Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Batterijduur lijkt me niet echt verbeterd, na 4,5uur alweer op 66%
Niet vooruit te branden dat iOS6, zwaar ontevreden. Pff, ziet er wel beter uit, maar moet overal lang op wachten.
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:25 ----------
http://tweakers.net/reviews/2745/3/...e-en-ipad-accuduur-iphone-4s-en-iphone-4.html
Ziet er netjes uit die accu duur..
En ik had zelf ook het idee dat iPad langzamer was vlak na installeren iOS6.. Tijdje later werd hij wel weer sneller, zal wel te maken hebben met dat hij nog allemaal dingen weer moet instellen enz..
Ben toch wel tevree, maar kan over poosje pas oordelen. Hier ziet Apple Maps er ook gewoon degelijk uit hoor!De prijzen gaan nog niet omlaag voor de 4s jammer, wie weet hoelang dit nog ongeveer gaat duren? want wil toch een 4s halen ( abo ).
Inderdaad, hij is nu sneller lijkt het.Ben toch wel tevree, maar kan over poosje pas oordelen. Hier ziet Apple Maps er ook gewoon degelijk uit hoor!

Beste DBB'ers,
Ik heb een probleem, de aan/uit knop bij mijn iPhone 4 reageert nu heel stroef. Hij doet het nog wel maar heel stroef, dit gebeurde in een keer.. ik heb hem niet laten vallen ofzo.
Ik heb nog steeds garantie, maar ik wil de telefoon niet 4 weken kwijt zijn puur omdat een knopje stroef is door een fabrieksfout.. Kan ik de iPhone niet gewoon naar een random applestore brengen om de knop te laten maken? Of moet ik de telefoon dan persee bij die winkel hebben gekocht?
Als je hem bij apple zelf gekocht hebt en het is inderdaad een garantie kwestie dan krijg je vaak ter plekken een nieuwe telefoon mee.
Heb je hem niet bij apple gekocht kun je wel naar apple gaan maar betaal je 160 euro ongeacht van de staat van je telefoon, zolang t nog maar herkenbaar is als iPhone 4.
Of je moet m naar de winkel brengen waar je m vandaan hebt.
studentmobiel.nl ... dus zal wel niet naar applestore kunnen brengen? iig niet direct een nieuwe tel krijgen?
Want heb nog gewoon garantie, je hebt standaard 1 jaar apple garantie dacht ik.
Ik zou gewoon zelf dat knopje vervangen.. Uitgebreide tutorials op youtube van A-Z.Beste DBB'ers,
Ik heb een probleem, de aan/uit knop bij mijn iPhone 4 reageert nu heel stroef. Hij doet het nog wel maar heel stroef, dit gebeurde in een keer.. ik heb hem niet laten vallen ofzo.
Ik heb nog steeds garantie, maar ik wil de telefoon niet 4 weken kwijt zijn puur omdat een knopje stroef is door een fabrieksfout.. Kan ik de iPhone niet gewoon naar een random applestore brengen om de knop te laten maken? Of moet ik de telefoon dan persee bij die winkel hebben gekocht?
Ik zou gewoon zelf dat knopje vervangen.. Uitgebreide tutorials op youtube van A-Z.
Of je moet echt zo a technisch zijn als maar kan, maar volgens mij is het goed te doen. Of je brengt het naar de lokale turk met zn belwinkeltje
Had net een filmpje gekeken maar daar zei hij dat je het NIET zelf moest doen als je nog garantie hebt, ze kunnen blijkbaar zien wanneer je je telefoon zelf open hebt gemaakt?
Maar mijn telefoon is al een keer gefixt bij zo'n turk die van die telefoons fixed.. oplaadstation was kapot.
Maar nieuwe tel zou ook wel chill zijn (paar gebruikerskrassen/deukjes etc), hoe lang ben je dan gemiddeld een telefoon kwijt als je hem voor garantie opstuurt?
Ja voor garantie is andere zaak misschien, maar als het scherm een keer gebarsten is ofzo sowieso slimmer dat gewoon zelf te repareren![]()