AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Lipo-6x, laatste nieuwe fatburner! IK denk dat hij illegaal is in België en legaal in nederland, klopt dat? want dan laat ik mn bestelling bij iemand in nl aankomen mss..

ben van plan om dit binnenkort te bestellen zo dra geld op paypal staat:)

Availability Price Total
Nutrabolics InsuLean K, 100 Capsules $23.79
BSN Nitrix, 360 Tablets $56.95
Blender Bottle Blender Bottle, 28 Oz. $5.99
Bodybuilding.com Towel, One Towel, White $2.99
Optimum 100% Casein Protein, 2 Lbs., Chocolate Supreme $24.59

Subtotal: $114.31
Shipping: $39.99
TOTAL: $154.30
valt me nog mee met verzend kosten ;P zal wel niet zo zwaar zijn whaha
en verzend het onder ips
ik zal wel zien als ik het bestel word men eerste keer dan:)

Iemand ervaringen met deze site: ANABOLICMINDS.COM !?

JAH.. goede site, alleen verwacht niet dat je service zo goed is als bb.com. de levertijd is het zelfde en je krijgt geen free gift. verder een goede site en was toen iets goedkoper dan bb.com....

En StevenG ik heb ook gehoord dat lipo6 illegaal is in jou landje

JAH.. goede site, alleen verwacht niet dat je service zo goed is als bb.com. de levertijd is het zelfde en je krijgt geen free gift. verder een goede site en was toen iets goedkoper dan bb.com....

En StevenG ik heb ook gehoord dat lipo6 illegaal is in jou landje

Hoe bedoel je niet zo goede service ?
Antwoorden op mail's en dergelijke bedoel je !?
Producten op tijd enzo ontvangen ?

Hoe bedoel je niet zo goede service ?
Antwoorden op mail's en dergelijke bedoel je !?
Producten op tijd enzo ontvangen ?

Neej, we worden verwend door bb.com. je krijgt geen reminders dat het 7 dagen geleden is dat je hebt besteld en dat het elk moment kan arriveren. Als je een vraag stelt heb je niet zo snel antwoord als bij bb.com. Het is een raar systeempje ook. je kan ze niet mailen, je laat een berichtje op de site achter en je krijgt een code en dan moet je die code op de site invoeren om te kijken of je antwoord hebt gekregen. Als je hebt besteld krijg je een confirmation en dat is alles, daarna is het gewoon wachten... send tijd is hetzelfde als bb.com.... Het is een goede site hoor, maar het is moeilijk te checken hoe het met je order is... daarom gebruik is liever bb.com, maar het is gewoon een zeer goede website, en als je goedkoper uitbent moet je hem cker gebruiken....

Neej, we worden verwend door bb.com. je krijgt geen reminders dat het 7 dagen geleden is dat je hebt besteld en dat het elk moment kan arriveren. Als je een vraag stelt heb je niet zo snel antwoord als bij bb.com. Het is een raar systeempje ook. je kan ze niet mailen, je laat een berichtje op de site achter en je krijgt een code en dan moet je die code op de site invoeren om te kijken of je antwoord hebt gekregen. Als je hebt besteld krijg je een confirmation en dat is alles, daarna is het gewoon wachten... send tijd is hetzelfde als bb.com.... Het is een goede site hoor, maar het is moeilijk te checken hoe het met je order is... daarom gebruik is liever bb.com, maar het is gewoon een zeer goede website, en als je goedkoper uitbent moet je hem cker gebruiken....

Ga waarschijnlijk eens een kleinere bestelling doen daar, en indien het toekomt mss eens een grotere plaatsen !!

Merci voor de reply !!

dan mag jij me vertellen hoe je de douane omzeilt:P
lol

Lipo 6x is illegaal in Nederland en Belgie? Waarom dat ?

in NL niet , in BE weet ik niet , maar het is gewoon volop op NL sites te krijgen hoor ;)

Yohimbe en Yohimbine krijgen we gewoon binnen :P

douane omzeilen? jah ;)
verzenden als gift, komt er toch een naheffing bewijs vragen van dat het een gift was en moet je het ni betalen :D

Terug
Naar boven