tl21
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 52kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is een regel die al 89302482309 jaar bestaat. de douane kan togh niet elk pakketje controleren.... het gaat steekproefs gewijs.... er komen zoveel pakketen dagelijks binnen en er is een kans dat je moet betalen maar die kans is niet groot als je de juiste shipping kiest... ze zijn meer gericht op drugs etc, dat is belangrijker dan een of andere huis tuin en keuken bodybuilder die 3 potjes creatine. bestelt...
Als je een hele grote bestelling hebt is de kans groter dat je word uitgekozen.....
maar dit gaat al Jaren zo...
. Vooral als je grote potten besteld zou ik naheffingen meerekenen.ik heb al genoeg keren wat bestelt uit U.S. en nogh nooit na heffing gehad. zelfs nogh nooit gecontroleert...

doe ik idd ook altijd. Gewoon birthday gift op het pakje zetten en dan versturen. Nog nooit problemen mee gehad
Die praktijken zijn juist gevaarlijk. Als ze je pakje dan onderscheppen krijg je zo'n mooi douaneformulier thuis gestuurd dat je mag invullen. Ze zijn niet achterlijk hoor.

Die praktijken zijn juist gevaarlijk. Als ze je pakje dan onderscheppen krijg je zo'n mooi douaneformulier thuis gestuurd dat je mag invullen. Ze zijn niet achterlijk hoor.
Betreffende die jungle warfare, zijn er problemen bij de belgische douane als je dit wil gaan bestellen in de states??
Grtz
Wat is eigenlijke de maximale naheffing die je kunt krijgen als je pakketje onderschept wordt? Ik neem aan de 19% BTW plus een boete??
als je wat besteld met welke heb je meer kans op naheffing
International Express Courier (2 - 5 Days)
of
International postal service ( 7 - 14 days )
of maakt dat niet uit ?