Fitness Seller

Het grote iPhone topic

Gewoon niet te veel onzin installeren, dan wordt ie echt niet langzamer. Jailbreak is gebeurd met één druk op de knop, dus waarom niet. Ik deed het in eerste instantie alleen voor SBsettings (wat met Auxo trouwens overbodig is geworden zie ik nu :p)

Nog wat leuke tweaks: zephyr, android lock xt, harlem shake, infiniboard, blurried nc background

Gewoon niet te veel onzin installeren, dan wordt ie echt niet langzamer. Jailbreak is gebeurd met één druk op de knop, dus waarom niet. Ik deed het in eerste instantie alleen voor SBsettings (wat met Auxo trouwens overbodig is geworden zie ik nu :p)

NcSettings is mooier dan SB trouwens.
SB is echt niet om aan te zien haha

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 08:14 ----------

Wat maakt het tegenwoordig nou nog waard om te jailbreaken voor de iets minder ''enthousiaste'' gebruiker? Ik heb vroeger altijd m'n iphone gejailbreakd, maar sinds ik geswitcht ben naar android (en weer terug), heb ik het eigenlijk niet meer gedaan. Maakt het qua productivity nog veel uit (kan me herinneren dat m'n iphone er ook wat langzamer van werd).

Nope maakt geen ruk uit kwa snelheid.

Ik gebruik momenteel intelliscreenx, heel handige en leuke app (alleen jammer dat hij 9,99$ kost)

Ik heb weer gevonden welke app het was, Springtomize heet ie. Daar kun je echt honderden dingen mee aanpassen.

Hier voorbeeldje van homescreen van mn iPhone 4 destijds:

Thema: Glasklart en wat tweaks van Springtomize
24zyxeb.png

Benn u de nieuwe software update 6.1.3 op m'n 4S aan het zetten. Iemand een idee of hier ook al een jailbreak voor uit is?

alle jails zijn verkrijgbaar.

Vraag me af waarom mensen een iphone kopen om hem vervolgens te jailbreaken zodat ze alles kunnen customizen. Waarom koop je dan geen android?

Omdat android troep is en iOS niet

Wel slim trouwens.. Eerst updaten en dan vragen of het te jailbreaken is.

Omdat android troep is en iOS niet

Wel slim trouwens.. Eerst updaten en dan vragen of het te jailbreaken is.

mwa, troep zou ik t niet noemen. beide systemen hebben zich bewezen, android loopt momenteel wel voorop kwa ontwikkeling. het is maar net wat je mooier vind.

Ik heb een 16GB iPhone maar het geheugen is al zo goed als vol. Nou heb ik gelezen, dat er gratis 5gb aan ICloud geheugen bij iedere iPhone bijzit. Is het mogelijk om foto's/video/s/podcast/boeken etc. direct op te slaan in iCloud en niet op mijn iPhone, zodat ik dus geheugen kan besparen?

mwa, troep zou ik t niet noemen. beide systemen hebben zich bewezen

Dit.

Ik heb een 16GB iPhone maar het geheugen is al zo goed als vol. Nou heb ik gelezen, dat er gratis 5gb aan ICloud geheugen bij iedere iPhone bijzit. Is het mogelijk om foto's/video/s/podcast/boeken etc. direct op te slaan in iCloud en niet op mijn iPhone, zodat ik dus geheugen kan besparen?

Ik denk het niet, is bedoeld om bestanden te syncen op verschillende toestellen. Gewoon je foto's/videos backuppen naar je pc/mac?

Dit.

Ik denk het niet, is bedoeld om bestanden te syncen op verschillende toestellen. Gewoon je foto's/videos backuppen naar je pc/mac?

Ik heb geen verstand van icloud, maar volgensmij is dit niet bedoeld om bestanden te syncen tussen apparaten. De hoofd functionaliteit is gewoon een cloud dienst. Bijkomend voordeel is dan natuurlijk dat je vanaf verschillende apparaten toegang hebt tot deze functie.

Verder kan ik dropbox wel aanraden om bestanden online op te slaan.

Ik heb geen verstand van icloud, maar volgensmij is dit niet bedoeld om bestanden te syncen tussen apparaten. De hoofd functionaliteit is gewoon een cloud dienst. Bijkomend voordeel is dan natuurlijk dat je vanaf verschillende apparaten toegang hebt tot deze functie.

Verder kan ik dropbox wel aanraden om bestanden online op te slaan.

Oorspronkelijk misschien niet maar overal waar Apple het over iCloud heeft wordt aangehaald dat het je bestanden synct op verschillende apparaten. http://www.apple.com/benl/icloud/

Voor zover ik weet werkt elke clouddienst nog altijd met een kopie van je lokale bestanden/mappen, wat dus betekent dat je nog altijd de ruimte eerst op je apparaat moet hebben.

Terug
Naar boven