AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

> Lig naast meid in bed
> Word net wakker dus ik rek me even uitgebreid uit
> M'n reet: Let me play you the song of my people

Ik moest spontaan geforceerd heel luid gapen en deed maar net of er niks aan de hand was..

spontaan geforceerd gapen? zozo
 
-zit net op kamers, eerste nacht uitgaan
-cute chick ontmoet, hele avond mee gedanst. flink wat pils gedronken.
-zeg tegen haar dat ik mij niet zo goed voel, ik loop even naar buiten.
-zij volgt mij en ze ziet dat ik er ziek uitzie, ze hugged mij
-kots over haar schouder op de straat
-vond het zelf best grappig, zij niet
-kon amper lopen hierna, mijn vriend haalt mijn jas en belt een taxi. naar huis toe en laat haar alleen
- 2 dagen later haar opgebeld en toch nog een keer uitgeweest met haar
- blowjob

everything went better then expected

Wat een haat hierop

Kan het zelf moeilijk geloven van die blowjob :o
 

-zit net op kamers, eerste nacht uitgaan
-cute chick ontmoet, hele avond mee gedanst. flink wat pils gedronken.
-zeg tegen haar dat ik mij niet zo goed voel, ik loop even naar buiten.
-zij volgt mij en ze ziet dat ik er ziek uitzie, ze hugged mij
-kots over haar schouder op de straat
-vond het zelf best grappig, zij niet
-kon amper lopen hierna, mijn vriend haalt mijn jas en belt een taxi. naar huis toe en laat haar alleen
- 2 dagen later haar opgebeld en toch nog een keer uitgeweest met haar
- blowjob gegeven

everything went better then expected

fixed
 
nou zo ziet er wel naar uit...:rolleyes: er zijn genoeg mensen die hier verhaaltjes verzinnen voor karma *kuch* kiko

Die KIKO is dan ook gewoon het triestigste lid van heel DBB..















Wel entertainent af en toe.
 
Laatst bewerkt:
Was dat niet die kerel met zijn hete buurman?
 
spontaan geforceerd gapen? zozo
In een wanhopige poging dat reutelend geluid te overstemmen, ja.

Of ging het je meer om de schijnbare tegenstelling tussen 'spontaan' en 'geforceerd'? Dat 'spontaan' was niet in de letterlijke zin van het woord. ;p
 
milan stankovic is voor mij wat prince voor corleone is. En ja, ik dans op zijn muziek.

Maar wil niet teveel off topic gaan.
 
milan stankovic is voor mij wat prince voor corleone is. En ja, ik dans op zijn muziek.

Maar wil niet teveel off topic gaan.

=/
 
zonnebankje gepakt en verbrand op me neus nu... moet zo meteen werken :( dat wordt awkward

enkel je neus? ik had 2 weken geleden ook zonnebankje gedaan en een iets hardere gepakt omdat de gewone niet vrij was.. Heel men gezicht,nek en schouders vuurrood.. volgende dag op school natuurlk de vraag: hoe komt dat je gezicht zo rood ziet.. :o
 
milan stankovic is voor mij wat prince voor corleone is. En ja, ik dans op zijn muziek.

Maar wil niet teveel off topic gaan.

En corleone is ook van de andere kant toch? Zo offtopic is het niet, dit is vrij awkward.
 
milan stankovic is voor mij wat prince voor corleone is. En ja, ik dans op zijn muziek.

Maar wil niet teveel off topic gaan.

No offence dude, maar hoe langer ik naar die pic kijk, hoe ongemakkelijker ik me voel bij die zwoele blik. Wel echt super gayyy.
 
enkel je neus? ik had 2 weken geleden ook zonnebankje gedaan en een iets hardere gepakt omdat de gewone niet vrij was.. Heel men gezicht,nek en schouders vuurrood.. volgende dag op school natuurlk de vraag: hoe komt dat je gezicht zo rood ziet.. :o

haha lullig, ik zou me gewoon ziek melden als het zo erg was :p
maar ik was gelukkig alleen me neus verbrand, viel niemand echt op gelukkig. enorm veel aftersun gebruikt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kom op werk half slapend, collega zegt: Heee, alles goed?
Ik zeg: moguh

Bedenk me daarna dat het lijkt of ik enorm erg afkap en daarna nooit meer goede morgen gezegt tegen deze collega omdat die me ook niet meer aankijkt.
 
Ik kom op werk half slapend, collega zegt: Heee, alles goed?
Ik zeg: moguh

Bedenk me daarna dat het lijkt of ik enorm erg afkap en daarna nooit meer goede morgen gezegt tegen deze collega omdat die me ook niet meer aankijkt.

Is dit nu een awkward moment of ben jij sociaal awkward?
 
Is dit nu een awkward moment of ben jij sociaal awkward?

beiden, ik had het gewoon niet door en collega keek me sinds dien aan of ik zijn vrouw heb vermoord.
 
Komt een vriendin van me binnen bij de fitness, ze zwaait ik vrolijk terug zwaaien.. Had ze me helemaal niet gezien en zwaaide ze naar iemand die ik niet kon zien :')

M'n vrienden hadden dat door.. zij lachen.
 
Komt een vriendin van me binnen bij de fitness, ze zwaait ik vrolijk terug zwaaien.. Had ze me helemaal niet gezien en zwaaide ze naar iemand die ik niet kon zien :')

M'n vrienden hadden dat door.. zij lachen.

Hahaha die is echt grappig :roflol:
 
Komt een vriendin van me binnen bij de fitness, ze zwaait ik vrolijk terug zwaaien.. Had ze me helemaal niet gezien en zwaaide ze naar iemand die ik niet kon zien :')

M'n vrienden hadden dat door.. zij lachen.

Dus vertel me meer over de waanbeelden van je vriendin. En waarom lachen je vrienden om zo'n vreselijke aandoening?
 
Back
Naar boven