Fitness Seller

Het grote biecht topic

En wat was je kwijt voor deze grap als ik het vragen mag?

facebook page zag er goed uit btw

ehm... 65 euro voor het eten met 2 personen....normaal was het 110 per 2 personen.. speciale aanbieding.. en ik heb een bon voor nog een keer. :D

drinken erbij... 3 frisdrank + 1 sherry+ 2 rode wijn + 2 koffie
samen alles 90 euro... valt nog mee vind ik.....

In de cut afhaal chinees gebunkerd. :o volgende week toch maar iets serieuzer te werk gaan.

****, morgen een verjaardag.. Heerlijk zo cut.

Ik biecht graag mn hele voedingsschema op.

ben and jerry ijs

Gister een volledige zak m&m's naar binnen gewerkt :\

Gewoon choco :o

Zometeen shoarma.

Oh wacht, IIFYM:o

Anderhalf bord snackbar patat met satésaus...wat was dat lang geleden zeg..

tumblr_mgfwvh5A3Q1rita9ao1_500.jpg

pff, vandaag een biertje op, friet/beenham gegeten, plak cake. Maar wel redelijk ingerekend dusja.

Bigmac menu... hij was lekkkkkuuurr..

Bigmac menu... hij was lekkkkkuuurr..
vind je dat echt oprecht lekker??
Ik geloof dat ik daar 30 jaar geleden ooit 1 keer een hap van genomen heb.. daarna nooit meer. :o
ik vind het zo een vieze kleffe hap.. dan liever zelf een hamburger (a 300 gram) bakken van vers vlees en op een italiaanse bol met allerlei lekkers erbij :lick:

vind je dat echt oprecht lekker??
Ik geloof dat ik daar 30 jaar geleden ooit 1 keer een hap van genomen heb.. daarna nooit meer. :o
ik vind het zo een vieze kleffe hap.. dan liever zelf een hamburger (a 300 gram) bakken van vers vlees en op een italiaanse bol met allerlei lekkers erbij :lick:

1 keer in de zoveel tijd eens heen dan is hij lekker.. niet te vaak doen..

1 keer in de zoveel tijd eens heen dan is hij lekker.. niet te vaak doen..
ik heb het dus 1 x in mijn leven tot nu toe gedaan en het was voor mij al teveel....:p
nou ja.. als je ervan kan genieten is het mooi toch! Ben dan blij voor je dat je ervan hebt genoten. :)

Doe mij maar de QP!
Ik mis nog steeds die WK Burgers... Had je toen zo'n italiaanse, met een foccacia en mozzarella... Mmmm die was zo lekker :D K*t MacD :mad:

Vandaag:
Het begon met afbakbroodjes... Dat viel nog mee
Toen shoarma tussen de middag
Afmaken met patat + satésaus

Prima dagje, niets te klagen :p

Verjaardag gehad.. appelgebak, bord patat, kwekkeboom kroket, 3 slagroomsoesjes, 5 blokjes kaas, 5 plakjes kippen grillworst en 2 toastjes gerookte zalm. Ohja en 2 biertjes :o

:o

Een halve cracker (die ik uiteindelijk maar voor de helft heb opgegeven). Denk dat de schade zo'n 10Kcal bedraagt :(. Kon het potverdomme niet laten na al meer dan een maand geen snelle suikers en algemeen vrij weinig carbs.

Gelukkig begin ik binnenkort te carb cyclen, dan ga ik voor de eerste keer een 'echte' cheat meal doen in 1,5 maand :)!

Terug
Naar boven