bij iemand die stinkt en kenmerken van homocoïtusualiteit vertoont is het ook gewoon een objectieve constatering.
Pls jij speelde t vrouwtje, dat is heel wat anders dan dat ik er 1 in gedrukt krijg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij iemand die stinkt en kenmerken van homocoïtusualiteit vertoont is het ook gewoon een objectieve constatering.
Angelus wilt zelfs zijn gelijk halen met wat ik gezegd hebt.
Gekke jongen ben je ook.
Maar zo bedoelde ik het inderdaad en bedankt.
Jij bent echt een muggenzifter he. Ik wil de discussies wel eens zien tussen jouw en je vriendin/vrouw.
---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:59 ----------
![]()
Yasmina, wordt jij als faggut geaccepteerd in jou gemeenschap?
Je stelling is onzin bruh. De uitspraak over het vergassen van die twee joden kan je, als je rekening houdt met de geschiedenis, niet vergelijken met de uitspraak over die tunesiers.
Iets met appels en peren vergelijken.
---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------
Kap nou eens met whiteknighting![]()
Als dat het ergste is, ****ing lucky ass...
-scheet moeten laten tijdens wachten voor de klas in 2de middelbaar
-vrienden je aanmoedigen
-teringhard weren met reet achteruit
-net bij de knaller komt crush om de hoek
-vrienden liggen in dijk, jij doet of er niks gebeurd is maar ze heeft alles gezien
-wordt elke keer ik die vrienden zie eraan herrinert(zo'n 18 jaar geleden)
-woopy weet over wie ik spreek
50 meter verder van mijn pisverhaal btw![]()

hoorde ik de oude kerel die achter ons aan het aanschuiven was me een spastische kleine noemen :-/
Geschoond de eerste die nu nog provoceert en het topic laat ontsporen krijgt direct een topicban.
Wtf. Ik gaf net een inhoudelijke, niet kwetsende opmerking en die wordt verwijderd? En dat terwijl er de laatste 2 pagina's nog zoveel onzin tussen staat?

het zijn hier al 59 paginas onzinWtf. Ik gaf net een inhoudelijke, niet kwetsende opmerking en die wordt verwijderd? En dat terwijl er de laatste 2 pagina's nog zoveel onzin tussen staat?

OT: ik heb de naam van een andere vrouw in mn slaap geroepen, werd niet op prijs gesteld.
Been there, done that. Ze kon er niet echt mee lachen.

OT: ik heb de naam van een andere vrouw in mn slaap geroepen, werd niet op prijs gesteld.
.