MuscleMeat

Het grote iPhone topic

ik heb ook net me iphone binnen, word alleen gek van tmobile en hi :mad:
me vorige abo loopt af op 26mei, ik ga naar tmobile vanaf hi en met nummerbehoud, gaat nummerbehoud pas 12 augustus in, probeer nu te regelen dat het eerder gaat of nummerbehoud niet meer doorgaat :mad:

waarom een uitschuifbaar toetsenbord?
Dit zal wrs het laatste jaar zijn dat ze nog gsm's met groot scherm en uitschuifbaar toetsenbord zullen maken. Eens de input op alle gsm's met capacitieve schermen optimaal en ultrasnel reageerd (zoals al bij sommige modellen het geval is waaronder de iphone) dan heb je nix meer aan een uitschuifbaar toetsenbord.
Maar gelukkig voor jou komt samsung binnenkort met de samsung omnia pro op de markt. Ziet er heel mooi uit maar helaas jammer dat hij een uitschuifbaar toetsenbord heeft :')
[Link niet meer beschikbaar]

Lol, wat dacht je van de N97, en hoezo is een uitschuifbaar toetsenbord lelijk, je ziet em toch niet lamlul :p en het ziet er een stuk professioneler uit dan zo'n touchscreen homoding, en ook al werkt het door alleen maar te blazen, blijft het k*t.

• Topic Starter Topic Starter
iPhone is gewoon relaxed. Die ict geeks met qwerty telefoons die ineens ruig gaan lopen doen terwijl ze al hun hele leven in elkaar getrimt worden door toffe gasten met iPhones moeten gewoon lekker met hun pennetje en windows telefoon opzouten uit dit topic :D

Voor de gamers hier; download het spel geoDefence, echt een bruut spel!

Lol, wat dacht je van de N97, en hoezo is een uitschuifbaar toetsenbord lelijk, je ziet em toch niet lamlul :p en het ziet er een stuk professioneler uit dan zo'n touchscreen homoding, en ook al werkt het door alleen maar te blazen, blijft het k*t.

het ziet er juist zo oud uit!
gelijk een typmachine uit de oertijd. Touchscreen is nieuw en innovatief. Ik vind het juist zo nutteloos dat ze een gsm maken met touchscreen en dan nog eens met een volledig toetsenbord :o
en zo een uitschuifbaar toetsenbord is precies zo voor geeks maar dat zal wel aan mij liggen dat ik daar zo over denk :p
bij een slider vind ik een normaal gsmtoetsenbord dan wel weer mooi gelijk bij de samsung ultra touch, maar helaas is die gsm wel wat traag en kan hij maar 500 berichten bewaren in totaal en op sommige sites lees ik zelfs maar 220.
Echt zooooo fout! zelfs een gsm van 5 jaar geleden kan al zoveel berichten opslaan tssss. *frustraties*

wie heeft het spelletje lux al eens gedownload dat speel ik heelveel:D

Goede tip! Lachen spelletje! Is die DLX versie wat? Lijkt me erg cool, maar ik vind 7 euro wel erg duur!

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een cool bescherm hoesje, ik heb er van deze site 1 besteld van de week:

http://www.gelaskins.com/

Zitten wel wat coole designs tussen. Je kan ze op de achterkant van je iPhone plakken, het is erg goede kwaliteit en ziet er ook wel cool uit imo. Ik heb deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangezien mijn originele oordopjes kapot zijn gegaan, ben ik opzoek naar een headset die Iphone compatible zijn. Heeft iemand misschien een goede aanrader?

Nu kwam ik deze tegen; Klik. Moet blijkbaar een goede zijn, maar ik weet niet of hij ook zo'n knop heeft om op te nemen/ander nummer op te doen etc zoals de originele oordopjes. Iemand die deze toevallig ook heeft? :D

In principe kan je er elke koptelefoon aanhangen met zo'n 3.5mm uitgang. Maar die nummersskippen optie zal je alleen hebben met de orginele dopjes.

Iemand nog wat tips voor coole spellen? Ik ben beetje spelletjes verslaafd op dat ding laatste tijd.

Parking Lot :D Af en toe echt tricky, maar echt verslavend.

Hey rob, ik heb ook 4 vier gelaskins gehad in den tijd.
Erg vette dingen. Ik heb mijn vorige toestelle weggedaan maar de skin van men pa hangt er al een jaar of 3 op!
Kwas eigelijk juist nog naar de naam van die skins aant denken :D
Bedankt voor de reminder ;)
Binnekort komt de nieuwe iphone uit!

Grtz

De nieuwe iPhone is zojuist uitgekomen;)

idd, wel jammer van de specs :')
moest er een 5 MP camera met zelfs maar led flash opzitten zou ik em ondanks de dure prijs mss zelfs nog overwegen.
Maar dit wordt em dus zeker niet, al zijn iphones wel lekker vet :p

Er zitten enkele leuke nieuwe functies bij, maar echt vernieuwend is het zeker niet.
Jammer dat het uiterlijk hetzelfde is gebleven.
Ook raar dat Nederland niet werd genoemd tijdens die keynote.

Ik ga 'm wel aanschaffen zodra ie verkrijgbaar is in Nederland.

Weet iemand btw hoe het zit met nummerbehoud?
Ik heb nu Vodafone, maar wil m'n nummer meenemen naar T-Mobile?
Hoe regel ik dat? Wat kost het? Duurt het lang om te regelen?

Terug
Naar boven