XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat voor kostuum droeg je? Panda? Krokodil? Bert? Ernie?

Of ben je een belg?

wat voor kostuum? Pierre cardin? Ralph lauren? Luigi Borellil? Versace?

of ben je een hollander?
 

Een kostuum is een vorm van kleding die bij een bepaalde groep, klasse, gelegenheid of periode uit de geschiedenis hoort. Voorbeelden zijn gewaden van geestelijken en koningen, academische toga's en theatrale kleding. Kostuums worden ook gebruikt voor allerlei feesten en verkleedpartijtjes, zoals ter gelegenheid van carnaval en halloween.


U wot m8?

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 02:10 ----------

wat voor kostuum? Pierre cardin? Ralph lauren? Luigi Borellil? Versace?

of ben je een hollander?

Le Sesame Street
 
Laatst bewerkt:
Hoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.

Nu maar beter terug on topic en gekke "awkward-moment"-verhalen posten jongens.
 
Hoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.

Nu maar beter terug on topic en gekke "awkward-moment"-verhalen posten jongens.

Wat dat betreft, genoeg awkward moments tussen Vlamingen en Nederlanders, als er bv over 'poepen' gepraat wordt.
 
Hoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.

Nu maar beter terug on topic en gekke "awkward-moment"-verhalen posten jongens.

wij zeggen gewoon

"ik ga verkleed als.."


"hoe ga jij verkleed dan?"
 
Ja wij noemen het een pak, een DHL-pak zou eerder weer onder een uniform vallen :D

En ja, gelukkig hoorde ik al jong wat 'poepen' voor jullie betekende. Gezien t engelse 'poop' dat ook gewoon voor 'poep' staat is dat ook al totaal niet logisch :)

Maar goed, ik wil ook wel weer awkward momenten lezen dus laten we weer OT gaan :p
 
Lees het topic op BB.com mate, epic verhalen daar.
 
Hoe zeggen Nederlanders dat dan; een pak? Wat voor een pak: een pak slaag, een DHL-pak, een cadeau'tje, ... :-p Dit spelletje kunnen we nog lang blijven spelen vrees ik.

Nu maar beter terug on topic en gekke "awkward-moment"-verhalen posten jongens.
hier is het een DHL-pakketje
 
Lees het topic op BB.com mate, epic verhalen daar.

De vraag is alleen wat is echt en wat is verzonnen. Ik lees soms dingen die niet eens kunnen, als het maar karma en populariteit oplevert he.
 
De vraag is alleen wat is echt en wat is verzonnen. Ik lees soms dingen die niet eens kunnen, als het maar karma en populariteit oplevert he.

Beetje zoals op DBB dus :trollface:

Daar boeit het me ook weinig wat echt is en wat niet, ken die mensen toch niet, als het goed geschreven is kan het best wel grappig zijn.
 
De vraag is alleen wat is echt en wat is verzonnen. Ik lees soms dingen die niet eens kunnen, als het maar karma en populariteit oplevert he.

Wat dat betreft goed hoe dbb's karma beleid is, daar krijg je amper reacties (in vergelijking met de high-reppers) als je so called 'red' bent.
Ze moeten daar ook gewoon een reset doen :)
 
Wat dat betreft goed hoe dbb's karma beleid is, daar krijg je amper reacties (in vergelijking met de high-reppers) als je so called 'red' bent.
Ze moeten daar ook gewoon een reset doen :)

Naar mijn weten is hier al 3x een reset geweest. Mijn karma staat uitgeschakeld sindsdien, en nog steeds krijg ik constant karmaberichten van mensen. Sommigen omdat ik een goede post maak, maar de meeste zijn gewoon random karmahoeren.

Maw het systeem trekt hier nog steeds op niets.
 
Wat dat betreft goed hoe dbb's karma beleid is, daar krijg je amper reacties (in vergelijking met de high-reppers) als je so called 'red' bent.
Ze moeten daar ook gewoon een reset doen :)
Hehe ik zou het ze niet aanbevelen, maar éénmaal de shitstorm voorbij is merk je wel dat het beter is ja.

Naar mijn weten is hier al 3x een reset geweest. Mijn karma staat uitgeschakeld sindsdien, en nog steeds krijg ik constant karmaberichten van mensen. Sommigen omdat ik een goede post maak, maar de meeste zijn gewoon random karmahoeren.

Maw het systeem trekt hier nog steeds op niets.

3x reset? Waar haal je dat nu weer. Er is 1x een reset geweest. Jawel er is veel minder misbruik en gezeur nu, al zal het nooit een perfect systeem zijn (is ook niet het doel).
 
Hehe ik zou het ze niet aanbevelen, maar éénmaal de shitstorm voorbij is merk je wel dat het beter is ja.



3x reset? Waar haal je dat nu weer. Er is 1x een reset geweest. Jawel er is veel minder misbruik en gezeur nu, al zal het nooit een perfect systeem zijn (is ook niet het doel).

Sinds 2006? Eerst hadden we die balk met een cijfer naast, en uiteindelijk kroontjes vanaf 50 of 60 ofzo.
Dit werd gereset en verdween, kwam toen een nieuw systeem. Dat sindsdien ook nog eens veranderd is toch? Het dient alleszins niet voor goede posts, maar is enkel een maatstaf voor wie veel karma uitdeelt, en zich bezighoudt met het verzamelen ervan.

Nuja, maakt niets uit, mijne is toch uitgeschakeld :D
Soms wel eens handig als je iets kort privé wilt zeggen en geen PM wilt sturen.
 
De vraag is alleen wat is echt en wat is verzonnen. Ik lees soms dingen die niet eens kunnen, als het maar karma en populariteit oplevert he.

Muayboran :p
 
vandaag tijdens wiskunde
iedereen is super stil zijn sommetjes aan het maken
ik wil het spel bike race doen op me mobiel
vergeet dat me geluid op het ze hardst staat
iedereen hoort dat muziekje en dat ik dat k*tspel speel en lacht me uit
zeer ongemakkelijk toch maar verder gespeeld
 
Back
Naar boven