Hoe vel staat je scherm? Gebruik je vooral 3G? Wifi gebruikt minder.
Zet je alle Apps uit via dubbel klik op homebutton?
Is nog best veel trouwens 66% over na 4,5 uur. Dus je doet zo een 9-10 uur over een lading.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe vel staat je scherm? Gebruik je vooral 3G? Wifi gebruikt minder.
Zet je alle Apps uit via dubbel klik op homebutton?
Is nog best veel trouwens 66% over na 4,5 uur. Dus je doet zo een 9-10 uur over een lading.
De navigatie-functie van Maps vertelt je wanneer je de bocht om moet, zodat je niet op knoppen hoeft te drukken in de auto. Daarnaast werkt navigatie ook vanaf het ontgrendelscherm van de iPhone, zodat je niet per ongeluk het scherm kunt aantikken. De functie is een stuk vollediger dan wat er nu via Google Maps op de iPhone mogelijk is.
Omdat Maps wordt ondersteund door Siri, kun je tijdens een reis aan Siri vragen hoe lang de rit nog duurt of waar het dichtstbijzijnde tankstation is.
Vaker backuppen, of in de cloud backuppen. En iTunes match gebruiken. Dan duurt het maar paar minuutjes inplaats van 2 uur.
Eigenschuld dus.

44% gebruikt na 4,5 uur. Dus nog eens 44% is 9 uur.
Heb je nog 12% over die vrij snel gaan....
Die maps functie ziet er vrij schijt uit eigenlijk. Maargoed ze zitten nog blijkbaar in een beta fase ermee. Google loopt er ver op vooruit.
Mag ik vragen wat er mis mee is? Heb net gekeken en ziet er wat mij betreft prima uit. Maar heb deze feature nooit eerder gebruikt gezien ik TomTom op de iphone heb dus misschien kan je het eens uitleggen...
Mag ik vragen wat er mis mee is? Heb net gekeken en ziet er wat mij betreft prima uit. Maar heb deze feature nooit eerder gebruikt gezien ik TomTom op de iphone heb dus misschien kan je het eens uitleggen...
Volgens mij houd zij niet zo van Apple.

Jezus.... Ik snap niet wat er met mij aan de hand is. Denk te weinig vetten voor mijn brain.
34%
---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 18:36 ----------
HARRY POTTER anyone??

Kan iemand dit bevestigen?Bovendien neem ik aan dat de Google maps app nog steeds te krijgen zal zijn op de nieuwe OS/iphone? Dus dan mis je niets en krijg je alleen de nieuwe app gratis erbij.
Google komt inderdaad met een aparte maps app (als die er nog niet is dan)

Lees inderdaad net dat deze ter goedkeuring is ingediend, maar het kan een poos duren. Google voices heeft een jaar geduurd voordat het goedgekeurd werd
Dit is overigens de oplossing voor maps. http://www.ign.com/articles/2012/09/20/how-to-get-google-maps-on-ios-6
ios5 is goed genoeg en heb al mijn jailbreak zooi goed ingesteld..