Fitness Seller

Het grote arnold foto topic

• Topic Starter Topic Starter
11gkkkw.jpg

63cm hè :) Slaat echt nergens op. Vraag me af hoe die dat toch heeft kunnen halen.

Schwarzenegger is vandaag 63 geworden!

:hb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

arnold-schwarzenegger-big_muscle.jpg

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik mocht kiezen zal het tog altijd nog arnold zijn fysiek zijn, ookal is die van 30 jaar geleden

zowaar een foto waar zijn fysiek niet goed uitkomt :P

got chest:cool:

welk jaar (of jaren) was arnold eigenlijk in zen beste shape

1975 toch?

Arnolds fysiek is gewoon volmaakt (no homo)

Hij had een geweldige fysiek, maar zijn benen liepen héél sterk achter op zijn bovenlichaam...puur vanuit bodybuilding standpunt gezien is het dus volledig fout om te zeggen dat zijn fysiek volmaakt was.

Ookal ben ik zelf wel een grote fan van hem hoor :)

Hij had een geweldige fysiek, maar zijn benen liepen héél sterk achter op zijn bovenlichaam...puur vanuit bodybuilding standpunt gezien is het dus volledig fout om te zeggen dat zijn fysiek volmaakt was.

Ookal ben ik zelf wel een grote fan van hem hoor :)

Dat is zijn mening, bodybuilding is subjectief..

arnoldziek.jpg

Arnolds fysiek is gewoon volmaakt (no homo)
Je moet voor de lol eens bij al zijn fullbody pics alleen maar eens naar zijn benen kijken, bovenlichaam uit het beeld scrollen. Na tig pics begin je ze steeds minder te vinden merk ik. Zodra je de pics weer volledig bekijkt valt dat gevoel meteen weer weg. Ook een kwaliteit die Arnold bezat blijkbaar.
1974. Hij had hierna besloten te stoppen maar voor de film pomping iron nog een jaartje door gegaan. Volgens kenner was zijn fysiek in die film toch wat minder.

Arnold zei zelf altijd dat hij enkel AAS gebruikte in de wedstrijdvoorbereiding om geen spiermassa te verliezen tijdens het zware cutten. Verder gebruikte hij naar eigen zeggen niet.
Ik geloof dit overigens niet...

Terug
Naar boven