- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon niet te veel onzin installeren, dan wordt ie echt niet langzamer. Jailbreak is gebeurd met één druk op de knop, dus waarom niet. Ik deed het in eerste instantie alleen voor SBsettings (wat met Auxo trouwens overbodig is geworden zie ik nu)
Wat maakt het tegenwoordig nou nog waard om te jailbreaken voor de iets minder ''enthousiaste'' gebruiker? Ik heb vroeger altijd m'n iphone gejailbreakd, maar sinds ik geswitcht ben naar android (en weer terug), heb ik het eigenlijk niet meer gedaan. Maakt het qua productivity nog veel uit (kan me herinneren dat m'n iphone er ook wat langzamer van werd).
Vraag me af waarom mensen een iphone kopen om hem vervolgens te jailbreaken zodat ze alles kunnen customizen. Waarom koop je dan geen android?

Omdat android troep is en iOS niet
Wel slim trouwens.. Eerst updaten en dan vragen of het te jailbreaken is.
mwa, troep zou ik t niet noemen. beide systemen hebben zich bewezen, android loopt momenteel wel voorop kwa ontwikkeling. het is maar net wat je mooier vind.
mwa, troep zou ik t niet noemen. beide systemen hebben zich bewezen
Ik heb een 16GB iPhone maar het geheugen is al zo goed als vol. Nou heb ik gelezen, dat er gratis 5gb aan ICloud geheugen bij iedere iPhone bijzit. Is het mogelijk om foto's/video/s/podcast/boeken etc. direct op te slaan in iCloud en niet op mijn iPhone, zodat ik dus geheugen kan besparen?
Dit.
Ik denk het niet, is bedoeld om bestanden te syncen op verschillende toestellen. Gewoon je foto's/videos backuppen naar je pc/mac?
Ik heb geen verstand van icloud, maar volgensmij is dit niet bedoeld om bestanden te syncen tussen apparaten. De hoofd functionaliteit is gewoon een cloud dienst. Bijkomend voordeel is dan natuurlijk dat je vanaf verschillende apparaten toegang hebt tot deze functie.
Verder kan ik dropbox wel aanraden om bestanden online op te slaan.