Weet iemand toevallig hoe je een iphone 4s met nieuwste OS kan jailbreaken of hacktivaten ? kom er via google niet achter.
Karma rewarded en het is een vraag met urgentie
Edit, 4S gaat niet met iOS 6.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand toevallig hoe je een iphone 4s met nieuwste OS kan jailbreaken of hacktivaten ? kom er via google niet achter.
Karma rewarded en het is een vraag met urgentie
iOS 6 valt volgens mij niet te jailbreaken op een 4S.
Nee dat is er simpelweg nog niet... Duurt wel lang overigens met iOS6juist dat is ook het probleem waar ik op stuit, maar er moet toch een manier zijn ?

Yep, mooi dingetje.. Dacht eerst dat dat kleine stukje groter niets uitmaakte maar t scheelt toch wel een bak als je weer een oudere iPhone vast hebt. Zeker met films kijken is het echt een stuk beter.
Enige nadeel is alleen dat niet alle apps al aangepast zijn voor t grotere scherm![]()
Mede iphonegebruikers. Als je geluid het niet meer goed doet ( via oortjes, waar je die "stekker" in stopt. Is dit nog te fixen? Fatsoenlijk muziek luisteren is namelijk verleden tijd sinds ik op me oortjes ben gaan zitten waardoor ze vast zaten in me telefoon...
Zekers. Fijn ding. Pa heeft er een.
Heb zelf de 4, al 27 maanden ofzo. Ga nu over op andere provider, telfort ipv t-mobile. 30 euro per maand vind ik teveel. 17 is dan beter. Hoef geen andere telefoon, waarom zou ik.
?