Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ja inderdaad..
Hoodia is verboden !

houden ze dan heel het pakket in?

en is de kans groot dat de douane het openmaakt? aangezien sommige mensen wel een potje hebben uit amerika..

bestelling binnen na 14 dagen

heb nogh nooit naheffing gehad. mijn langste w8 tijd was 3 tot 4 weken., maar scheelt xtreem veel qua prijs...

Ik vind het persoonlijk het risico waard !!
Prijzen schelen echt massas véél met hier !!
Ik bestel enkel nog vanuit USA !(BB.COM)

Ps: heb al altijd alles binnengehad, douane is nog nergens opgekomen, bijvoorbeeld Hydroxycut Hardcore, Lipo 6, Hyperdrive 3.0,...

Er bestaat altijd een kans... maar ik neem het risico... En ben nog nooit 'betrapt' geweest :D:D

heb wel 10e moeten bij betalen

Ik zal jullie misschien de meest overtuigende reden geven om absoluut nooit meer met fed ex te bestellen:

[Link niet meer beschikbaar]

zoals je ziet heb ik op 6 augustus besteld bij bb.com(2xJW en 1xBAM), rechtsonder staat de datum van vandaag.

Heb al meerdere keren gebeld met fed ex, maar het pakketje staat nog steeds bij het 'laboratorium' van de douane, waar zij als verzendbedrijf 'niets aan kunnen doen'. Ik heb na 3 maanden dan toch maar besloten dat als ze het ooit nog vrijgeven dat ik het pakketje simpelweg niet meer accepteer, omdat ik geen zin heb om alsnog naheffing en evt BTW te betalen.

Dus denk ff 2 keer na als je dit leest en met fed ex wil bestellen :D

Ik zal jullie misschien de meest overtuigende reden geven om absoluut nooit meer met fed ex te bestellen:

[Link niet meer beschikbaar]

zoals je ziet heb ik op 6 augustus besteld bij bb.com(2xJW en 1xBAM), rechtsonder staat de datum van vandaag.

Heb al meerdere keren gebeld met fed ex, maar het pakketje staat nog steeds bij het 'laboratorium' van de douane, waar zij als verzendbedrijf 'niets aan kunnen doen'. Ik heb na 3 maanden dan toch maar besloten dat als ze het ooit nog vrijgeven dat ik het pakketje simpelweg niet meer accepteer, omdat ik geen zin heb om alsnog naheffing en evt BTW te betalen.

Dus denk ff 2 keer na als je dit leest en met fed ex wil bestellen :D

Laat eens weten of het lukt om dat pakje te weigeren!

Laat eens weten of het lukt om dat pakje te weigeren!

ik denk dat ik gewoon zeg dat ik dat niet heb besteld en dat ze hem mooi weer mee terug kunnen nemen.

Misschien kan iemand mij hier iets meer over vertellen, maar ik wil niet het risico lopen om straks importkosten + btw + naheffing + 1500eurie aan douanekosten voor 3 maanden werk

pech voor die 80 euro dan en misschien dat bb.com het wel weer opnieuw stuurt en dat het dan wel gewoon aankomt zonder douane gezeik

ik heb net hyperdrive en lipoderm besteld via IPS...ben beniewd :D

Iemand ervaringen met deze site: ANABOLICMINDS.COM !?

neen

iemand ervaring met 1fast400.com leveringskosten, leveringstijd?

en de verzendkosten? en hoe vlot?

Zoeken

Ik heb al meermaals gepost over 1fast400.com/Bulknutrition.com
Mijn pakket heb ik altijd binnen 10werkdagen ontvangen, met Fedex zelfs binnen 3werkdagen.
De kosten voor het verzenden hangt af van het gewicht van je pakket en de keuze van transport.

Yooo

maar zijn het degelijke prijzen of profiteren ze er echt van? kun je voorbeeld geven want heb geen zin om voor verrassingen te staan.

net 3x visolie + 2x CLA besteld op bb.com

Terug
Naar boven