XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Wat voor ijssalon heeft zakken klaarliggen om de ijsjes in te steken ???

Ik heb ook in een ijssalon gewerkt (best job ever!!) En daar pakte we ijsjes ook in! Echt tering veel werk. Moest je het hoorntje inrollen in aluminium folie en dan rondom het ijs moest het wat losser.
 
Wat voor ijssalon heeft zakken klaarliggen om de ijsjes in te steken ???
Ik heb ook in een ijssalon gewerkt, en er lagen inderdaad van die 'patatzakken' om ze in te doen op een kartonnen plateautje, en van dat inpakpapier. Ik koos altijd voor die zakken omdat het veel sneller en makkelijker was.
wie de **** vreet z'n ijsje nou niet direct op?
Genoeg mensen, die vooral na het avondeten, het ijs mee naar huis nemen om het daar op te eten, of het thuis in de vriezer stoppen zodat ze het kunnen eten wanneer ze zin hebben.
 
Afgelopen zondagochtend even naar de bakker geweest in het dorp. Kom ik later bij mij terug de wijk in rijden met de auto loopt er een gast met een ipod oid muziek te luisteren terwijl hij in het midden van de weg loopt.
Hij kijkt ook alleen op zijn ipod en loopt dusdanig dat ik niet links of rechts naast hem kan.

Hij komt steeds dichterbij en ik zet mijn auto midden op de weg stil en wacht af wat er gaat gebeuren :D

Net voordat hij tegen mijn auto aanloopt schrikt hij op en kijkt me geschrokken aan. Hij vlucht naar de linkerkant van de weg en maakt nog een "sorry"-gebaar. Ik kijk hem aan en kan niets anders dan hardop lachen. Was voor hem wel een awkward moment...

---------- Toegevoegd om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Eentje van mijn moeder:

Mijn moeder gaat op zondagavond altijd met mijn tante en een vriendin kienen (voor velen beter bekend als Bingo). Mijn tante haalt haar meestal op.
Zo ook die bewuste zondagavond staat mijn moeder alvast buiten voor het appartementencomplex te wachten totdat mijn tante haar komt oppikken. Ze heeft voor deze gelegenheid een kussentje meegenomen omdat ze niet goed kan zitten door een afgescheurde hamstring.

Op een gegeven moment komt er een zwarte jeep aanrijden en die stopt voor het appartementencomplex. Mijn tante heeft ook een zwarte jeep, dus mijn moeder doet de achterdeur open en terwijl ze haar kussentje op de achterbank legt en instapt begint ze alvast een praatje. "Zo Nel, we zijn mooi op tijd!".
Ze kijkt op en zit bij drie volslagen vreemden in de auto die haar aankijken alsof ze niet helemaal lekker is :D..
"Oh" ,zegt mijn moeder. "Jullie zijn Nel en XXXX helemaal niet!". Vlug stapt ze met een rood hoofd uit voordat de bestuurder de grote zwarte jeep vakkundig in het parkeervak aan de overzijde van de straat parkeert.

De mensen stappen uit de jeep terwijl daar net mijn tante Nel komt aanrijden die voor deze gelegenheid niet haar zwarte jeep, maar haar kleine rode Peugeot meegenomen had. Ze stopt voor mijn moeder die instapt en terwijl zij de straat uitrijden worden ze nagekeken door drie verbouwereerde personen uit de zwarte jeep.
Die wisten nu zeker dat mijn moeder helemaal koekoek is....
 
Heerlijk topic dit zeg:

Paar jaar geleden mega akward moment. Paar dagen barcalona met school. Daar dus met man of 10 in een vage discotheek. Staat daar echt een stoot van een meid alleen bij de bar, zowat iedereen van de groep plannen aan het ontwikkelen om die in te palmen. In ieder geval ga ik een rondje halen. Natuurlijk vlak naast haar aan de bar. Zeg in het engels tegen de barman dat hij haar ook maar wat te drinken moest geven. Zij komt daarna bedanken bij ons nog even aan het praten in gebrekkig engels. Ze was vooral met mij aan het babbelen, maar ik moest echt te erg pissen. Dus ik tegen haar dat ik naar de wc moest. Zij zegt meteen: Me to! Dus we lopen richting toiletten, loopt ze mee de herentoiletten op. En ja hoor ze kon staand plassen.

Uhm ja.... dat voelde dus behoorlijk akward. Was best blij dat ik nog wat backup had van die klasgenoten en dat die dus ook niet gedacht hadden dat die knappe dame een pieleman had.
 
Heerlijk topic dit zeg:

Paar jaar geleden mega akward moment. Paar dagen barcalona met school. Daar dus met man of 10 in een vage discotheek. Staat daar echt een stoot van een meid alleen bij de bar, zowat iedereen van de groep plannen aan het ontwikkelen om die in te palmen. In ieder geval ga ik een rondje halen. Natuurlijk vlak naast haar aan de bar. Zeg in het engels tegen de barman dat hij haar ook maar wat te drinken moest geven. Zij komt daarna bedanken bij ons nog even aan het praten in gebrekkig engels. Ze was vooral met mij aan het babbelen, maar ik moest echt te erg pissen. Dus ik tegen haar dat ik naar de wc moest. Zij zegt meteen: Me to! Dus we lopen richting toiletten, loopt ze mee de herentoiletten op. En ja hoor ze kon staand plassen.

Uhm ja.... dat voelde dus behoorlijk akward. Was best blij dat ik nog wat backup had van die klasgenoten en dat die dus ook niet gedacht hadden dat die knappe dame een pieleman had.

maar je hebt toch wel gedoet op die wc he?
 
Duh... Vet keiharde anale coïtus
 
verkapt, kijk mij van travestieten houden dan
 
Kom niet meer terug.

c66960bf75a81fa24a433ee82dc5663b2b395194d5e8f11801179f49e9cc145d.jpg
 
Thx voor de heads up, ik zal voorzichtig zijn in Barca. Nog meer tips?
Bij de haven boven op een winkelcentrum ligt wel een leuke tent. Geloof sunset club? Maar weet niet meer zeker. Voor de rest niks bestellen op de ramblas eten lijkt betaalbaar, totdat je drinken besteld.
 
Dat moment dat je op school in een vol klaslokaal door het 'De laatst genomen foto' topic aan het bladeren bent.
 
Ik: Hey
Collega: Hey
Ik: alles goed?
Collega: Ja, met jou?
Ik: Ook, en met jou?

Deze heb ik vrij vaak laatste tijd op't werk.
 
Ik: Hey
Collega: Hey
Ik: alles goed?
Collega: Ja, met jou?
Ik: Ook, en met jou?

Deze heb ik vrij vaak laatste tijd op't werk.

Wat een k*tvraag, alsof het mogelijk is dat alles goed is. En je collega is een leugenaar.
 
Eerder awkward voor mij:

Stond aan de bushalte, na al eens een keer de weg aan iemand uit te leggen, stopt er weer een auto. Deze keer zag ik eerst een meisje ( 9/10 srs) en dan vraagt haar pa of er in de buurt geen pc-winkel is waar ze ook Apple pc's repareren. Ik leg de weg uit naar de enige winkel die in me opkomt. Dan zei hij: 'nee het is hier echt dichtbij'. K excuseerde mij want k wist echt geen andere in de buurt. Even later zit ik op de bus en dan ineens schiet mij te binnen dat ik ELKE werkdag langs een pc-winkel loop, die die man waarschijnlijk wel bedoelde want het was enkele 100m verder... Tja nadenken lukte niet meer met die 9/10 in de buurt... :o
 
Eerder awkward voor mij:

Stond aan de bushalte, na al eens een keer de weg aan iemand uit te leggen, stopt er weer een auto. Deze keer zag ik eerst een meisje ( 9/10 srs) en dan vraagt haar pa of er in de buurt geen pc-winkel is waar ze ook Apple pc's repareren. Ik leg de weg uit naar de enige winkel die in me opkomt. Dan zei hij: 'nee het is hier echt dichtbij'. K excuseerde mij want k wist echt geen andere in de buurt. Even later zit ik op de bus en dan ineens schiet mij te binnen dat ik ELKE werkdag langs een pc-winkel loop, die die man waarschijnlijk wel bedoelde want het was enkele 100m verder... Tja nadenken lukte niet meer met die 9/10 in de buurt... :o

de pc winkel is daar en daar, als je over een uur terugkomt krijg je je dochter uitgehoond en klaar voor een vierling terug.

mvg.
 
Back
Naar boven