Fitness Seller

Het grote biecht topic

Ja precies dat doe ik dus ook...ik neem alleen al om de verzadiging snachts die kwark...en vind t ook vrij chill...wat diepvriesvruchten erdoorheen lekkaaaahh. Die noten er doorheen heb ik nooit zo begrepen, zie veel mensen dat doen. Ach ieder zn ding ;)

Ik eet de noten los.. Ik vind kwark het lekkerst zonder iets erdoorheen. Maar ik eet de noten er vlak voor om ook wat vetten naar binnen te werken vlak voor het maffen.
Ik ken wel iemand die bevroren vruchtjes en kwark samen in de blender gooide om een soort dieet-variant van roomijs te krijgen en dat was inderdaad erg lekker. Dus áls ik iets door mijn kwark zou gooien, zou ik ook eerder voor fruit dan voor noten gaan.

Die zak doritos is toch nog opgegaan...en de rest vd pot ben and jerrys. Nu nog ff mn kwark naar binnen stauwen en dan morgen maar weer eens clean gaan doen. :o

Vanochtend: 500gr ofzo chocolate chips cookies van de AH en nog halve bak ben and jerry's cholate fudge brownie als ontbijt (en shakie erbij).

Nu net: zakje croky's paprika en 2 snickers :eek:

Heb thuis nog zak doritos nacho cheese liggen met dipsaus...ben bang dat die op gaat alswel rest vd B&J's...moet vanaf morgen maar weer eens normaal gaan eten voordat ik er deze zomer als een dikkerd bij ga lopen..zit in bulk nu, na een lange cut die gewoon tè lang geduurd heeft waardoor mn hongersysteem nu helemaal ****ed is...:o:mad:

Gisteren eigenlijk wel hele dag clean gegeten tot 's avonds...toen was ik knetter en heb weer flink geload :D Ook echt met onzinnige non-chille dingen zoals rijstwafels...gewoon puur vreten was het.

haha, rampage binging! kan wel heerlijk zijn though

haha, rampage binging! kan wel heerlijk zijn though

Klopt maar ik gun de vrouwtjes wel een mooi uitzicht vd zomer op het strand in frankrijk...dus ik ga me maar ff gedragen komende 2 maanden

die 8 procent uit mn stats mogen inmiddels wel bijgeschroefd worden though ^^

Vandaag 2 halve stokbroodjes met roomboter, filet american, uitjes, ijsbergsla en een beetje mayo gegeten smaakte wel weer lekker maar ja of het goed is tijdens je Cut......

Hmm nog nooit opgekomen, maar klinkt goed!

Gister btw 2 hele zakken chips gegeten, maar paste nog net in mn schema. Zak kettle chips en lays baked! Vandaag maar weer ff bro-food

Ik gister ook epic cheatday en had hetzelfde dilemma, ga ik nu nog bak kwark met 2 shakes erdoor nemen?

Doe nu var kuurtje dus dacht laat ik maar zorgen voor genoeg eiwitjes maar normaal zeg ik **** it. Je komt meestal toch wel aan je eiwitten, tenzij je op je cheatday alleen maar chocola en koek naar binnen zit te werken...

Vanochtend: 500gr ofzo chocolate chips cookies van de AH en nog halve bak ben and jerry's cholate fudge brownie als ontbijt (en shakie erbij).

Nu net: zakje croky's paprika en 2 snickers :eek:

Heb thuis nog zak doritos nacho cheese liggen met dipsaus...ben bang dat die op gaat alswel rest vd B&J's...moet vanaf morgen maar weer eens normaal gaan eten voordat ik er deze zomer als een dikkerd bij ga lopen..zit in bulk nu, na een lange cut die gewoon tè lang geduurd heeft waardoor mn hongersysteem nu helemaal ****ed is...:o:mad:

Gisteren eigenlijk wel hele dag clean gegeten tot 's avonds...toen was ik knetter en heb weer flink geload :D Ook echt met onzinnige non-chille dingen zoals rijstwafels...gewoon puur vreten was het.

Die zak doritos is toch nog opgegaan...en de rest vd pot ben and jerrys. Nu nog ff mn kwark naar binnen stauwen en dan morgen maar weer eens clean gaan doen. :o
gaat lekker geloof ik he :D :D

:o Nu je me met de neus op de feiten drukt....dat ging idd helemaal nergens over!

Ik heb mn macros nu aangepast naar 40/40/20 voor meer verzadiging en volgens mij is mn hongergevoel los daarvan nu wel wat gestabiliseerd...thank god.

:o Nu je me met de neus op de feiten drukt....dat ging idd helemaal nergens over!

Ik heb mn macros nu aangepast naar 40/40/20 voor meer verzadiging en volgens mij is mn hongergevoel los daarvan nu wel wat gestabiliseerd...thank god.

:aai:

Net een berry blast eiwitshake op :o:o:o shame on me :(

Pizza besteld :D

****ing niks gecheat vandaag, alleen een wat kip gewisseld voor ei en een shake over geslagen

Chocomel en cola :(
fuuuuu,.. was zo goed bezig :roflol:

Kon me toch niet inhouden vanavond. Ongeveer 1kg gebakken aardappels met 275gram kipfilet, echt een huge one :o

Heb net 10 broodjes hagelslag met 4 liter melk geconsumeerd... was junkfood day

toch maar wat gesnacked, gerookte/gedroogde chorizo ham ofzo, van zo'n grote poot :D

8 chachas binnen en friday night is pizza night! Ach,ik fiets 140 km en loop 15 km per week dus iets mag ik wel hebben :)

zak cassavechips...

dus nu maar even aan de kwark met noten.

Zat in de bus en kwam erachter dat ik iets vergeten was... Dus uitgestapt, 4km teruggerend en weer 1km terug naar de bushalte gerend om de bus van een half uur daarna te halen. Na 5km te hebben gehold in ruim 20 minuten drijfnat van het zweet weer in de bus plaatsgenomen......... en toen een zak kroepoek leeggegeten. Die had ik verdiend zullen we maar zeggen.

Cheat meal…. 6 gangen verrassingsmenu.… en meer… we hebben getafeld van 19:00-22:30…. En het was weer super! En luxe en veel en lekker!

Cassave chips (home made) met gebakken roti (gevuld met iets) met pittige chilisaus met koriander
Home made filet americain met chili mayonaise en een crunch van wasabinoot in combinatie met een pittig mangosoepje met room
Plakken van met groene thee gerookte wagyu rund (ca. 125 gr) op een bedje van sla en rode biet met dressing, getopt met eendelever krullen en spekjes van iberico varken met een bieten dressing met balsamico
Tom ka (cocosroomsoep) met garnalen, langoustine en thaise mushroom en champignons
Tempura gebakken zeewolf ( ca 200 gr) met rode curry en room , stukje kreeftestaart met ingemaakts spitskool, zeekraal en een plakje lotus stengel.
Gebakken kwartel (pootjes en borst stukje) met yakitori/chilisaus. 2 bolletjes sushirijst met daarop een plakje iberico ham en een spiegeleitje van kwartel
Gebakken canadese ribeye (ca 200 gr) in teriyaki saus met een puree van yam en peultjes met gefrituurde mie. Daarbij gebakken miehoen
Trio van desserts: lichee ijs, creme brulee en aardbeien met pure chocolade saus
Espresso met stukje spekkoek en kokoscake

En toen zei ik plof…. Heb alles op! Ik kan toch wel aardig eten! Hahahaa.. en heb ook mijn eiwitjes wel ruim binnen... het was zeker genoeg vlees en vis... mis alleen soms wel wat groente.. maar ja morgen weer... Dit was wel een superlekker cheatmeal.. voel hem goed zitten.
Kwark gaat me niet meer lukken....

Denk wel dat het een DBB waardige cheatmeal was!

Terug
Naar boven