- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net voor de eerste keer besteld bij bodybuilding.com, hehe. Eens zien of dit een goeie is om van te bestellen.
Ik heb altijd bij 1fast400 of nutraplanet besteld dus..
Heb nog maar 2weken men spulletjes binnen en ik heb weer besteld, t*ring te verslavend die dingen...
dan snap ik niet waarom ik alsnog een naheffing van 20e krijg als ik voor 80e multivits heb gekochtvergeet niet dat de meeste nieuwe suplemente hun formule niet op de lijst verboden
middelen staan dus de douane heeft zoizo geen poot om op te staan al gaat het om
Prohormonen of anabolen(Designer-anabolen)dus gewoon lekker invoeren die handel
en natuurlijk als gift geen copie betaling en een lagere prijs dan die je betaald hebt op het verzend pakje en dit weer om die fl**kers van de douane om de tuin te leiden
en als het goed is mag je nu tot 175 euro van buiten de eu belastingvrij invoeren p.p weet alleen niet of dit is als je op reis ben geweest? zoek ike nog ff uit
@superspider
je hebt blijkbaar al ervaring met bestellingen in de USA
nog nooit problemen gehad met de douane?
was zelf van plan om Abomb en Tbomb te bestellen bij bodybuilding.com
maar blijkbaar mogen die niet naar belgie ingevoerd worden

Wat zijn jou ervaringen met nutraplanet !?
Snelle levering ? Welke verzendwijze !?
Controle gehad van douane !?
dan snap ik niet waarom ik alsnog een naheffing van 20e krijg als ik voor 80e multivits heb gekocht
De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
9/10, Ik kies altijd voor de schildpad wijze. UPS/USPS/IPS etc etc etc
Ik had mijn pakket altijd binnen de 10 werkdagen, behalve bij mijn laatste bestelling door probs met de douane en tamzakkerij in Brussel. Heeft een maand geduurd voor ik mijn gerief eindelijk had.
9/10, Ik kies altijd voor de schildpad wijze. UPS/USPS/IPS etc etc etc
Ik had mijn pakket altijd binnen de 10 werkdagen, behalve bij mijn laatste bestelling door probs met de douane en tamzakkerij in Brussel. Heeft een maand geduurd voor ik mijn gerief eindelijk had.
Wat bestelde je dan zoal bij nutraplanet !? (illegale dingen ook?)
, soms kreeg ik wat samples..