AndroidHealthClinic

Het grote biecht topic

Net gourmet na de tijd tot 3 x toe een stuk kwarktaart aardbei

Nachos op in Bios in Antwerpen,..2 bakken kaassaus erbij,.. hoppa :D

F&F 6,.. best aardig :o

zakje mokkaboontjes.. sjeesss.. wat gaan die dingen snel als je niet oplet.. :o

50 gr gerookte ham, zo ****ing lekker :D is maar 100kcal gelukkig.

Mijn biecht: 3-4 red bull sugar free...en denk wel liter plus aan cola light.

Maar dit doe ik dagelijks, dunno, aspartaam is geloof ik pas slecht vanaf 3 liter plus per dag. :dunno:

Soms als ik jointje rook, drink ik daarbij wel liter of 3 aan light drank op die avond alleen al...en dan overdag nog mn cola en red bull. Maar ja beter dat dan aan de pillen en 20 bier erbij, om vervolgens de avond af te sluiten bij de plaatselijke doner boer ;)

Is het dan echt biechte?
Ik heb een voedingsschemaop basis van droogtrainen en mag 1 dag in de week cheate
dus zou ik elke week kunnen biechte dan? ???

Nee, wat je buiten je schema omdoet, die cheat zit in je schema verwerkt.

Is het dan echt biechte?
Ik heb een voedingsschemaop basis van droogtrainen en mag 1 dag in de week cheate
dus zou ik elke week kunnen biechte dan? ???

Biechten is als je shit verdoet. Het klinkt op zich best verneukeratief om 2 liter light dranken per dag naar binnen te werken, voel me dr btje schuldig over, vandaar de biecht :o

in mijn wedstrijdvoorbereiding had ik om de 2 weken een complete binge-aanval waar ik de koekenkast door leegvreette, echt 1500kcal en meer aan koekjes en gebak binnen het uur, voelde niet erg lekker ook achteraf

Ik heb af en toe ook van die weken dat ik eroplos vreet, nu net weer een weekje redleijk clean en alweer 3 kg lichter.
Was in de laatste 3 weken 8 kilo aangekomen fuuu

Om nog maar even te biechten laatste was vorige week vrijdag: naast 5 meals die redelijk clean waren ook nog:
15 kinder chocolaatjes, zak bolognese chips 5 pakjes yogi drink, 7 eierkoeken en savonds nog 8 stroopwafels fuuu

Ik heb af en toe ook van die weken dat ik eroplos vreet, nu net weer een weekje redleijk clean en alweer 3 kg lichter.
Was in de laatste 3 weken 8 kilo aangekomen fuuu

Om nog maar even te biechten laatste was vorige week vrijdag: naast 5 meals die redelijk clean waren ook nog:
15 kinder chocolaatjes, zak bolognese chips 5 pakjes yogi drink, 7 eierkoeken en savonds nog 8 stroopwafels fuuu

Klinkt epic ouwe.

Stroopwafels in de micro doen voor 20 secondjes en dan :lick:

Magnum Creme Brulé :o

Zit nu aan mijn eerste glaasje wodka in 3 weken... En het is heerlijk.

На здоровье, mensen!

Niets behalve een tosti en avondeten

Brak zijn is een b*ch:mad:

iedere donderdag avond na werk patatje oorlog superhamburger en een bereklauw nomnomnom

Terug
Naar boven