XXL Nutrition

Het grote iPhone topic

Hoorde t inderdaad, moest er wel om lachen.

Android gebruikers zijn met afstand de meest gefrustreerde mensen wat mobiele telefoon betreft :roflol:

Op zich heb ik er niets tegen dat mensen android kopen. Vroeger was je nog exclusief met een iPhone maar nu heeft iedereen een iPhone of een nep iphone (galaxy s serie) :o

Kwam laatst bij media markt, zelfs de apple stand heeft samsung nagemaakt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hoorde t inderdaad, moest er wel om lachen.

Android gebruikers zijn met afstand de meest gefrustreerde mensen wat mobiele telefoon betreft :roflol:

Op zich heb ik er niets tegen dat mensen android kopen. Vroeger was je nog exclusief met een iPhone maar nu heeft iedereen een iPhone of een nep iphone (galaxy s serie) :o

Kwam laatst bij media markt, zelfs de apple stand heeft samsung nagemaakt :roflol:

Weet niet wat vroeger was maar exclusief met een iPhone is niet echt een tijd die mij bij staat. En als je telefoon een middel voor je is om je exclusief te voelen en android gebruikers gefrustreerd vind neem je je mobieltje net was serieus.

Wat ik zelf kan zeggen na paar maanden galaxy S3 is het volgende:

iPhone is gewoon intuitiever. Je weet direct hoe alles werkt en alles werkt gewoon goed. Klaar. Simpele duidelijke interface en vooral browsem gaat super.

Android heeft veeeel meer mogelijkheden. Je kan er gewoon veel meer mee. Dat is fijn als je dat zoekt in een telefoon. Maar zeker even wennen. Ik heb ca. 3,5 jaar een iPhone gehad. Ik heb nu 2 maanden android en het begint steeds beter te bevallen. Het gebruik van widgets is sowieso een dikke plus.

Als ik nu de iPhone 5 in mijn hand heb denk ik: mooi toestel. Scroll 3x door het menu en dan heb je het gezien. Klaar. Hij is sneller. 4 extra icoontjes. Verder is het same shit.

Al met al is iPhone beter voor je als je gewoon wat wil browsen en paar leuke apps gebruikt en je agenda etc. Blijf dan bij iPhone.

Als je echt meer wilt. Phone synchen met je pc, streamen vanaf je pc, je kan xbox media centre draaien op dat ding, alles kan. Je telefoon customisen. Ga dan voor android.

Verder is de prijs van een galaxy s3 450 euro en iPhone5 is van 750 euro? Dat vind ik toch ook wel behoorlijk aantikken.

Hmm, niet als in de zin van: beter dan de rest.. Maar in de zin van iets origineels hebben.

Daarnaast kan ik mijn iPhone perfect synchen met mijn mac, gebruik ik al tijden plex om films te kijken. Dankzij mijn upload snelheid kan ik zelfs films vanaf mijn pc kijken als ik ergens anders op wifi zit (ja t is ook voor android, epische aanrader) en xbox media centre heb je niet nodig als je plex gebruikt :p .

De android toestellen zijn inderdaad beter aan te passen maar kwa functionaliteit ben ik echt nog niets tegen gekomen wat ik op iOS mis.

Nou ik heb geen mac dus synchen was altijd een hell. iTunes was voor mij wel de voornaamste reden om af te stappen van Apple.

Wat ik vooralsnog echt het voordeel van android vind zijn de widgets (interactieve app icoontjes). Dat is iets wat je iedere dag veel gebruikt en je telefoongebruik wel echt makkelijker maakt.

Verder is er de prijs.

Als apple met de iPhone 5s komt en dus pas over 2 jaar met een echt innovatief toestel denk ik dat ze de smartphone strijd definitief gaan verliezen. Als je nu een 4s hebt zie ik iig echt geen reden om een 5 te kopen en ook geen 5s als dat dezelfde normale minimale verbeteringen heeft wat we gewend zijn van apple. Als Samsung nog ff door stoot met innovaties dan zal Apple toch echt achter de feiten aan gaan lopen (waar ze dat nu niet al lang doen).

Naja ik bem altijd tevreden geweest met de iPhone. Maar iOS ben ik gewoon echt op uitgekeken. Ik vind het wel leuk om gewoon eens wat anders te hebben.

Verder kan je het grote scherm hekelen. Ik vind het super en zou niet meer terug willen maar het kleine iPhone scherm. Zeker als je full hd films gaat streamen is het formaat en de aspect ratio van de iphone 5 toch wel een minpunt lijkt me.

Wat?

iPhone 5 heeft dezelfde verhouding als hd films? :p Daarnaast vind ik het kleine scherm ideaal, je kan normaal met 1 hand typen.

Maar goed, iTunes werkt op zich prima, alleen duurt t ff voor je het door hebt. Als je t eenmaal begrijpt dan werkt t prima..

Blijf er bij dat ik Samsung gewoon cheap vind omdat ze heel veel van Apple gekopieerd hebben en hiermee zowel apple als de andere android fabrikanten benadelen.

Ach, ik ben al jaren tevreden met mijn iPhone. Heb 200 euro aan apps dus ga ook niet over op android of t moet wel heel veel beter worden. Voor mij is t gewoon nostalgie, was 1 van de 1e in Nederland met een iPhone.. Zat volgens mij bij de 1e 1000. :p

Heb privé een iPhone 5 en idd het verschil met m'n 4S lijkt (op gebied van prestaties) wel duidelijk zichtbaar. Zeker bij de iets zwaardere games.

Wat me echt opvalt, is dat m'n batterij wel veel langer meegaat dan met de 4S.

Ik van de S3 wel een leuke phone, maar het is me gewoon te groot. Daarnaast heb ik best wel wat betaalde apps en die wil ik niet zomaar verliezen.

Wat?

iPhone 5 heeft dezelfde verhouding als hd films? :p Daarnaast vind ik het kleine scherm ideaal, je kan normaal met 1 hand typen.

Maar goed, iTunes werkt op zich prima, alleen duurt t ff voor je het door hebt. Als je t eenmaal begrijpt dan werkt t prima..

Blijf er bij dat ik Samsung gewoon cheap vind omdat ze heel veel van Apple gekopieerd hebben en hiermee zowel apple als de andere android fabrikanten benadelen.

Ach, ik ben al jaren tevreden met mijn iPhone. Heb 200 euro aan apps dus ga ook niet over op android of t moet wel heel veel beter worden. Voor mij is t gewoon nostalgie, was 1 van de 1e in Nederland met een iPhone.. Zat volgens mij bij de 1e 1000. :p

Niet alle films zijn 21 bij 9.

Verder jat Apple ook alles van andere fabrikanten. Meeste opties op iPhone bestaan al lang op andere toestellen. Zie ook niet in hoe dit mensen zou benadelen. Apple jat het, perfectioneerd het en integreerd het in hun spullen. Dat doen ze wel erg goed.

Kan iemand mij helpen.

Heb de nu Ios 6.01 op mijn Iphone 4S staan maar zou toch wel graag terug willen naar 5.1.1 waar die op stond toen ik hem 3 weken geleden heb gekocht.

Maar lees hier bar weinig over op het internet en weet totaal niet wat ik moet doen.

Kan iemand mij helpen.

Heb de nu Ios 6.01 op mijn Iphone 4S staan maar zou toch wel graag terug willen naar 5.1.1 waar die op stond toen ik hem 3 weken geleden heb gekocht.

Maar lees hier bar weinig over op het internet en weet totaal niet wat ik moet doen.

kan niet meer

android = iOS?

Kan iemand mij helpen.

Als je je SHSH blobs gesaved hebt wel, anders niet. Als hij jailbroken is geweest heb je nog een kans.

Edit, denk ik, niet 100% zeker met de 4S.

Ja android= Ios, wist je dat nog niet.

@BlaRock

Nee heb geen shsh gesaved, heb de telefoon pas 3 weken en dacht dat ik gewoon kon switchen tussen firmwares.

Weet iemand hoe dat zit met het openen van safari. Ik krijg de laatste tijd een '''naamloos'' internet pagina.
Ik zit bijvoorbeeld in de bus en open een site van mijn school of dbb en geeft naamloos, maar open ik google of
youtube dan kan wel allemaal zonder problemen.

Laatst bewerkt:
Heb ondertussen toch ook de iPhone 5 gekocht en ben er super tevreden van. :D

Gebruiken jullie zo een screenprotector/beschermfolie voor jullie iPhone? En waar kan je die dan het goedkoopst vinden?

gebruik niks van bescherming ook geen hoesje, zie altijd dat mijn iphone alleen in mijn broekzak zit.. en nog geen 1 kras op

Terug
Naar boven