Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Was een close grip benchpress aan het doen om op te warmen, zeer licht gewicht er aan dus. Na mn set wilde ik de barbell terug leggen, laat me nou 1 kant goed er in leggen en de andere kant helemaal ernaast, waardoor die barbell vol op mn borst knalde. Erg schamend omdat een beul stond te kijken. Achteraf kan ik er altijd wel om lachen.
 
Was een close grip benchpress aan het doen om op te warmen, zeer licht gewicht er aan dus. Na mn set wilde ik de barbell terug leggen, laat me nou 1 kant goed er in leggen en de andere kant helemaal ernaast, waardoor die barbell vol op mn borst knalde. Erg schamend omdat een beul stond te kijken. Achteraf kan ik er altijd wel om lachen.

Fok op helemaal omdat je niet zwaar had gedaan... Aan de andere kant, tis ook maar goed dat je nog maar bezig was met opwarmen :D
Naar aanleiding van dit ga ik maar een Topic openen.
 
Fok op helemaal omdat je niet zwaar had gedaan... Aan de andere kant, tis ook maar goed dat je nog maar bezig was met opwarmen :D
Naar aanleiding van dit ga ik maar een Topic openen.

Ja idd haha. En het had ook niks te maken met ''niet meer kunnen'' maar was gewoon slordig.
 
Een paar jaar geleden vroeg een buitenlander aan me: "Do you know where I can find a coffeeshop?" zeg ik bloedserieus met mn domme hoofd "I don't know any around here, but I think you can get coffee at the subway over there to" :hamer:
 
Topic weer even op gang helpen.


Gisteren knetterlam meisje ontmoet met uitgaan, heeft zich uitgebreid voorgesteld, allemaal leuk en lachen. Ik zeg ja ik fiets wel ff mee naar je huis (ga ik ook nooit meer doen, teringend zeg... maarja drank) dus wij naar dat wijf dr huis. Staat we daar voor dr huis, vraagt ze opeens: ja weet je mn naam nog wel? Ik sta daar met mn dronken harses en mn bek vol tanden :roflol:
 
Topic weer even op gang helpen.


Gisteren knetterlam meisje ontmoet met uitgaan, heeft zich uitgebreid voorgesteld, allemaal leuk en lachen. Ik zeg ja ik fiets wel ff mee naar je huis (ga ik ook nooit meer doen, teringend zeg... maarja drank) dus wij naar dat wijf dr huis. Staat we daar voor dr huis, vraagt ze opeens: ja weet je mn naam nog wel? Ik sta daar met mn dronken harses en mn bek vol tanden :roflol:
Ben je nog balls deep gegaan dan
 
Topic weer even op gang helpen.


Gisteren knetterlam meisje ontmoet met uitgaan, heeft zich uitgebreid voorgesteld, allemaal leuk en lachen. Ik zeg ja ik fiets wel ff mee naar je huis (ga ik ook nooit meer doen, teringend zeg... maarja drank) dus wij naar dat wijf dr huis. Staat we daar voor dr huis, vraagt ze opeens: ja weet je mn naam nog wel? Ik sta daar met mn dronken harses en mn bek vol tanden :roflol:


Wat maakt het uit hoe je heet, het gaat er om hoe heet je bent.

Die meid dan wel he. (o rly)
 
gwn met een strak gezicht volhouden dat ze die nog niet gezegd heeft
 
Net zoals jij mijn balls deep in je angus nam gisteravond of nie
tumblr_lz3m1jLzWc1r7drv2o1_500.gif
 
Wat maakt het uit hoe je heet, het gaat er om hoe heet je bent.

Die meid dan wel he. (o rly)

nice :roflol:

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 15:27 ----------

gwn met een strak gezicht volhouden dat ze die nog niet gezegd heeft

mwah dat was niet echt meer mogelijk sinds ik haar echt de hele avond had gesproken etc

Maja ik vergeet altijd namen als ik gedronken heb, stel je je aan het begin van de avond voor; alle namen nog even opdreunen in je kop
Wil je een biertje regelen, zeg je de hele avond tegen die gast: hé, chef ofzo :roflol:
 
Eén van mijn grootste awkward moment: als 12-jarige was ik boos, rebels en voor het eerst inwonend in een gesloten instelling voor stoute kinderen. Om het uur scheen zo'n klootzak met een zaklamp in je gezicht als je daar alleen in je bed lag. Een keer won het onverschillige het weer van mij en begon ik te trekken. Ik kwam klaar. Heel mijn hand vol met warme zaad van een kind dat net pas kan spuiten. Doet die mongool de deur open, en ziet dat ik wakker ben. Stelt die debiel zich voor, en geeft mij zijn hand. Daar zei ik geen nee tegen....:tanden:
 
Eén van mijn grootste awkward moment: als 12-jarige was ik boos, rebels en voor het eerst inwonend in een gesloten instelling voor stoute kinderen. Om het uur scheen zo'n klootzak met een zaklamp in je gezicht als je daar alleen in je bed lag. Een keer won het onverschillige het weer van mij en begon ik te trekken. Ik kwam klaar. Heel mijn hand vol met warme zaad van een kind dat net pas kan spuiten. Doet die mongool de deur open, en ziet dat ik wakker ben. Stelt die debiel zich voor, en geeft mij zijn hand. Daar zei ik geen nee tegen....:tanden:

ok

2dij7r7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik zoveel met dit onderwerp gemeen heb: als 12-jarige vonden een kennis en ik coïtusfoto's van zijn vader en mijn moeder. Dat was awkward. Zeker toen ik de foto's naar iedereen in het adresboek van de vriend van mijn moeder had gestuurd, en dit bijna zijn baan had gekost. Plus zijn ouders hadden het gezien. En ik had naaktfoto's van hem op een gay site geplaatst met zijn 06 nummer eronder. Je ziet hem dan bij de plee staan, met geloof ik een cockring om. Het is echt smerig om je afgeleefde, dikke moeder gedoet te zien worden door zo'n oude vieze vent, en dan ook nog eens op zijn hondjes. Och ja, het was wel lachen toen we gezamenlijk gingen eten en ik één van die neukfoto's als achtergrond op de PC had ingesteld.
 
haha dus je was al als klein kereltje zo gek alsn deur
 
Ja. Het begon op te vallen toen ik een jaar of vier was. Wat nou ongeschreven blad:rolleyes:
 
Omdat ik zoveel met dit onderwerp gemeen heb: als 12-jarige vonden een kennis en ik coïtusfoto's van zijn vader en mijn moeder. Dat was awkward. Zeker toen ik de foto's naar iedereen in het adresboek van de vriend van mijn moeder had gestuurd, en dit bijna zijn baan had gekost. Plus zijn ouders hadden het gezien. En ik had naaktfoto's van hem op een gay site geplaatst met zijn 06 nummer eronder. Je ziet hem dan bij de plee staan, met geloof ik een cockring om. Het is echt smerig om je afgeleefde, dikke moeder gedoet te zien worden door zo'n oude vieze vent, en dan ook nog eens op zijn hondjes. Och ja, het was wel lachen toen we gezamenlijk gingen eten en ik één van die neukfoto's als achtergrond op de PC had ingesteld.

Als hiervan ook maar 10% waar is is het een leuk verhaal. Echter ben ik bang dat hier precies helemaal niets van waar is :(
 
Ik had er vandaag ook 1. Kwam een oud collega van me tegen op LinkedIN en die was dus echt oud en lelijk geworden, leek wel of hij met z'n hoofd onder de tractor was gekomen. Afijn ik z'n pic dus laten zien aan een andere collega van me. Zegt hij "zo wat is die oud geworden...hmm hij lijkt wel een beetje op m'n vader". Waarop ik zeg "wat is hij lelijk he?".

Gelukkig kon hij er om lachen. :)
 
Back
Naar boven