MuscleMeat

Het grote biecht topic

Zaterdag en zondag......VEEL bier en BBQ :p Come at me gainzzzz!! :D

Kippenpootjes aan het bakken in eendenvet. Prrr :heart:

Ik heb onderhand 5 jaar niet getraind. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van zoveel verloren jaren. :(

Vanaf volgende week ga ik weer knallen, de wil en de motivatie zijn terug. Zal misschien ook een logje opstarten om mezelf gemotiveerd te houden en eventuele tips/opmerkingen mee te nemen.

paar dagen geleden spareribs en tiramisu en gister bier en chips

Eergister om half 12 nog even lopend door de MacDrive voor 2 mckroketten :p

6 boterhammen met pindakaas en hagelslag + vanille ijs met slagroom en warme chocoladesaus.

2 grote kitkats, kitkat chunky white, zak chips en 4 worstenbroodjes gvd lekker maar dit is al de derde keer dat ik deze week cheat

Slapen bij een vriend.die ramadan.heeft.dus.zonet.stuk pizza.soep, en wat heeft.hij als.snack.meegenomen 2 pakjes tuc borrelnootjes.2 pakken.chocola.koeljes

Zomerfeesten net achter de rug. Teveel alcohol, dat is zeker. Weegschaal en kracht echter hetzelfde dus het baat me niet ;)

86% chocola. Iets beters weet ik ook niet..

gisteren 2 glaasje whiskey

5 warsteiner, 4 Palm, 1 gulden draak = Puns lampje ging uit :o

Gisteravond wiet, chocola en roomijs.

Vanmorgen kettlebell + 4km hardlopen.

Gisteravond nog om 10 uur 3 pizapuntjes met redelijk dikke deeg. daarna soep en een koekje

Maar die dag nog 8 km gefiets en vandaag weer 8 km gefiets

Neeh haha die fietsen was niet bedoelt tenminste niet om die pizza ofzo eraf te werken , hij woont alleen 8 km verderop dus moest wel fietsen om bij hem te komen haha ,

Mijn compensatie was de voeding van vandaag echter kom ik erachter dat ik dat niet moet doen ik moet gewoon volgens schema blijven eten en niet compenseren, wat ik vandaag had was stuk turkse brood met jam , daarna een stuk eiwit pannekoek en 4 boterhammen

Neeh haha die fietsen was niet bedoelt tenminste niet om die pizza ofzo eraf te werken , hij woont alleen 8 km verderop dus moest wel fietsen om bij hem te komen haha ,

Mijn compensatie was de voeding van vandaag echter kom ik erachter dat ik dat niet moet doen ik moet gewoon volgens schema blijven eten en niet compenseren, wat ik vandaag had was stuk turkse brood met jam , daarna een stuk eiwit pannekoek en 4 boterhammen
Je had gisteren al vooraf gecompenseerd door de hele dag op een kruimel te leven.. dus waarom vandaag ook nog? waarom uberhaupt?
en er gaat vast ook een bus. :rolleyes:

enne.. voordeel van aan moeten komen... je hoeft niet ... nee MAG niet compenseren!

Laatst bewerkt:
Ja bus gaat er wel maar daar dachten we toen niet aan , crisis .
En ja ik had gister wel verwacht dat er zo iets zou gebeuren dus heb midner gegeten + minder avondeten waar helemaal geen KH in zaten, maar ik dacht miss vandaag ook maar zo te zien niet, dus zo maar weer mn normale schema inhalen met alle eten die ik heb overgeslagen vandaag

amstel radler pff

Terug
Naar boven