XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Mensen die naar je kijken als je een banaan eet.. kan niet meer genieten van me banaan
 
Mensen die naar je kijken als je een banaan eet.. kan niet meer genieten van me banaan

Ik breek altijd met mijn vrije hand een stuk van de banaan af en eet vervolgens dat stuk op.
 
Het leven is ingewikkeld als je 16 bent, je zou toch maar voor homo worden uitgemaakt omdat je een banaan in je mond steekt.
 
-Met je neven en je vader op wintersport gaan naar solden
-Avondje keihard zuipen/ dronken gevoerd worden (op de kosten van je neven)
-Wat sjansen met meisjes
-Zo zat zijn dat je niet meer weet wat je doet
-Wijf vingeren waar je al je neven bij staan(dit wist ik dus de dag erna niet meer)
-Dag erna kom je bneden om te gaan ontbijten
-Wordt je compleet uitgelachen
-Wat blijkt nu , ik was zo zat dat ik naar mijn vader was gelopen en liet ik hem zijn hand ruiken. En zij "Dat ruikt lekker he een oostenrijkse k*t"
-Dit moet ik dus elk jaar weer aanhoren als de familie bij elkaar komt, wordt altijd nog zo rood als een tomaat. Vooral leuk als je vriendin de eerste kennis maakt met je neven en ze dat verhaal dan gaan vertellen.
 
**** daar heb ik er veel van.

-18 jaar
- in de sportschool, PR gezet op de dumbbell bench press & cable crossover.
- mega pomp in pecs, adrenaline testosteron skyhigh
- 2 meisjes op de loopband die wel vaker naar me kijken lachen.
- 1tje bukt om haar handdoek op te pakken datass.jpg
- nee serieus dat hoort niet op een meisje van 15, ik denk er nog vaak aan terug
- pecs stromen leeg boner gaat makkelijk over de 17 cm
- ze lopen naar me toe om met me te praten.
- flinterdunvoetbalbroekje en barbelldikke erectie. houd handdoek maar voor me middel.
- even gepraat, daarna weer verder bankdrukken met handdoek over me kruis.

ik heb geen idee wie het allemaal gezien heeft, het was echt heel duidelijk.

hahahaha




Oh ik weet er eindelijk eentje :P



Is al bijna 3 jaar geleden. Ik moest stage lopen op een bouwplaats en het was winter...veel sneeuw buiten. Dus in de eerste weken deed ik van alles enzo, en zetten ze me zomaar samen als ''werkteam'' met een man van 55. Echt zo'n rare boerenpummel :P.

Iedereen op de bouwplaats maakte grappen over hem, mensen zeiden "he homo, of he daar is die ouwe gay weer''. Ik dacht jaja ze maken gewoon grappen.
Er was één surinamer in de bouwteam, en die zei tegen mij "he die Hans (z'n naam) he, is echt een vieze gay man...je moet opassen mang''.
4d825ef60d10a98cf34df241857503e44520e89.gif

Ik zei ''he serieus, ojoo'', ik geloofde het echt.


Dus daarna werkte ik nog veel met die Hans samen, maar had steeds in me achterhoofd "saang, eh echt een gay ben jij he''.
Op een dag moesten we in de schuurloods wat hout zagen, dus wij gingen daarheen.....ik zo bij die zaag met dat hout. Doet ie opeens de deur van die loods dicht en zegt ie "ah ja laten we ons even afsluiten van de buitenwereld, hier is het lekker warm''. Ik dacht ''nooooohhhhhh'' [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik werd helemaal zenuwachtig en stond ver van em vandaan:eek::eek:. Hij keek me raar aan en zei ''wat is er mien jong''. Gellukkig had ik me hamer bij me dus er kon niks gebeuren. We gingen dus gewoon dat hout zagen, nadat we klaar waren gelijk sprintje trekken naar buiten.

Later kwam ik erachter dat het dus gwn een grap was, hij was geen gay..ze maakten gwn grapjes :p.
(weet niet of het een awkward moment is)


-----------
--Oja had ook een keer een spijker in een spuitbus geslagen (op dezelfde bouwplaats), omdat zo'n werknemer zei ''ja om die spuitbuis te openen, moet je dat lipje eraf halen en een spijker inslaan''.
Dus dat deed ik, spoot al het verf naar buiten..beetje in me gezicht:eek:, en vooral op me helm en kleren.
Ging iedereen lachen.

best wel domme actie
 
Stiekem had je gehoopt dat hans in je kontje ging nemen he
 
**** daar heb ik er veel van.

-18 jaar
- in de sportschool, PR gezet op de dumbbell bench press & cable crossover.
- mega pomp in pecs, adrenaline testosteron skyhigh
- 2 meisjes op de loopband die wel vaker naar me kijken lachen.
- 1tje bukt om haar handdoek op te pakken datass.jpg
- nee serieus dat hoort niet op een meisje van 15, ik denk er nog vaak aan terug
- pecs stromen leeg boner gaat makkelijk over de 17 cm
- ze lopen naar me toe om met me te praten.
- flinterdunvoetbalbroekje en barbelldikke erectie. houd handdoek maar voor me middel.
- even gepraat, daarna weer verder bankdrukken met handdoek over me kruis.

ik heb geen idee wie het allemaal gezien heeft, het was echt heel duidelijk.

Triest verhaal.
 
**** daar heb ik er veel van.

-18 jaar
- in de sportschool, PR gezet op de dumbbell bench press & cable crossover.
- mega pomp in pecs, adrenaline testosteron skyhigh
- 2 meisjes op de loopband die wel vaker naar me kijken lachen.
- 1tje bukt om haar handdoek op te pakken datass.jpg
- nee serieus dat hoort niet op een meisje van 15, ik denk er nog vaak aan terug
- pecs stromen leeg boner gaat makkelijk over de 17 cm
- ze lopen naar me toe om met me te praten.
- flinterdunvoetbalbroekje en barbelldikke erectie. houd handdoek maar voor me middel.
- even gepraat, daarna weer verder bankdrukken met handdoek over me kruis.

ik heb geen idee wie het allemaal gezien heeft, het was echt heel duidelijk.

Tell me more about how that never happened.
 
Ben ik nu echt de enige die snapt dat je een erectie makkelijk kan verbergen door je pik omhoog te doen onder de elastiek van je short en t-shirt erover? Anders zou ik wekelijks wel eens met een tent rondlopen in de gym.
 
Ben ik nu echt de enige die snapt dat je een erectie makkelijk kan verbergen door je pik omhoog te doen onder de elastiek van je short en t-shirt erover? Anders zou ik wekelijks wel eens met een tent rondlopen in de gym.

ik weet nie zeker of ik nu zo dom ben of jij zo slim maar iig bedankt voor het advies
 
Ben ik nu echt de enige die snapt dat je een erectie makkelijk kan verbergen door je pik omhoog te doen onder de elastiek van je short en t-shirt erover? Anders zou ik wekelijks wel eens met een tent rondlopen in de gym.

Kan alleen als je niet bencht, geen chin ups doet, geen overhead werk doet, in een zwart shirt traint of een extreem kleine piem0l hebt.
 
**** daar heb ik er veel van.

-18 jaar
- in de sportschool, PR gezet op de dumbbell bench press & cable crossover.
- mega pomp in pecs, adrenaline testosteron skyhigh
- 2 meisjes op de loopband die wel vaker naar me kijken lachen.
- 1tje bukt om haar handdoek op te pakken datass.jpg
- nee serieus dat hoort niet op een meisje van 15, ik denk er nog vaak aan terug
- pecs stromen leeg boner gaat makkelijk over de 17 cm
- ze lopen naar me toe om met me te praten.
- flinterdunvoetbalbroekje en barbelldikke erectie. houd handdoek maar voor me middel.
- even gepraat, daarna weer verder bankdrukken met handdoek over me kruis.

ik heb geen idee wie het allemaal gezien heeft, het was echt heel duidelijk.

Sorry hoor, maar als jij in de gym genoeg bloed naar je pik kan laten stromen, train jij niet hard genoeg.
 
Kan alleen als je niet bencht, geen chin ups doet, geen overhead werk doet, in een zwart shirt traint of een extreem kleine piem0l hebt.
True, maar ik doe dan ff andere oefeningen tot ie weer slap is. :p
 
Sorry hoor, maar als jij in de gym genoeg bloed naar je pik kan laten stromen, train jij niet hard genoeg.

Kan me inderdaad niet herinneren dat ik ooit een boner heb gekregen in die jaren dat ik train... ???
 
Back
Naar boven