KeesNaNa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan gewoon de sim kaart van Proximus gebruiken volgens mij.Heeft het nut om een iPhone te kopen, zonder een speciaal abbo waarmee je op internet kan?
Wil graag de nieuwe iPhone 4 kopen, maar heb volgens mij nog voor een jaar een abbo bij Proximus en ik vrees dat ik daaraan vast zit ...
Je kan gewoon de sim kaart van Proximus gebruiken volgens mij.
Oh, tja ik surf niet echt vaak op mobieltje... als ik het doe is het thuis of op open netwerk. Heb zelf gewoon Simyo prepaid kaart.dat is het probleem niet, maar het internet dat reteduur is bij onze belgische providers
Heb gelezen dat die er pas komt in de iphone 5, want anders zou het overkomen alsof ze toegeven dat het een designfout was en zouden veel iphone 4 eigenaars eisen dat hun oude versie vervangen zou worden met de revisie...Iemand een idee of er een revisie komt van de Iphone 4 (vanwege antenne-problemen) of er een vervroegde Iphone 5 zal komen?
Mvg
Heb gelezen dat die er pas komt in de iphone 5, want anders zou het overkomen alsof ze toegeven dat het een designfout was en zouden veel iphone 4 eigenaars eisen dat hun oude versie vervangen zou worden met de revisie...
Maar voorlopig alleen geruchten.
woot??32gig versie dan toch.?? hier kan ik heb los voor 650euro hebben(32gig) met 2 jaar garantie en 16 gig voor 550euroik heb gister een iphone 4 gekocht.los toestel via marktplaats,700 euro
supertoestel!!!
Ik heb prepaid internet en toch heb ik supersnelle internet
Je kan ook gewoon bij je provider een micro sim aanvragen hoorik ga sevves mijn iphone 4 kopen
zijn er hier mensen die al hun sim kaart geknipt hebben tot micro sim??
16 gig 550 euro?woot??32gig versie dan toch.?? hier kan ik heb los voor 650euro hebben(32gig) met 2 jaar garantie en 16 gig voor 550euro
en bevalt de display je??heb je ook je simkaart geknipt?
jup nieuw in doos...zijn wel uk moddellen dus je moet gewoon een andere oplader16 gig 550 euro?
simvrij?
ik heb in het verleden veel problemen gehad met mijn iphone 3gs,deze had een orginele simlock van t mobile en toen ik em liet unlocken kon ik met mijn vodafone kaartje niet op het internet omdat t-mobile softwarematig zijn internetinstellingen had afgeschermd.
Dus ik heb nu gekozen voor een toestel dat softwarematig s geunlockd.
Ik heb een 16 gig (wit) wel nieuw in doos.
heb wel erg veel betaald maar heb wel garantie.
ik heb mijn simkaart over laten zetten tot een kleine simkaart,een vriend van mij heeft dat gedaan.
en dan heb je er hier nog garantie opmoet je w8ten tot ze die opsturen en 15euro betalenJe kan ook gewoon bij je provider een micro sim aanvragen hoor
dus wrm niet eerst effe zelf proberenNog mensen hier die het spelletje Trainyard spelen? Echt zwaar verslavend, cool spelletje!
Hmm, ik heb die van mij direct meegekregen en gratis, wel nederland dan.moet je w8ten tot ze die opsturen en 15euro betalendus wrm niet eerst effe zelf proberen
Witte iPhone 4?16 gig 550 euro?
simvrij?
ik heb in het verleden veel problemen gehad met mijn iphone 3gs,deze had een orginele simlock van t mobile en toen ik em liet unlocken kon ik met mijn vodafone kaartje niet op het internet omdat t-mobile softwarematig zijn internetinstellingen had afgeschermd.
Dus ik heb nu gekozen voor een toestel dat softwarematig s geunlockd.
Ik heb een 16 gig (wit) wel nieuw in doos.
heb wel erg veel betaald maar heb wel garantie.
ik heb mijn simkaart over laten zetten tot een kleine simkaart,een vriend van mij heeft dat gedaan.

Ik ben op via marktplaats grandioos genaaid.
Ik zag een iPhone 3Gs 32GB te koop staan voor 325 euro, ik mailde dat ik hem voor 300 zou kopen en die zelfde dag nog had ik met een chick afgesproken, maar ze smste dat ze haar vriend naar buiten zou sturen om hem te verkopen. Leek me geen probleem, ik dacht dat ze het wss eng vond om een vreemde man naar binnen te laten.
Hij liet de iPhone aan mij zien, zag er prima uit netjes in het plastic en hij werkte dus ik gaf hem 300 euro en wenste hem nog een fijne dag. In de bus ging ik de boel uiteraard gelijk uitpakken en toen ik wat programmaatjes ging starten kwam ik er achter dat het op een fake iPhone ging. Man man man, ik wist niet dat de kopieën zo exact konden zijn. Ik heb veel fake iPhones op het internet gezien maar deze is echt EXACT.
Dus pas op en controleer de boel goed. Bij mij kan je het zien aan de oordopjes, dock connector, volume knopjes en o.a. safari dat het om een neppert gaat.
Nooit meer wat gehoord van die chick en die kerel natuurlijk.