Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vandaag tijdens wiskunde
iedereen is super stil zijn sommetjes aan het maken
ik wil het spel bike race doen op me mobiel
vergeet dat me geluid op het ze hardst staat
iedereen hoort dat muziekje en dat ik dat k*tspel speel en lacht me uit
zeer ongemakkelijk toch maar verder gespeeld

had ik ook, ik was klaar met tentamen (vorige periode), ik start mooi fruit ninja op, keiharde muziek in de klas terwijl iedereen een toets aan het maken is, schaamde me dood :p
 
had ik ook, ik was klaar met tentamen (vorige periode), ik start mooi fruit ninja op, keiharde muziek in de klas terwijl iedereen een toets aan het maken is, schaamde me dood :p

haha jaa dat je iedereen stoort die nog druk aan het werk is is al vervelend, maar dat iedereen ook hoort dat je een k*tspel speelt is beschamend :D
 
haha jaa dat je iedereen stoort die nog druk aan het werk is is al vervelend, maar dat iedereen ook hoort dat je een k*tspel speelt is beschamend :D

idd best k*tspel, maar moest toch wat doen? en niet iedereen ergerde zich aan mij, de hele klas lag eerder dubbel
 
overlaatst op de bus nog, was weer super druk (dat dere winter...) en wou afstappen. chick (7.5 DBB) die ik laatste tijd vaker zag en waar ik paar keer oogcontact mee had wou ook afstappen. door dat er veel mensen stonden, kon er maar 1 tegelijk afstappen. zij stopt en zegt: "ga maar :) " ik zet nog een stap waardoor ik dat pad versper, draai me om en zeg: "oh bedankt, ga jij maar". dan besefte ik dat ik echt iets dom zei en vlug van die bus gestapt en naar school gewandelt...

nu denkt ze vast dat ik zo een associaal geval ben terwijl ik eigelijk altijd goed uit mijn woorden kan komen...
 
Ik was een keer met mijn vriendin samen boodschappen doen. Moest ze eerst nog even naar de kledingwinkel tegenover.
Was best een grote winkel en zij was aan de andere kant, terwijl ik nogal sloom tegen een kledingrek aan stond te hangen.
Komt er opeen een vrouw naar me toe:
Vrouw: "Werkt u hier?" (WTF, ik heb gewoon een zaterdagstrui aan en sta hier ongeinteresseerd en sloom tegen een kledingrek te hangen, de slechtste houding van een verkoper OOIT)

Ik: "Ja, ik werk hier" (????? ik schrik er zelf van dat ik dit zeg, waarom zeg ik dit??)

<awkward moment voor mezelf>

Vrouw: "Heeft u deze laarzen nog in maat 40?"
Ik: "Als ze er niet bij staan hebben we ze niet"

> Vrouw verlaat winkel
 
Ik was een keer met mijn vriendin samen boodschappen doen. Moest ze eerst nog even naar de kledingwinkel tegenover.
Was best een grote winkel en zij was aan de andere kant, terwijl ik nogal sloom tegen een kledingrek aan stond te hangen.
Komt er opeen een vrouw naar me toe:
Vrouw: "Werkt u hier?" (WTF, ik heb gewoon een zaterdagstrui aan en sta hier ongeinteresseerd en sloom tegen een kledingrek te hangen, de slechtste houding van een verkoper OOIT)

Ik: "Ja, ik werk hier" (????? ik schrik er zelf van dat ik dit zeg, waarom zeg ik dit??)

<awkward moment voor mezelf>

Vrouw: "Heeft u deze laarzen nog in maat 40?"
Ik: "Als ze er niet bij staan hebben we ze niet"

> Vrouw verlaat winkel

Haha zoiets had ik ook een keer, ik ging een keertje even biertje bestellen bij zon feestavond, vraagt barvrouw aan mij:
Zij: Hoe oud ben je?
Ik: 16 jaar.
Zij: Mag ik je ID-kaart even zien?
Ik: ja is goed (dus ik geef mijn ID-kaart).
Zij: hier staat dat je 17 bent
Ik: Oh ja, is ook zo

oh god, why.jpg
 
overlaatst op de bus nog, was weer super druk (dat dere winter...) en wou afstappen. chick (7.5 DBB) die ik laatste tijd vaker zag en waar ik paar keer oogcontact mee had wou ook afstappen. door dat er veel mensen stonden, kon er maar 1 tegelijk afstappen. zij stopt en zegt: "ga maar :) " ik zet nog een stap waardoor ik dat pad versper, draai me om en zeg: "oh bedankt, ga jij maar". dan besefte ik dat ik echt iets dom zei en vlug van die bus gestapt en naar school gewandelt...

nu denkt ze vast dat ik zo een associaal geval ben terwijl ik eigelijk altijd goed uit mijn woorden kan komen...

typische dbb'r, niets erg aan :D
 
typische dbb'r, niets erg aan :D

meeh thnx :p

gewoon s ochtends met je lamme kop verwacht je zo een dingen niet en reageer je echt als iemand die al 18 jaar in een isoleercel gezeten heeft...
 
- Op het werk komen er een man en vrouw op me afgelopen om wat te vragen.
- De man van het stel is een lilliputter, ziet er hip gekleed uit en draagt een petje.
- ik zie m'n collega aan komen lopen en zie dat hij zijn hand op het hoofd van de man legt.
- Mn collega z'n exacte woorden waren "zo jochie, ga jij lekker zwemmen met je mama
- Lilliputter die ongeveer 10 jaar ouder als m'n collega is draait zich om en zegt "O, maar dat is m'n moeder niet hoor jonge".
 
>Ik loop alleen over staat
>zie iemand zwaaien en roepen
>ik terug doen en roepen
>was het voor iemand achter me

That feeling is bad
 
Zwaaien is beta as phuck
 
>Zat in een andere klas de les te volgen
>Ging langs mooie chick zitten 7/10
>Meisje vraagt hoe je dat schrijft
>ik zij: met een pen

Kans was meteen verdoet met haar...
 
>Zat in een andere klas de les te volgen
>Ging langs mooie chick zitten 7/10
>Meisje vraagt hoe je dat schrijft
>ik zij: met een pen

Kans was meteen verdoet met haar...

:rolleyes:

flauw
 
>Zat in een andere klas de les te volgen
>Ging langs mooie chick zitten 7/10
>Meisje vraagt hoe je dat schrijft
>ik zij: met een pen

prima anti-gains :(
 
>Zat in een andere klas de les te volgen
>Ging langs mooie chick zitten 7/10
>Meisje vraagt hoe je dat schrijft
>ik zij: met een pen

Kans was meteen verdoet met haar...

ik zij















ik zij






















































ik zij
 
>Zat in een andere klas de les te volgen
>Ging langs mooie chick zitten 7/10
>Meisje vraagt hoe je dat schrijft
>ik zij: met een pen

Kans was meteen verdoet met haar...

Voor vragen over spelling moet je sowieso niet bij jou zijn
 
Back
Naar boven