Hakunamatata
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon overal het broodje wegflikkeren en je bent ok ^_^
Gewoon grote shoarma met kaas en slaprotain-torpedo!
Ik gister ook epic cheatday en had hetzelfde dilemma, ga ik nu nog bak kwark met 2 shakes erdoor nemen?
Doe nu var kuurtje dus dacht laat ik maar zorgen voor genoeg eiwitjes maar normaal zeg ik **** it. Je komt meestal toch wel aan je eiwitten, tenzij je op je cheatday alleen maar chocola en koek naar binnen zit te werken...

Denk dat ik gisteren tijdens het avondmaal wel om en nabij de halve kilo vlees zat, dus de volgende keer als ik weer zo excessief ga bunkeren bij de wok sla ik de kwark voor het slapengaan maar over.
Normaal is het wel lekker als je nog even iets naar binnenwerkt wat vult voor het slapengaan, zodat je niet wakker wordt van de trek, maar als je 's nachts toch al voorzien bent van voldoende eiwit én een vol gevoel.. dan is die protein overkill ook niet nodig.
Gelukkig is het maar 1x per jaar moederdag, dus hoeven we hier gelukkig niet al te vaak over te piekeren.![]()

Met 62kg hoef je volgens mij niet echt te biechten, just my 2 cents...
Eet gerust nog 2 potten kwark na die maaltijd![]()

Denk dat ik gisteren tijdens het avondmaal wel om en nabij de halve kilo vlees zat, dus de volgende keer als ik weer zo excessief ga bunkeren bij de wok sla ik de kwark voor het slapengaan maar over.
Normaal is het wel lekker als je nog even iets naar binnenwerkt wat vult voor het slapengaan, zodat je niet wakker wordt van de trek, maar als je 's nachts toch al voorzien bent van voldoende eiwit én een vol gevoel.. dan is die protein overkill ook niet nodig.
Gelukkig is het maar 1x per jaar moederdag, dus hoeven we hier gelukkig niet al te vaak over te piekeren.![]()
Halve kilo is aardig wat maar kijk ook ff naar wat je rest vd dag binnen hebt...Het gaat meer om t totaal plaatje op een dag he...Je hoeft echt niet heel nodig snachts die eiwitten binnen hebben...zolang je maar op een dag genoeg binnen krijgt...
Dat verhaal dat je trage eiwitten snachts moet hebben is overrated...

Had overdag al 250ml melk, 250ml kwark en een whey shake (het was trainingsdag..) gehad, dus was al ruim aan mijn eiwitten gekomen. En daar nog eens die 500g vlees bij. Al met al was gisteren dus een behoorlijk protein overkill.
En ik hoor inderdaad tegenstrijdige verhalen over hoe noodzakelijk het is om casseïne te nemen voor 's nachts. Of het echt nodig is weet ik dus neit zeker, maar ik voel me er hoe dan ook beter bij. Als ik niet mijn portie kwark met noten voor het slapengaan eet, word ik wakker van een rammelende maag... Dus ik houd de kwark voor 's nachts er voorlopig lekker in.

Ook echt met onzinnige non-chille dingen zoals rijstwafels...gewoon puur vreten was het.