AndroidHealthClinic

Het grote iPhone topic

Hmm schijnt toch dat je voor die powerbutton wel echt bijna alles moet verwijderen om er bij te kunnen komen. Wel iets ingewikkelder dan een glaasje vervangen.
Maar goed als je beetje zorgvuldig werkt hoeft dat geen probleem te zijn :)

Ik heb net wat rondgekeken en de garantie vervalt idd wanneer de iPhone is geopend door de klant of derden.. Aangezien de mijne al een keer is gemaak door zo'n gsmshop verwacht ik ook dat ik geen garantie meer heb....

En voor het openen etc van je iPhone eb je speciaal gereedschap nodig dus breng hem wss weer naar een gsmshop. Bedankt iig

Ik heb nu een iPhone 4s maar wil een nieuwe, is de iphone5 de moeite waard of zou ik wachten op de iPhone 6?

• Topic Starter Topic Starter
Morgen komt mijn Galaxy S3 binnen. Na 3,5 jaar iPhone af. Eindelijk :)

Ik heb net wat rondgekeken en de garantie vervalt idd wanneer de iPhone is geopend door de klant of derden.. Aangezien de mijne al een keer is gemaak door zo'n gsmshop verwacht ik ook dat ik geen garantie meer heb....

En voor het openen etc van je iPhone eb je speciaal gereedschap nodig dus breng hem wss weer naar een gsmshop. Bedankt iig

Een schroevendraaier......

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 23:08 ----------

Ik heb nu een iPhone 4s maar wil een nieuwe, is de iphone5 de moeite waard of zou ik wachten op de iPhone 6?

Nee van iPhone 4S kan je beter nog jaartje wachten met een nieuwe ;)

Een schroevendraaier......

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 23:08 ----------

Nee van iPhone 4S kan je beter nog jaartje wachten met een nieuwe ;)

Een hele kleine, die hebben wij niet thuis.. Die schroefjes zijn echt miniscuul

• Topic Starter Topic Starter
Een hele kleine, die hebben wij niet thuis.. Die schroefjes zijn echt miniscuul

Zo'n setjes kan je kopen voor 11 euro ofzo.

Heb mijn Iphone zelf al een keer compleet uit elkaar gehad, had 'm laten vallen en scherm zat echt vol met barsten. Dat heb ik dus vervangen.

Het is wel te doen, goede felle lamp erbij en een bakje om je schroefjes te sorteren. Ben 40minuten bezig geweest.

Hebben jullie je iPhone verzekerd, zo ja waar?

Want wil mijn iPhone gaan verzekering aangezien het een kwetsbaar toestel is.

Volgens mij kun je het verzekeren doormiddel van een aanvullende inboedel verzekering. Weet niet precies hoe het heet maar t is voor o.a. laptop, tablets en telefoons buiten huis die gestolen worden.

Voor schade enz zou ik het niet doen, moest je hem toch slopen kun je hem bij apple inleveren en krijg je voor 160 euro nieuw toestel. Weet niet hoe je met je spullen omgaat maar zolang je er niet meer dan 1 per jaar sloopt is niet verzekeren goedkoper.

Nee, en na anderhalf jaar leeft die nogsteeds ondanks de vele valpartijen dus ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.

Verzekering omdat het kwetsbaar is? Koop gewoon een hoesje/bumper ervoor, zoiets verzeker je toch niet...

Volgens mij kun je het verzekeren doormiddel van een aanvullende inboedel verzekering. Weet niet precies hoe het heet maar t is voor o.a. laptop, tablets en telefoons buiten huis die gestolen worden.

Voor schade enz zou ik het niet doen, moest je hem toch slopen kun je hem bij apple inleveren en krijg je voor 160 euro nieuw toestel. Weet niet hoe je met je spullen omgaat maar zolang je er niet meer dan 1 per jaar sloopt is niet verzekeren goedkoper.

Huh? Dit snap ik niet, kun je dit iets meer uitleggen..

Verzekering omdat het kwetsbaar is? Koop gewoon een hoesje/bumper ervoor, zoiets verzeker je toch niet...

Heb ik ook.. maar is toch ****ed up, ding gaat super snel kapot ook al heb je een bumper/hoesje.

Huh? Dit snap ik niet, kun je dit iets meer uitleggen please.

Als je toestel buiten de garantie om kapot gaat kun je voor 160 euro een nieuw toestel krijgen.. Althans, bedrag verschilt per versie maar een iphone 4 32 gig was 160 euro.. of 140 euro, weet niet precies.

Je gaat naar apple store, zegt dat je telefoon kapot is en dat je een nieuwe wilt. Geef jij je oude, betaal je 160 euro en krijg je een nieuwe van het zelfde type mee terug.

Huh? Dit snap ik niet, kun je dit iets meer uitleggen..

Heb ik ook.. maar is toch ****ed up, ding gaat super snel kapot ook al heb je een bumper/hoesje.
Als je hem op de beton laat vallen van een meter zal het glas misschien stuk zijn als hij ongelukkig valt maar verder? Zou iig liever dat risico nemen dan maandelijks verzekering te moeten betalen. Risico is te klein daarvoor.

Als je toestel buiten de garantie om kapot gaat kun je voor 160 euro een nieuw toestel krijgen.. Althans, bedrag verschilt per versie maar een iphone 4 32 gig was 160 euro.. of 140 euro, weet niet precies.

Je gaat naar apple store, zegt dat je telefoon kapot is en dat je een nieuwe wilt. Geef jij je oude, betaal je 160 euro en krijg je een nieuwe van het zelfde type mee terug.

****, was aan het hopen dat je de nieuwste dan kreeg voor 160 euro :roflol:

Had wel gemogen voor trouwe klanten imo. Ben tevreden Apple-customer, maar het blijft wel dure shit dus het belonen van klanten zou wel mogen.

****, was aan het hopen dat je de nieuwste dan kreeg voor 160 euro :roflol:

Had wel gemogen voor trouwe klanten imo. Ben tevreden Apple-customer, maar het blijft wel dure shit dus het belonen van klanten zou wel mogen.

Als je het geluk hebt dat het oude model op is krijg je wel de nieuwe.. Was met de 3g wit een periode en vorig jaar met de 4 32 gig wit ook een tijdje. Kregen een 4s 32 gig er voor terug.

Maar goed, als je voor 160 euro kon upgraden deed iedereen dat wel elk jaar.. Je hebt wel een programma dat je oude iPhones op kan sturen en hier geld voor kan krijgen. Misschien dat ze dit om kunnen zetten in iPhone inleveren en korting krijgen op het nieuwe model.. Al vermoed ik dat je dan nog steeds flink mag bijbetalen en beter je telefoon 2e hands kan verkopen

Laatst van m'n zwager zijn oude Iphone 4 gekregen(hij heeft gelijk de 5 besteld.)

Ik heb zelf nu een HTC desire waar ik nog wel content mee ben, maar heb ook een macbook pro en willen waarschijnlijk binnenkort hier een Ipad aanschaffen, dus bij elkaar is het dan wel handig als ik alles met elkaar kan synchroniseren.

Nu de vraag, die Iphone 4 heeft een barst in het scherm en daar wil ik sowieso iets aan laten doen, want ik ga altijd vrij netjes met mijn eigen phones om(na 2 jaar bijna geen krasje te bekennen enz). En de Home button werkt ook niet altijd meer.

Nu zag ik bij Dealextreme van die conversie kits waarmee je ook nog eens een leuk kleurtje van je Iphone kan maken, dus met nieuwe scherm en achterkant voor 40 euro. Dan gelijk nieuwe home button(niet alleen knopje, maar ook mechanisme.

Iemand hier ervaring mee? Ik wil het dan gewoon zelf ombouwen, had wat filmpjes op het internet gevonden, is wel een werkje, maar moet te doen zijn.

Weet iemand toevallig hoe je een iphone 4s met nieuwste OS kan jailbreaken of hacktivaten ? kom er via google niet achter.
Karma rewarded en het is een vraag met urgentie

Terug
Naar boven