MuscleMeat

Het grote iPhone topic

Wat Daster zegt idd, is er gewoon niet.

Iedereen nog tevreden van z'n iPhone 5?

Yep, mooi dingetje.. Dacht eerst dat dat kleine stukje groter niets uitmaakte maar t scheelt toch wel een bak als je weer een oudere iPhone vast hebt. Zeker met films kijken is het echt een stuk beter.

Enige nadeel is alleen dat niet alle apps al aangepast zijn voor t grotere scherm :p

Yep, mooi dingetje.. Dacht eerst dat dat kleine stukje groter niets uitmaakte maar t scheelt toch wel een bak als je weer een oudere iPhone vast hebt. Zeker met films kijken is het echt een stuk beter.

Enige nadeel is alleen dat niet alle apps al aangepast zijn voor t grotere scherm :p

Hoe valbestendig is die? Net zo sterk als de 3gs?

Mede iphonegebruikers. Als je geluid het niet meer goed doet ( via oortjes, waar je die "stekker" in stopt. Is dit nog te fixen? Fatsoenlijk muziek luisteren is namelijk verleden tijd sinds ik op me oortjes ben gaan zitten waardoor ze vast zaten in me telefoon...

Beter dat ze wat groter zijn, ik zag laatst weer een iphone 4 en hebzelf een HTC hd2 t*ring wat is dat ding klein ( die iphone 4 ).

Mede iphonegebruikers. Als je geluid het niet meer goed doet ( via oortjes, waar je die "stekker" in stopt. Is dit nog te fixen? Fatsoenlijk muziek luisteren is namelijk verleden tijd sinds ik op me oortjes ben gaan zitten waardoor ze vast zaten in me telefoon...

Iphone uit elkaar halen en zo'n nieuwe input/plug erin steken?

-----------

Laatst bewerkt:

Zekers. Fijn ding. Pa heeft er een.

Heb zelf de 4, al 27 maanden ofzo. Ga nu over op andere provider, telfort ipv t-mobile. 30 euro per maand vind ik teveel. 17 is dan beter. Hoef geen andere telefoon, waarom zou ik.

Zekers. Fijn ding. Pa heeft er een.

Heb zelf de 4, al 27 maanden ofzo. Ga nu over op andere provider, telfort ipv t-mobile. 30 euro per maand vind ik teveel. 17 is dan beter. Hoef geen andere telefoon, waarom zou ik.

Idd, heb ook totaal nog geen behoefte aan een iPhone 5. Heb zelf ook de iPhone 4 en die doet het nog uitstekend.

Heb sinds kort een Iphone 4S, wel een fijne telefoon.
Heb alleen een aantal punten waar ik mee zit, hopelijk kunnen jullie mij daarmee helpen. Wanneer ik de iPhone aansluit op een autoradio via aux kabel krijg ik ruis dit is heel erg vervelend(aan de AUX kabel ligt het iig niet). En als ik op mijn 3G zit en ik open een site bv. dbb dan probeert ie de site te openen en vervolgens staat er naamloos????

:)

Laatst bewerkt:
Sorrie dubbel post

Plaats je Samsung spam lekker in het eigen topic :p

Android gebruikers doen er ook alles aan om discussies op te laaien he ;)

Terug
Naar boven