MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik heb gisteren 2 potjes Jungle Warfare besteld bij bb.com. Nu maar hopen dat het een beetje snel binnen is.
Echt belachelijk dat het soms zo lang duurt voordat je het hebt, het komt meestal na 4-6 dagen al in nederland aan, maar die luie c**ksuckers bij de douane laten je pakje gerust 2 weken liggen. Vraag me echt af waarom dat is. Het is ook niet altijd, ik heb een keer na 8 dagen m'n pakketje al ontvangen.

vandaag na 12 dagen (incl. weekends) me pakje ontvangen van bb.com. met mn Anabolic extreme stack, een potje RPM, gratis straps, 2 gratis voedings repen en een t-shirt :D

veel gratis shizzle? hoe dat?

de free straps had ik van stevenG gehoord, gewoon bij comments free straps Please typen. de tshirt komt door de site zelf bij een bestelling van 75 dollar of meer.maar de repen heb ik er voor het eerst bij ook niet om gevraagd maar altijd welkom:D

Bij mij zat er laatst een fitness magazine bij als gift

Heb gister ook weer eens besteld bij Suprememuscle.
1x Restore By: ALRI
1x 400-Z Pocket Scale By: My Weigh
1x Fitness 3000 Caliper By: Accu-Measure
1x Jungle Warfare By: ALRI
1x Mass FX By: Anabolic Xtreme
3x Adam By: NOW Foods

Ik heb zelf het idee dat JW en Mass FX vet overgewaardeerd worden, omdat het op dit moment zo'n hype is.
Maar ik wil het dan toch zelf uitproberen. Ben benieuwd.
Nu maar weer afwachten.

MassFX en JW zullen een goeie combo zijn.

Dat ze overgewaardeerd zijn komt vooral door al die geniale wetenschappers hier die ze zelf nog niet uitgetest hebben en komen schreeuwen dat ze dezelfde resulaten geven als AS.

Ze werken, maar verwacht niet dat je 5Kg zwaarder gaat zijn op 4 weken.

Als ik het goed voorheb kies je dus best voor IPS, is hier dan 100 percent zekerheid dat je geen naheffing hebt?

Dus tot een maand wachten op je supp's, en daarna mss nog een extra factuur in de bus krijgen. Denk dat ik toch maar ga passen dan

:roflol:

zelf als krijg je naheffing zit je ongeveer op dezelfde prijs als hier bro..
dat dus het doel van die naheffing shit, dat het voordeel weg is om in het buitenland te bestellen.. maar krijg je het niet, dan heb je je suppl echt wel véél goedkoper :D

wanneer krijg je naheffing?

mijn pakketje is volgens mij opengeweest omdat het plakband was doorgesneden maar er een witte stikker opzat. ze hebben er niets uitgehaald of een brief bij gestopt dus hoop van niet?

of betekend een opengemaakt pakketje altijd naheffing?

Als je via IPS besteld hebt en de douane controleerd je pakje krijg je enkel naheffing boven een bepaald bedrag denk ik.

Ik dacht dat je niet meer dan 180 Euro mocht hebben, maar ik weet het niet zeker.

Als je via IPS besteld hebt en de douane controleerd je pakje krijg je enkel naheffing boven een bepaald bedrag denk ik.

Ik dacht dat je niet meer dan 180 Euro mocht hebben, maar ik weet het niet zeker.

180 euro exclusief verzendkosten?

was minder dan 180 euro.. ik wacht het wel even af.

waar moet je wel mee oppassen? hyperdrive met hoodia? ik hoor namelijk dat je daar problemen mee kan krijgen of valt dat mee?

Terug
Naar boven