AndroidHealthClinic

Het grote biecht topic

Ik ga gelukkig de komende tijd alleen nog maar stappen op zaterdag. En dan neem ik na die tijd altijd wel een bakkie kwark. Lekker :cool:

Gewoon overal het broodje wegflikkeren en je bent ok ^_^
Gewoon grote shoarma met kaas en sla :heart: protain-torpedo!

Hmm nog nooit opgekomen, maar klinkt goed!

Gister btw 2 hele zakken chips gegeten, maar paste nog net in mn schema. Zak kettle chips en lays baked! Vandaag maar weer ff bro-food

hand vol smerige lays chips met kruiden. Was t niet eens waard :')

gisteren (inclusief 1.5l bier, 678 kcal) 5530kcal genuttigd .. o.a. 800gr lasagne, kant en klare cheeseburger, ristorante bistro baguettes salami
k/e/v/ 553/191(zonder shakes?!)/169

Dacht dat ik erg was Vinnie :D

Ben & Jerry's Fairly Nuts :heart:

Gisteren moederdag en toen met moeders wezen wokken. Heel gezellig en erg lekker, maar ben nu in een dag 2kg zwaarder geworden. Zal nog wel een deel onverteerd voedsel bij zitten, maar toch..
Alles natuurlijk gebakken in veel te veel olie, zoals we dat van de Chinees kennen. Veel vlees gewokt en van het warme buffet flinke hoeveelheden nasi goreng, bami goreng, saté + satésaus, babi pangang, daging rendang en daging smoor.

Had trouwens toen ik ging slapen nog lang geen honger natuurlijk, maar heb toch mijn gebruikelijke portie kwark met noten naar binnengewerkt. Gewoon om zeker te weten dat ik genoeg eiwitten voor de nacht had. Maar... toen ik vannochtend opstond, had ik nog steeds geen trek, dus denk dat er nog voldoende voedingsstoffen van de maaltijd(en) van de avond ervoor in mijn systeem zaten.
Als jullie je eens een keertje flink te buiten gaan qua hoeveelheden, eten jullie dan toch nog een pre-bed maaltijd of gaan jullie ervanuit dat je als je tijdens het avondmaal een ruime halve kilo vlees hebben verstouwd, je ook tijdens de nacht wel bent voorzien van voldoende eiwit?

Ik gister ook epic cheatday en had hetzelfde dilemma, ga ik nu nog bak kwark met 2 shakes erdoor nemen?

Doe nu var kuurtje dus dacht laat ik maar zorgen voor genoeg eiwitjes maar normaal zeg ik **** it. Je komt meestal toch wel aan je eiwitten, tenzij je op je cheatday alleen maar chocola en koek naar binnen zit te werken...

Wat een weekend.

Groots gala, met de auto --> 1.5 liter cola.
Zondag grotensdeel gevuld met eten van koekjes, chocola en vlees.

fml, deze week weet cutten xD?

Ik gister ook epic cheatday en had hetzelfde dilemma, ga ik nu nog bak kwark met 2 shakes erdoor nemen?

Doe nu var kuurtje dus dacht laat ik maar zorgen voor genoeg eiwitjes maar normaal zeg ik **** it. Je komt meestal toch wel aan je eiwitten, tenzij je op je cheatday alleen maar chocola en koek naar binnen zit te werken...

Denk dat ik gisteren tijdens het avondmaal wel om en nabij de halve kilo vlees zat, dus de volgende keer als ik weer zo excessief ga bunkeren bij de wok sla ik de kwark voor het slapengaan maar over.
Normaal is het wel lekker als je nog even iets naar binnenwerkt wat vult voor het slapengaan, zodat je niet wakker wordt van de trek, maar als je 's nachts toch al voorzien bent van voldoende eiwit én een vol gevoel.. dan is die protein overkill ook niet nodig.

Gelukkig is het maar 1x per jaar moederdag, dus hoeven we hier gelukkig niet al te vaak over te piekeren. :D

Denk dat ik gisteren tijdens het avondmaal wel om en nabij de halve kilo vlees zat, dus de volgende keer als ik weer zo excessief ga bunkeren bij de wok sla ik de kwark voor het slapengaan maar over.
Normaal is het wel lekker als je nog even iets naar binnenwerkt wat vult voor het slapengaan, zodat je niet wakker wordt van de trek, maar als je 's nachts toch al voorzien bent van voldoende eiwit én een vol gevoel.. dan is die protein overkill ook niet nodig.

Gelukkig is het maar 1x per jaar moederdag, dus hoeven we hier gelukkig niet al te vaak over te piekeren. :D

Met 62kg hoef je volgens mij niet echt te biechten, just my 2 cents...
Eet gerust nog 2 potten kwark na die maaltijd ;)

Zak cashew noten. , ging gistere op de bank zitten. was eigenlijk de bedoeling. 30 gram, maar het werd uit eindelijk 300 gramgoed voor zoon 1800 kcal

Met 62kg hoef je volgens mij niet echt te biechten, just my 2 cents...
Eet gerust nog 2 potten kwark na die maaltijd ;)

Ik wil ook juist aankomen, maar het liefst toch op een beetje schone manier. En aangezien ik door mijn geringe spiermassa een wat lager onderhoud heb dan de meeste hier, is de impact van zulke excessieve hoeveelheden calorieën zelfs nog wat groter! Maar inderdaad, ik kan het vooralsnog wel hebben. :p

Een stuk of 8 van deze
33m7ggm.jpg

gelukkig zat er geklopt eiwit in :o

Alcoholist ..

Halve kilo is aardig wat maar kijk ook ff naar wat je rest vd dag binnen hebt...Het gaat meer om t totaal plaatje op een dag he...Je hoeft echt niet heel nodig snachts die eiwitten binnen hebben...zolang je maar op een dag genoeg binnen krijgt...

Dat verhaal dat je trage eiwitten snachts moet hebben is overrated...

Halve kilo is aardig wat maar kijk ook ff naar wat je rest vd dag binnen hebt...Het gaat meer om t totaal plaatje op een dag he...Je hoeft echt niet heel nodig snachts die eiwitten binnen hebben...zolang je maar op een dag genoeg binnen krijgt...

Dat verhaal dat je trage eiwitten snachts moet hebben is overrated...

Had overdag al 250ml melk, 250ml kwark en een whey shake (het was trainingsdag..) gehad, dus was al ruim aan mijn eiwitten gekomen. En daar nog eens die 500g vlees bij. Al met al was gisteren dus een behoorlijk protein overkill. :D
En ik hoor inderdaad tegenstrijdige verhalen over hoe noodzakelijk het is om casseïne te nemen voor 's nachts. Of het echt nodig is weet ik dus neit zeker, maar ik voel me er hoe dan ook beter bij. Als ik niet mijn portie kwark met noten voor het slapengaan eet, word ik wakker van een rammelende maag... Dus ik houd de kwark voor 's nachts er voorlopig lekker in.

Had overdag al 250ml melk, 250ml kwark en een whey shake (het was trainingsdag..) gehad, dus was al ruim aan mijn eiwitten gekomen. En daar nog eens die 500g vlees bij. Al met al was gisteren dus een behoorlijk protein overkill. :D
En ik hoor inderdaad tegenstrijdige verhalen over hoe noodzakelijk het is om casseïne te nemen voor 's nachts. Of het echt nodig is weet ik dus neit zeker, maar ik voel me er hoe dan ook beter bij. Als ik niet mijn portie kwark met noten voor het slapengaan eet, word ik wakker van een rammelende maag... Dus ik houd de kwark voor 's nachts er voorlopig lekker in.

Ja precies dat doe ik dus ook...ik neem alleen al om de verzadiging snachts die kwark...en vind t ook vrij chill...wat diepvriesvruchten erdoorheen lekkaaaahh. Die noten er doorheen heb ik nooit zo begrepen, zie veel mensen dat doen. Ach ieder zn ding ;)

woonde ik maar op mezelf, ik koop eigenlijk nooit junkfood, behalve met vrienden dan. maar thuis is er altijd wel ergens junkfood te vinden en ik heb echt de hele dag honger, :fuu:

Vanochtend: 500gr ofzo chocolate chips cookies van de AH en nog halve bak ben and jerry's cholate fudge brownie als ontbijt (en shakie erbij).

Nu net: zakje croky's paprika en 2 snickers :eek:

Heb thuis nog zak doritos nacho cheese liggen met dipsaus...ben bang dat die op gaat alswel rest vd B&J's...moet vanaf morgen maar weer eens normaal gaan eten voordat ik er deze zomer als een dikkerd bij ga lopen..zit in bulk nu, na een lange cut die gewoon tè lang geduurd heeft waardoor mn hongersysteem nu helemaal ****ed is...:o:mad:

Gisteren eigenlijk wel hele dag clean gegeten tot 's avonds...toen was ik knetter en heb weer flink geload :D Ook echt met onzinnige non-chille dingen zoals rijstwafels...gewoon puur vreten was het.

Terug
Naar boven