AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

nvm ik snap m, ben al stil :roflol:
 
Maandje geleden op een feest op de voetbal. Liep er een te verwijfde homofiel rond te huppelen. Ik sta dus bij de bar en die gozer zit als een idioot los te gaan. Dus ik zeg tegen een vent naast mij: Moet je die anaalridder nou zien gaan, die zal wel makkelijk kunnen poepen.
Waarop die vent dus zegt: uhh dat is mijn broertje

:oawkward
 
image.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Maandje geleden op een feest op de voetbal. Liep er een te verwijfde homofiel rond te huppelen. Ik sta dus bij de bar en die gozer zit als een idioot los te gaan. Dus ik zeg tegen een vent naast mij: Moet je die anaalridder nou zien gaan, die zal wel makkelijk kunnen poepen.
Waarop die vent dus zegt: uhh dat is mijn broertje

:oawkward

Had dan dit gezegd: ''Dan heb ik medelijden met je :o''
 
Maandje geleden op een feest op de voetbal. Liep er een te verwijfde homofiel rond te huppelen. Ik sta dus bij de bar en die gozer zit als een idioot los te gaan. Dus ik zeg tegen een vent naast mij: Moet je die anaalridder nou zien gaan, die zal wel makkelijk kunnen poepen.
Waarop die vent dus zegt: uhh dat is mijn broertje

:oawkward

Hahaha lol dat is fucked
 
Eerste familiefeest bij mn gf waarmee ik nog maar net samen was.
Gf zei enkel dat haar tante heel het feest betaalde.
Ok kennisgeving met die tante als eerste.
Ik geef ze 1 kus en ze kijkt me zo raar aan en zegt: geen 3 kussen?
Ik antwoord nee toch niet
.. awkward stilte ..
Ouders van gf kijken naar tante en lachen.
Bleek dus haar verjaardagsfeest te zijn :roflol:
 
waarom zijn gf verjaardagen altidj zo akward?
 
Eerste familiefeest bij mn gf waarmee ik nog maar net samen was.
Gf zei enkel dat haar tante heel het feest betaalde.
Ok kennisgeving met die tante als eerste.
Ik geef ze 1 kus en ze kijkt me zo raar aan en zegt: geen 3 kussen?
Ik antwoord nee toch niet
.. awkward stilte ..
Ouders van gf kijken naar tante en lachen.
Bleek dus haar verjaardagsfeest te zijn :roflol:

altijd 3 kussen conjo, en als je er maar 1 geeft en ze vraagt : geen 3 kussen? dan pak je dr op haar bek terwijl je je vriendin wegdrukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
altijd 3 kussen conjo, en als je er maar 1 geeft en ze vraagt : geen 3 kussen? dan pak je dr op haar bek terwijl je je vriendin wegdrukt.

Heb wel eens perongelijk een kus op de mond gegeven bij mijn schoonmoeder omdat bij de laatste kus ze haar hoofd niet snel genoeg draaide...
 
Heb wel eens perongelijk een kus op de mond gegeven bij mijn schoonmoeder omdat bij de laatste kus ze haar hoofd niet snel genoeg draaide...

Pics van je schoonmoeder?
 
Gisteren zat ik samen met een vriend op de bus. De chauffeur zet zijn bus aan de kant om zijn boodschap te doen in een café en vermeld dit ook even aan ons. Die vriend was aan het bellen en zei "wablief?" Een vrouw vooraan draait zich om en herhaalde dat de chauffeur naar toilet ging. Ik moest lachen en ik deed het teken dat hij aan het bellen was. Die vrouw: "o sorry dat wist ik niet" :)
 
Gisteren zat ik samen met een vriend op de bus. De chauffeur zet zijn bus aan de kant om zijn boodschap te doen in een café en vermeld dit ook even aan ons. Die vriend was aan het bellen en zei "wablief?" Een vrouw vooraan draait zich om en herhaalde dat de chauffeur naar toilet ging. Ik moest lachen en ik deed het teken dat hij aan het bellen was. Die vrouw: "o sorry dat wist ik niet" :)

Waarom zit jij op een bus?
 
Waarom zit jij op een bus?

Huh? Sorry maar wat is dat nu weer voor een vraag ??? Ik weet niet hoevaak jullie in NL de bus nemen maar de Vlaams-Brabanders die Leuven kenen weten dat de parkingskosten jouw loon opvreten en dat een plaatsje vinden meestal een avontuur is. Daarom is het beter dat je een bus neemt
 
Huh? Sorry maar wat is dat nu weer voor een vraag ??? Ik weet niet hoevaak jullie in NL de bus nemen maar de Vlaams-Brabanders die Leuven kenen weten dat de parkingskosten jouw loon opvreten en dat een plaatsje vinden meestal een avontuur is. Daarom is het beter dat je een bus neemt

Je zei dat je OP DE BUS zat, niet in de bus. Dat komt een beetje raar over.

Gisteren zat ik samen met een vriend op de bus. De chauffeur zet zijn bus aan de kant om zijn boodschap te doen in een café en vermeld dit ook even aan ons. Die vriend was aan het bellen en zei "wablief?" Een vrouw vooraan draait zich om en herhaalde dat de chauffeur naar toilet ging. Ik moest lachen en ik deed het teken dat hij aan het bellen was. Die vrouw: "o sorry dat wist ik niet" :)
 
Huh? Sorry maar wat is dat nu weer voor een vraag ??? Ik weet niet hoevaak jullie in NL de bus nemen maar de Vlaams-Brabanders die Leuven kenen weten dat de parkingskosten jouw loon opvreten en dat een plaatsje vinden meestal een avontuur is. Daarom is het beter dat je een bus neemt

Was je maar aan het plagen hoor, hihi.
Cool story.
 
Back
Naar boven