MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Heb net een bestellingske geplaatst op NUTRAPLANET !
Heb er wel positieve dingen over gehoord en een stuk goedkoper dan op BB.com !! Ook verzendkosten zijn voordeliger !
Ook heb ik gehoord dat ze enkel het adres van nutraplanet op de doos zetten en niet in het groot NUTRAPLANET.COM (zoals BB.COM).. Hopelijk minder kans op controle, want het zal nodig zijn :D:D

Bestelling:

3x H-Drol: 22,95 x 3 = $68,85
3x EPIDROL: 33,95 x 3 = $101,85
2x E-bol: 26,95 x 2 = $53,90

Verzendkosten: $24,00 (lijkt me vrij voordelig in vgl met BB.com)
Heb gekozen voor verzendwijze: United States Postal Service - Priority Mail International ! USPS dus !

Totaal van $248,60 of € 171,00

Heb net een bestellingske geplaatst op NUTRAPLANET !
Heb er wel positieve dingen over gehoord en een stuk goedkoper dan op BB.com !! Ook verzendkosten zijn voordeliger !
Ook heb ik gehoord dat ze enkel het adres van nutraplanet op de doos zetten en niet in het groot NUTRAPLANET.COM (zoals BB.COM).. Hopelijk minder kans op controle, want het zal nodig zijn :D:D

Bestelling:

3x H-Drol: 22,95 x 3 = $68,85
3x EPIDROL: 33,95 x 3 = $101,85
2x E-bol: 26,95 x 2 = $53,90

Verzendkosten: $24,00 (lijkt me vrij voordelig in vgl met BB.com)
Heb gekozen voor verzendwijze: United States Postal Service - Priority Mail International ! USPS dus !

Totaal van $248,60 of € 171,00

Hoop ik voor jou dat de douane het idd niet controlleerd :D best wel grote bestelling om mee gepakt te worden.. maar ja zal wel lukken hopelijk!

Valt nog wel mee, E-bol is toch legaal ?

E-Bol wel, derest niet:p

als er bij bb.com iets in backorder staat,is het dan verstandig om gewoon te bestellen of ...

Ik wacht af, en bestel pas als het 'in stock' is !;)

Status: Out of Foreign Customs:D

Your item cleared customs in NETHERLANDS at 5:00 PM on November 16, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

En dat na 2 dagen. Gaat weer lekker snel gelukkig

iemand bestelling nodig? Ik zit momenteel in Amerika en kan het gewoon verzenden als pakketje/cadeau om zo eventuele import te ontlopen. Niks illegaals aan, maar wel voordeliger.

Ik vraag slechts 10% van het totaal bedrag als vergoeding voor bestellen/pakken en wegbrengen.

Ik heb net voor de eerste keer besteld bij bodybuilding.com, hehe. Eens zien of dit een goeie is om van te bestellen.
Ik heb altijd bij 1fast400 of nutraplanet besteld dus..
Heb nog maar 2weken men spulletjes binnen en ik heb weer besteld, t*ring te verslavend die dingen...

Welke is 't goedkoopst qua verzendkosten? 1fast400, bb.com of nutra?

ik vind nu 1fast400..ze hebben de verzendkosten verlaagt kreeg er een paar dagen geleden een mail van..

@superspider
je hebt blijkbaar al ervaring met bestellingen in de USA
nog nooit problemen gehad met de douane?
was zelf van plan om Abomb en Tbomb te bestellen bij bodybuilding.com
maar blijkbaar mogen die niet naar belgie ingevoerd worden

was zelf van plan om Abomb en Tbomb te bestellen bij bodybuilding.com
maar blijkbaar mogen die niet naar belgie ingevoerd worden

A-bomb weet ik niet, maar T-Bomb II is een brol testbooster die je zeker mag invoeren.

Tenzij je het over het oude T-Bomb PH hebt, maar die is nergens meer te krijgen.

@ripaf
dus je vind die Tbomb maar niets
ben echt wel op zoek naar een stevige testobooster, heb in het verleden viraloid genomen
en die vond ik niet zo slecht wou nu die Tbomb is testen

Terug
Naar boven