XXL Nutrition

Het grote biecht topic

Mooie van jouw biechten steeds is ook dat je neit genoeg biecht, als in je wilde meer vreten maar dat heb je niet gedaan hahaha heel chill:p:D

Zojuist: weer paar daim chocolaatjes, mega menu van de burger king, daarna heel pak albert heijn chocola koekjes, met soort havermout achtige shit, soort duo koeken. Daartussen in had ik nog 5 of 6 knopfers.

Straks ff verzinnen wat ik ga doen, schade beperken of volgas doorgaan. Denk niet volgas als in mezelf tot het ziekelijek kapot vreten, maar wel chill eens ff kijken wat er allemaal in de stad te halen valt. Zit al weken slash maanden te ogen op cheesecake, wil weer zon hele eten als toen in feb ik dat een keer deed. Was in de jumbo zondag en toen zag ik weer zo een ding in de diepvries. NICE ik kan zo ook ff langs de lidl gaan en daar eentje scoren als ze nog hebben. Morgen dan weer ff paar dagen low cal om weer wat droger te worden, of schijt hebben en ff doorbulken, ik zie t wel.

has a low bf.. aaaand it's gone :P

Je bent echt wel lekker aan 't bulken zo ja! Heb zonet ook erg genoten van een shoarma/kip pizza :D

hehe nou eerder de boel aan t verkloten :o maar goed kan t hebben. Damn shoarma kip pizza zou er nu ook wel in gaan.

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 10:57 ----------

has a low bf.. aaaand it's gone :P

Hehe nou nu is t wel echt afgelopen, ben nog half brakkig nu en dan is t heel lastig om goed te eten maar we gaan dr voor :D

Ja jonge kan niet meer hoor! En die pizza van gister is me toch de kont aan t uit branden :D

Zondag BBQ, nu al zin in. Hoeft niet eens zo slecht te zijn....wordt het wel..

Vorig zondag had ik refeed + junkdag. Ik heb over de hele dag op;

5 cakejes milka-chocolade
zak zeezout-chips handgebakken
1 bacon pizza
2 witte bolletjes kroket met mayo.

Dont regret

Als lunch:
1 patatje joppie chips
4 snickers
Hoppaa

Gezinszak cheese onion en nu een biertje.

Ik ga groooooooooot worden !

bonbons gekocht voor iemand anders.
hebben de rit naar huis niet overleefd.

vrouwen en chocola...

Gisteren 2Mc flurry's snicker extra karamel. 1 chili chicken en 4 verse gevulde koeken. Kwam nog 1300Ckal te kort voor onderhoud:p

gisteren
- 20cl J&B
- anderhalve fles rode wijn
- aantal Apricubes kaasjes
- aantal mini Salami's
- wat paprika chips

Gisteravond mijn eerste vakantiedag gevierd bij een vriend van me, is de pan uit gerezen :eek:
Na een aantal jointjes een flinke vreetkick gekregen:
- Kapsalon shoarma ( klein )
- Spareribs (geen idee hoeveel gram dit was )
- Halve pizza
- 2 blikjes energy drink

Toen ik thuis kwam 30 min hierna:
- 0.5L chocomelk
- Half pak cake
- Halve zak chips
- Begonnen aan M&M's blauw, maar hier mee gestopt na 2 handjes :rolleyes:

Vandaag eerste Cardio dagje inlassen denk ik :D

Edit; Dit gebeurt mij ongeveer 1x per week, dus dit is gelijk mijn cheat dag (normaal wel een stuk minder, dan houd het wel op na een grote kapsalon en wat chips). Alhoewel ik ALTIJD verschrikkelijke honger heb na sporten en dan een dikke gerookt te hebben, dus ik moet goed gaan uitkijken dat dit topic mij niet vaker dan 1x per week gaat zien ;)

Laatst bewerkt:
Net aan de bar van de sportschool me aan een heel klein handje nootjes gewaagd. Vervolgens bijna op een mad-rush vreetkick gegaan, schaal nootjes leeggeten en vervolgens plannen voor 2 menu's voor de mac.. Gelukkig laat ik m'n pinpas de laatste tijd thuis als ik ga sporten, dus dat kwam eigenlijk heel goed uit. Nu aan de kwark, helaas :(

Damn keto/cut-dieet :(

Net aan de bar van de sportschool me aan een heel klein handje nootjes gewaagd. Vervolgens bijna op een mad-rush vreetkick gegaan, schaal nootjes leeggeten en vervolgens plannen voor 2 menu's voor de mac.. Gelukkig laat ik m'n pinpas de laatste tijd thuis als ik ga sporten, dus dat kwam eigenlijk heel goed uit. Nu aan de kwark, helaas :(

Damn keto/cut-dieet :(

Als je stats kloppen, waarom ga je dan cutten?

heb van mijn refeeddag maar even een cheatdag gemaakt:

200g roomijs + ananas en een cornetto à 700kcal

Terug
Naar boven