Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

That awkward moment wanneer je in de bus zit en je komt allemaal bekende tegen en ze willen allemaal duidelijk een gesprek voeren.. Tegen wie praat je :o
 
That awkward moment wanneer je in de bus zit en je komt allemaal bekende tegen en ze willen allemaal duidelijk een gesprek voeren.. Tegen wie praat je :o

je doet je oortjes in en je denkt **** hun
 
That awkward moment wanneer je in de bus zit en je komt allemaal bekende tegen en ze willen allemaal duidelijk een gesprek voeren.. Tegen wie praat je :o
Verdomme da's sowieso altijd irritant als meerdere mensen tegelijk tegen je praten. Dan moet je een soort klaar-over gaan spelen met je handen zodat ze één voor één praten en je het kan volgen. :roflol:
 
Haha echt he, gebeurt op het werk steeds. 2 collega's die tegelijk iets aan me willen vertellen, en dan beide niet door lijken te hebben dat ik maar naar één iemand kan luisteren en dus rustig doorpraten.
 
Nooit last van. Maar daar ben ik vrouw voor wss. Multitasking ftw
 
was van ongeveer 2 jaar terug:

- ging naar ijssalon en zag daar een jongen achter de ijsbalie. hij zat bij mij op school, was zo'n iemand die altijd een grote mond tegen mensen opzette zodat hij cool leek tegenover zijn vrienden
- ik dus zo ijsje bestellen, die vent gaat ineens vet nerveus een ijsje opscheppen
- vraagt ie ineens ''wil je hem direct opeten of meenemen?''
- helemaal geschokt en verbaasd door deze vraag zeg ik ''ja uhh ben op zich van plan om em op te eten op de fiets''
- jongen zegt ''ah oke''. pakt hij vervolgens een patatzak en stopt daar mijn ijsje in
- ik met een hele strakke pokerface die patatzak met mijn hoornijsje erin aanpakken. hij keek heel tevreden, echt zo'n blik van ''nou dat heb ik goed gedaan!''
- die jongen geld geven en weggefietst
 
was van ongeveer 2 jaar terug:

- ging naar ijssalon en zag daar een jongen achter de ijsbalie. hij zat bij mij op school, was zo'n iemand die altijd een grote mond tegen mensen opzette zodat hij cool leek tegenover zijn vrienden
- ik dus zo ijsje bestellen, die vent gaat ineens vet nerveus een ijsje opscheppen
- vraagt ie ineens ''wil je hem direct opeten of meenemen?''
- helemaal geschokt en verbaasd door deze vraag zeg ik ''ja uhh ben op zich van plan om em op te eten op de fiets''
- jongen zegt ''ah oke''. pakt hij vervolgens een patatzak en stopt daar mijn ijsje in
- ik met een hele strakke pokerface die patatzak met mijn hoornijsje erin aanpakken. hij keek heel tevreden, echt zo'n blik van ''nou dat heb ik goed gedaan!''
- die jongen geld geven en weggefietst

hoezo? hij werkt daar dus is toch niet meer dan normaal:scratch:
 
was van ongeveer 2 jaar terug:

- ging naar ijssalon en zag daar een jongen achter de ijsbalie. hij zat bij mij op school, was zo'n iemand die altijd een grote mond tegen mensen opzette zodat hij cool leek tegenover zijn vrienden
- ik dus zo ijsje bestellen, die vent gaat ineens vet nerveus een ijsje opscheppen
- vraagt ie ineens ''wil je hem direct opeten of meenemen?''
- helemaal geschokt en verbaasd door deze vraag zeg ik ''ja uhh ben op zich van plan om em op te eten op de fiets''
- jongen zegt ''ah oke''. pakt hij vervolgens een patatzak en stopt daar mijn ijsje in
- ik met een hele strakke pokerface die patatzak met mijn hoornijsje erin aanpakken. hij keek heel tevreden, echt zo'n blik van ''nou dat heb ik goed gedaan!''
- die jongen geld geven en weggefietst

Jeetje Henk, snap dat je daar een trauma aan over hebt gehouden. Hoe is het nu met je?
 
Wat voor ijssalon heeft zakken klaarliggen om de ijsjes in te steken ???
 
Back
Naar boven