MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic

Je zei dat je OP DE BUS zat, niet in de bus. Dat komt een beetje raar over.

Haha k had dat totaal niet door, omdat we dat in ons spreektaal gewoon zijn om dat zo te zeggen. Maar we bedoelen dan 'in' en niet letterlijk 'erop' :) Nja wij belgen moeten weer moeilijk doen en geen AN spreken :) Ik doe mijn best om beschaafd te praten ;)

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Was je maar aan het plagen hoor, hihi.
Cool story.

haha nu ik mijn fout zie begrijp ik het wel ;)

-

Laatst bewerkt:
Een of andere reden zijn gesprekken in de lift altijd awkward :o

Vrouw: hooi
Ik : heey
*stilte*
Zij: hehe, waarom zouden ze in de lift een houten vloer gemaakt hebben?
Ik: geen idee
*zeer lange stilte*
*ping*
Ik: fijne dag..
:o

geen idee

Een of andere reden zijn gesprekken in de lift altijd awkward :o

Vrouw: hooi
Ik : heey
*stilte*
Zij: hehe, waarom zouden ze in de lift een houten vloer gemaakt hebben?
Ik: geen idee
*zeer lange stilte*
*ping*
Ik: fijne dag..
:o

Ze was gewoon zo overdonderd en opgewonden door je looks dat ze niet wist wat ze moest zeggen.

semi-srs

ze wilde de D

Toen mijn dochtertje net geboren was moest ik naar het administratief centrum om de geboorteakte op te halen.
Ik gaf de naam op van mijn dochtertje en na 5 min kwam de dame me zeggen dat ze die niet had gevonden; Ik zei haar dat ik verlof had moeten nemen en dat ik het dus zou appreciëren indien ze toch nog eens zou zoeken. Na 5 min kwam ze terug en zei me dat ze niks had gevonden.
Ik werd toch een beetje kwaad en zei haar dat ik niet weg zou gaan tot ze het gevonden had. Ze "ging verder zoeken". Plots, na een 20 tal minuten te hebben gewacht in de wachtzaal wrd ik plots bloedrood van schaamte. ik besefte plots dat ik de de familienaam van mijn vrouw had gegeven ipv de mijne; en toen begon de walk of shame naar het loket.

-

Laatst bewerkt:
ik moet poepen

Jij moet lekker je bek houden

m'n mobiel aan een meid geven en zeggen dat ze ff haar facebook account moet toevoegen (wist haar achternaam zogenaamd niet)
Blijkt ze bovenaan de zoekgeschiedenis te staan...:o

Ik zei maar 'ooh dat is toevallig' en snel van onderwerp wisselen :o
:roflol: f***ng awkward

* +- 5 jaar geleden eens eens 18+ 'filmpje' gemaakt met vriendin.
* 2 jaar later ben het18+ 'filmpje allang vergeten.
* zit ik met vrienden achter de pc beetje random grappige filmpjes en oude pics te openen op mn pc.
* zie ik in ene een filmbestand met vage bestandsnaam 123blabla (in ieder geval geen duidelijke omschrijving)
* ik open filmbestand
* Shit just got real
* probeer filmbestand snel af te sluiten
* pc loopt vast.
* beeld blijft op een awkward moment hangen.
* ctr-alt-del werkt niet
* houd aan/uit knop 3 sec ingedrukt
* Rooie kop / warmte giert door heel m'n lichaam
* wou dat ik nooit was geboren

oh damn. ik was deze helemaal vergeten dat ik hem had gepost hier :o

Wat ook wel awkward kan zijn is als je een feestje geeft bij jezelf thuis en dan als eerst k.o. gaat. vervolgens hoor je de volgende dag allerlei verhalen over wat je hebt gedaan en of gezegd waar je je nog heel wat avonden laat in bed voor zult gaan schamen. :o

in

in

in

plattekaas

Terug
Naar boven