AndroidHealthClinic

Het grote iPhone topic

vandaag iOS 6 beschikbaar, wie gaat hem meteen installeren?

gewoon naar de bibliotheek op je iphone zelf gaan naar dat liedje en van rechts naar links schuiven en verwijder klikken

Ik heb dit ook met één nummer, en dat werkt niet.
Het is als het ware 'versteend', net zoals in Windows als je ergens niet op mag klikken.

Nou de ellende is begonnen, ben ondertussen al 2 uur bezig, eerst alle foto's maar via iPhoto op m'n laptop gezet. Een nieuwe reservekopie gemaakt, denk ik eindelijk te kunnen beginnen, moet ik mijn aankopen uit de appstore nog overzetten naar mijn laptop.

Hopen dat de update straks voorspoedig gaat haha.

Edit: hij is bezig, 20 minuten te gaan, hoop dat daarna niet alle spotify zooi weer gesynced moet worden want wou nog even hiiten.

Edit 2: eindelijk klaar, 20:34, maar hoef gelukkig niets meer te syncen e.d. :)

Laatst bewerkt:
iPhone en iPad draaien nu op iOS6. Macbook en iMac heb ik inmiddels ook geupdate met de nieuwste 10.8.2 update. Draait allemaal als een zonnetje :D

Zal die van mij morgen ook is naar ios6 updaten, heb er nu een jailbreak op zitten. Maar me phone is nog nooit zo vraak gecrasht..

Heb ios6 alleen op mijn iPad gezet, laat jailbreak lekker op mijn iPhone staan. Zie er nog niet zoveel voordelen in dat ik hem wil updaten :p

• Topic Starter Topic Starter
Nou de ellende is begonnen, ben ondertussen al 2 uur bezig, eerst alle foto's maar via iPhoto op m'n laptop gezet. Een nieuwe reservekopie gemaakt, denk ik eindelijk te kunnen beginnen, moet ik mijn aankopen uit de appstore nog overzetten naar mijn laptop.

Edit: hij is bezig, 20 minuten te gaan, hoop dat daarna niet alle spotify zooi weer gesynced moet worden want wou nog even hiiten.

Je kan updates ook gewoon vanuit het instellingen menu downloaden en installeren, zonder je iPhone aan je pc te hangen. Scheelt een hoop gezeik.

Downloaden duurde mij te lang.. probeer volgende week wel keertje ofzo.

ging bij mij compleet vlekkeloos?

Vaker backuppen, of in de cloud backuppen. En iTunes match gebruiken. Dan duurt het maar paar minuutjes inplaats van 2 uur.
Eigenschuld dus.

bij mij ging het ook vanzelf, alleen mijn notities zijn gewist jammer genoeg

bij mij ging het ook vanzelf, alleen mijn notities zijn gewist jammer genoeg

Moet je ff je iPhone rebooten misschien verschijnen ze dan weer. Had vorige x ook dat al mijn foto's er af waren (had wel back-up) en toen na 1x opnieuw opstartten stonden ze er weer op.

heeft niet geholpen, wel jammer want daar stonden mijn boodschaplijstjes in per maaltijd met de voedingswaarden :p

anyway ben eens benieuwd of die nieuwe functies veel gebruikt gaan worden hier in be / nl.

voor die passbook weet ik voorlopig alleen dat kinepolis hieraan meedoet in belgie, als je je ticket via internet besteld krijg je een link in je mailbox waarna je een digitaal ticket in je passbook krijgt. scheelt toch weeral papier om te printen :p

Nog niet echt gebruikt, enkel die 3d is geprobeerd op new york city, is best wel knap maar daar blijft het ook bij

Batterijduur lijkt me niet echt verbeterd, na 4,5uur alweer op 66%

Batterijduur lijkt me niet echt verbeterd, na 4,5uur alweer op 66%

Hoe fel staat je scherm? Gebruik je vooral 3G? Wifi gebruikt minder.
Zet je alle Apps uit via dubbel klik op homebutton?
Is nog best veel trouwens 66% over na 4,5 uur. Dus je doet zo een 9-10 uur over een lading.

Terug
Naar boven