- Waardering
- 404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
Wat voor kostuum droeg je? Panda? Krokodil? Bert? Ernie?
Of ben je een belg?
wat voor kostuum? Pierre cardin? Ralph lauren? Luigi Borellil? Versace?
of ben je een hollander?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor kostuum droeg je? Panda? Krokodil? Bert? Ernie?
Of ben je een belg?
wat voor kostuum? Pierre cardin? Ralph lauren? Luigi Borellil? Versace?
of ben je een hollander?
Hoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.
Nu maar beter terug on topic en gekke "awkward-moment"-verhalen posten jongens.
Hoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.

hier is het een DHL-pakketjeHoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.

De vraag is alleen wat is echt en wat is verzonnen. Ik lees soms dingen die niet eens kunnen, als het maar karma en populariteit oplevert he.

De vraag is alleen wat is echt en wat is verzonnen. Ik lees soms dingen die niet eens kunnen, als het maar karma en populariteit oplevert he.

Wat dat betreft goed hoe dbb's karma beleid is, daar krijg je amper reacties (in vergelijking met de high-reppers) als je so called 'red' bent.
Ze moeten daar ook gewoon een reset doen![]()
Hehe ik zou het ze niet aanbevelen, maar éénmaal de shitstorm voorbij is merk je wel dat het beter is ja.Wat dat betreft goed hoe dbb's karma beleid is, daar krijg je amper reacties (in vergelijking met de high-reppers) als je so called 'red' bent.
Ze moeten daar ook gewoon een reset doen![]()
Naar mijn weten is hier al 3x een reset geweest. Mijn karma staat uitgeschakeld sindsdien, en nog steeds krijg ik constant karmaberichten van mensen. Sommigen omdat ik een goede post maak, maar de meeste zijn gewoon random karmah**ren.
Maw het systeem trekt hier nog steeds op niets.
Hehe ik zou het ze niet aanbevelen, maar éénmaal de shitstorm voorbij is merk je wel dat het beter is ja.
3x reset? Waar haal je dat nu weer. Er is 1x een reset geweest. Jawel er is veel minder misbruik en gezeur nu, al zal het nooit een perfect systeem zijn (is ook niet het doel).

je moet ook gewoon je sommen maken!!waarom denk je dat je op school zit? voor je lol?