AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In een club aangesproken door een 3/10, even tegen vrienden zeggen dt ze kapot lelijk is n dat je je schaamt terwijl net de muziek stilvalt, dat dere alcohol:
 
Als klein jochie van jaar of 11/12 liggen fappen op bed van mn ouders. (in de veronderstelling alleen thuis te zijn...)

- moeders komt binnen
-ik lig daar naakt op haar bed
-met een leeg wc rolletje om mijn pre puberale mini cock
- moeders zegt ''wat ben je nou aan t doen jongen'' draait zich om en loopt gauw weg
-dagen lang niet meer gesproken met elkaar en awkward moments savonds aan de eettafel FMLLL
 
Das mooi samen leven. Nog ooit eens over gesproken?
 
Ik zou het vaker doen, dat masturberen op mijn ouders bed.
 
Als hiervan ook maar 10% waar is is het een leuk verhaal. Echter ben ik bang dat hier precies helemaal niets van waar is :(

"als 12-jarige vonden een kennis en ik coïtusfoto's van zijn vader en mijn moeder. Dat was awkward. Zeker toen ik de foto's naar iedereen in het adresboek van de vriend van mijn moeder had gestuurd,"


Per briefpost? wtf, wel heel slechte leugen dit.
 
Is zeker geen leugen. De zoon vond het op een digitale fotocamera van zijn vader. Hij was zo dom dat aan mij te geven:p
 
Net op de grote markt stevig op mijn bek gegaan. Opstapje missen, 3 meter verder struikelen om dan een koprol te maken en mn laptoptas in de lucht te lanceren.

In goed zicht van de bushalte ook, stond vol. Walking away like a baws ging niet.
 
Laatst bewerkt:
Net op de grote markt stevig op mijn bek gegaan. Opstapje missen, 3 meter verder struikelen om dan een koprol te maken en mn laptoptas in de lucht te lanceren.

In goed zicht van de bushalte ook, stond vol. Walking away like a baws ging niet.

:roflol:

Herken dit, herpakken is dan echt onmogelijk
 
Net op de grote markt stevig op mijn bek gegaan. Opstapje missen, 3 meter verder struikelen om dan een koprol te maken en mn laptoptas in de lucht te lanceren.

In goed zicht van de bushalte ook, stond vol. Walking away like a baws ging niet.
Heel boos omkijken naar het opstapje helpt :D
 
Net op de grote markt stevig op mijn bek gegaan. Opstapje missen, 3 meter verder struikelen om dan een koprol te maken en mn laptoptas in de lucht te lanceren.

In goed zicht van de bushalte ook, stond vol. Walking away like a baws ging niet.

:roflol::roflol:
 
Net op de grote markt stevig op mijn bek gegaan. Opstapje missen, 3 meter verder struikelen om dan een koprol te maken en mn laptoptas in de lucht te lanceren.

In goed zicht van de bushalte ook, stond vol. Walking away like a baws ging niet.

:roflol: awkward as **** brah

Net op t werk een dikke bout gelaten in de lift (van 15e naar 1e verdieping) liet m op de 7e zo'n beetje, opeens stopt de lift op de 6e...stapt een ****ing lekkere milf in: ''jezus wat meurt t hier!'' Ik zei niks alleen een stom ''hehe ja'':o awkward as ****kk
 
:roflol: awkward as **** brah

Net op t werk een dikke bout gelaten in de lift (van 15e naar 1e verdieping) liet m op de 7e zo'n beetje, opeens stopt de lift op de 6e...stapt een ****ing lekkere milf in: ''jezus wat meurt t hier!'' Ik zei niks alleen een stom ''hehe ja'':o awkward as ****kk

:roflol: Herkenbaar
 
Net op de grote markt stevig op mijn bek gegaan. Opstapje missen, 3 meter verder struikelen om dan een koprol te maken en mn laptoptas in de lucht te lanceren.

In goed zicht van de bushalte ook, stond vol. Walking away like a baws ging niet.

Opstaan, buiging maken en met geheven hoofd verder lopen like a boss
 
houd je bek dicht en ruik nog eens
 
Vandaag was ik aan het deadliften in de gym en er zat een ecto tegenover me goodmornings te doen met zn face naar mijn kant. Steeds keek ie me aan, de faggot. Later kwam ie nog in de kleedkamer naar me toe om te vragen of ie me kon afzuigen... shiet niggro, fkn awkward


:trollface:
 
Ik werd gebeld door een bepaalde dame die ik ken, dus ik zei Hallooo
zij: Hallooo
ik: waarom bel je
zij: gewoon, wil praten over onzin
ik: oke, noem een onderwerp
zij: scheten
ik: vrouwen laten toch geen scheten
zij: nee, bij mij ruikt het naar jasmijn en ik als ik moet poepen komt er een regenboog uit mn kont.
ik: aan het einde van de regenboog zit toch altijd een pot goud.. betekend dat dat je goud in je kont hebt, of zit het aan de andere kant, zo ja, kan je in mn kamer poepen dan ben ik rijk.
zij: nee, de lichtstraal is zo sterk dat brand zo door je woning heen, ik moet altijd op het balkon gaan staan en de lucht in mikken.
ik: oh.. jammer.. weetje, toen ik nog op de basisschool zat hadden we zo'n rijmpje, melk melk limonade, druk op het knopje chocolade.
zij: oh lekker limonade, mag ik het uit je tap drinken?
ik: uhm.. nu wordt het een beetje eng

Peanut, doe je toevallig aan crossdressing? :S
 
Back
Naar boven