XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

kijk ook ff naar reviews van get diesel test boosters of naar Drive...

Ik heb net voor de eerste keer besteld bij bodybuilding.com, hehe. Eens zien of dit een goeie is om van te bestellen.
Ik heb altijd bij 1fast400 of nutraplanet besteld dus..
Heb nog maar 2weken men spulletjes binnen en ik heb weer besteld, t*ring te verslavend die dingen...

Wat zijn jou ervaringen met nutraplanet !?
Snelle levering ? Welke verzendwijze !?
Controle gehad van douane !?

ben daar ook wel beniewd naar ja

vergeet niet dat de meeste nieuwe suplemente hun formule niet op de lijst verboden
middelen staan dus de douane heeft zoizo geen poot om op te staan al gaat het om
Prohormonen of anabolen(Designer-anabolen)dus gewoon lekker invoeren die handel

en natuurlijk als gift geen copie betaling en een lagere prijs dan die je betaald hebt op het verzend pakje en dit weer om die fl**kers van de douane om de tuin te leiden

en als het goed is mag je nu tot 175 euro van buiten de eu belastingvrij invoeren p.p weet alleen niet of dit is als je op reis ben geweest? zoek ike nog ff uit

vergeet niet dat de meeste nieuwe suplemente hun formule niet op de lijst verboden
middelen staan dus de douane heeft zoizo geen poot om op te staan al gaat het om
Prohormonen of anabolen(Designer-anabolen)dus gewoon lekker invoeren die handel

en natuurlijk als gift geen copie betaling en een lagere prijs dan die je betaald hebt op het verzend pakje en dit weer om die fl**kers van de douane om de tuin te leiden

en als het goed is mag je nu tot 175 euro van buiten de eu belastingvrij invoeren p.p weet alleen niet of dit is als je op reis ben geweest? zoek ike nog ff uit
dan snap ik niet waarom ik alsnog een naheffing van 20e krijg als ik voor 80e multivits heb gekocht

@superspider
je hebt blijkbaar al ervaring met bestellingen in de USA
nog nooit problemen gehad met de douane?
was zelf van plan om Abomb en Tbomb te bestellen bij bodybuilding.com
maar blijkbaar mogen die niet naar belgie ingevoerd worden

Jep jep, ik heb al massa's besteld in de VSA. Tis een verslaving en geen goedkope:D
Voor zover ik weet zijn het "herbal" testboosters, dus normaal gezien geen probs, ma ik denk dat je resultaten van die 2 producten zullen tegenvallen.

Je bent beter af met AX MassFx zoals hier al vermeld is of ALRI Jungle Warfare, DS ActivateXtreme, de producten van Diesel etc.

Mijn laatste bestelling was ééntje met problemen, de bestelling is in handen van ABX gekomen en die werken nauw samen met de douane ofzoiets, denk ik he, want ze hebben mijn pakket doorzocht.
Ik heb zelf moeten telefoneren en weet ik veel, om mijn pakketje eindelijk tot bij mij te laten komen.

Wat zijn jou ervaringen met nutraplanet !?
Snelle levering ? Welke verzendwijze !?
Controle gehad van douane !?

9/10, Ik kies altijd voor de schildpad wijze. UPS/USPS/IPS etc etc etc
Ik had mijn pakket altijd binnen de 10 werkdagen, behalve bij mijn laatste bestelling door probs met de douane en tamzakkerij in Brussel. Heeft een maand geduurd voor ik mijn gerief eindelijk had.

dan snap ik niet waarom ik alsnog een naheffing van 20e krijg als ik voor 80e multivits heb gekocht

Ik heb altijd naheffing gehad. Zelfs met de USPS/UPS ed manier => €10
In heb begin toen ik met Fedex verstuurde, ong. €30 naheffing

Ik had mijn pakket altijd binnen de 10 werkdagen, behalve bij mijn laatste bestelling door probs met de douane en tamzakkerij in Brussel. Heeft een maand geduurd voor ik mijn gerief eindelijk had.

Nice 10 werkdagen... Ik altijd min. 3 weken...

Ik heb een bestelling geplaatst bij nutraplanet 13/11.
We zullen zien wnr deze hier is :)

Wat bestelde je dan zoal bij nutraplanet !? (illegale dingen ook?)

Wat bestelde je dan zoal bij nutraplanet !? (illegale dingen ook?)

Proteine
Proteine repen
Creatine
multi's
Bcaa's
ALRI spullen

vanalles eigenlijk, 1keertje epistane maar dat riskeer ik niet meer.
Kheb hier 4 nutraplanet t-shirts liggen:D, soms kreeg ik wat samples..
Ze hebben ook een goeie customer service, je krijgt altijd een duidelijk antwoord terug en als je iets vraagt doen ze het ook gewoon.

Grtz

pff ****ing hell man ik wacht nu al 4/5 weken op me order van bb.com
Dit is de eerste keer dat ik er zo lang opwacht. Er zit geen illigaal spul in.
Maar heb al een mailtje gestuurd naar: Metabolic Melany :roflol:

Bij elke bestelling vanaf 22e uit het buitenland moet je invoerrechten betalen.

Hoezo dat opeens ?

source aub.... volgens mij is bullshit. douane kan neit alles checken... er komt togh ook drugs dit land binnen.... als ze je checken enso jah dan... maar die regels bestaan allang...

Veelgestelde vragen

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan € 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

dat is een regel die al 89302482309 jaar bestaat. de douane kan togh niet elk pakketje controleren.... het gaat steekproefs gewijs.... er komen zoveel pakketen dagelijks binnen en er is een kans dat je moet betalen maar die kans is niet groot als je de juiste shipping kiest... ze zijn meer gericht op drugs etc, dat is belangrijker dan een of andere huis tuin en keuken bodybuilder die 3 potjes creatine. bestelt...

Als je een hele grote bestelling hebt is de kans groter dat je word uitgekozen.....

maar dit gaat al Jaren zo...

Terug
Naar boven