Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Een keer op kamp buiten in me broek gepist. Komen er net paar klas genoten aan. Ik blijf tegen een boom aanstaan. Draai me van de boom af en zeg met een pokerface: net over mijn broek heen gemorst. Dat was wel behoorlijk awkward, weet niet eens of ze het geloofden :P

Goede eerste post man.
 
>friday legday
>8 min. warmup fietsen
>started squatting
>last rep last set
>massive fart coming up @ ass at the grass
>rustig omhoog, no fart!
>warmup leg extension, 30% van max
>massive leatherfart

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

moet je es doen tijdens de coïtus

tijdens doggy, rodeo incomming
 
>friday legday
>8 min. warmup fietsen
>started squatting
>last rep last set
>massive fart coming up @ ass at the grass
>rustig omhoog, no fart!
>warmup leg extension, 30% van max
>massive leatherfart

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------



tijdens doggy, rodeo incomming
Lol
 
Toen ik in een winkel stond en ik dus een nieuwe tas had en ik had die op mn arm en toen wou ik even make-up testen, dus pakte ik even make-up van het bovenste plankje en vervolgens gooit mijn tas alle make-up van het onderste plankje op de grond. Die make-up was dus helemaal kapot. En het meest awkward is dan om de helemaal gebroken make-up weer terug te leggen in de hoop dat niemand het zag.
 
Het 'make up testen' is al awkward genoeg..
 
Haha ik had dus serieus een keer, ik was aan het sporten in Frankrijk. En ik moest naar de wc, ik heb toen gepoept en zat dus aan de diarree. Maar je raad het al, de wc papier was op, en helemaal geen papier was er in die wc xD. Toen heb ik de poster van de duur getrokken en heb daar dus serieus me reet mee afgeveegd :rofl: Jezus zeg, wat was dat een ranzig zooitje..
 
haha luister jongens, was zo 1 keer op DBB waar ik best wel lang op zit, toen kwam ineens zo een heule slechte troll genaamd chrisje321 ofzoiets die de hele tijd irritant deed en awkward dingen zei, vanaf dat moment was alles gewoon awkward op dbb.
 
haha luister jongens, was zo 1 keer op DBB waar ik best wel lang op zit, toen kwam ineens zo een heule slechte troll genaamd chrisje321 ofzoiets die de hele tijd irritant deed en awkward dingen zei, vanaf dat moment was alles gewoon awkward op dbb.

Lolllllll :')
 
Haha ik had dus serieus een keer, ik was aan het sporten in Frankrijk. En ik moest naar de wc, ik heb toen gepoept en zat dus aan de diarree. Maar je raad het al, de wc papier was op, en helemaal geen papier was er in die wc xD. Toen heb ik de poster van de duur getrokken en heb daar dus serieus me reet mee afgeveegd :rofl: Jezus zeg, wat was dat een ranzig zooitje..

herkenbaar

alleen was er bij mij geen poster dus heb ik mijn handen gebruikt
alleen het awkwarde was dat ik dus op een verjaardag zat van iemand anders en er was geen kraantje in de wc
heb toen de rest van de dag met poephanden gelopen, geen idee of iemand het gemerkt heeft:D
 
herkenbaar

alleen was er bij mij geen poster dus heb ik mijn handen gebruikt
alleen het awkwarde was dat ik dus op een verjaardag zat van iemand anders en er was geen kraantje in de wc
heb toen de rest van de dag met poephanden gelopen, geen idee of iemand het gemerkt heeft:D

Hahaha je hebt toch wel aan je broek afgeveegd ofzo ?
 
ik heb toen zoveel mogelijk aan de stoel proberen af te vegen waar ik op zat

nu ik er aan terug denk schaam ik me er best wel voor
 
herkenbaar

alleen was er bij mij geen poster dus heb ik mijn handen gebruikt
alleen het awkwarde was dat ik dus op een verjaardag zat van iemand anders en er was geen kraantje in de wc
heb toen de rest van de dag met poephanden gelopen, geen idee of iemand het gemerkt heeft:D

ik heb toen zoveel mogelijk aan de stoel proberen af te vegen waar ik op zat

nu ik er aan terug denk schaam ik me er best wel voor

4652794+_e6712bf87cce999f52675ef70d0476cc.jpg

this is beyond awkward
 
wat bedoel je met kloon??

ik ben heus niet een wetenschappelijk experiment ofzo als je dat denkt
 
:roflol: :roflol: Eerste keer dat ik dat lees :p
 
meer awkward story's pls
 
****ing kloontjes hier beginnen irritant te worden...mods pls fix dat maar eens ipv ray kaarten te geven :mad:
:o
 
Back
Naar boven