Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Aah oke thanks, was de benaming kwijt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een idee of de nieuwe jailbreak al uit is, en maakt er iemand gebruik van?
Software 6.1.3 als ik me niet vergis.

Iemand verstand van MB en data verbruik enzo?
Ik zit vaak snel over me 1024 mb per maand heen terwijl ik niks geks doe op me iPhone, whatsapp, twitter, facebook af en toe eens checken en that's it.
Dus ik naar de winkel geweest moest ik de KPN datameter downloaden en die geeft aan dat ik in de afgelopen 3 dagen al 350 MB heb verbruikt ? Terwijl ik niks aan het doen ben eigenlijk
Oja daarom wilde ik niet updaten
Mis jailbreak op ios6 eigenlijk totaal niet...
---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 13:31 ----------
Wel apart overigens, nooit problemen gehad met iPhone 5 en sinds die terug is van politie is hij ziek snel leeg steeds..
Vraag me af of er troep op staat of dat ze m gesloopt hebben![]()
Nee ook niet luister al bijna nooit spotify en heb de lijsten die ik luister offline beschikbaarStream je muziek via 3g? Dus Radio via internet, of Online spotify luisteren?
Toen ik hem gejailbreaked had, had ik apps zoals TomTom en een code/slot op bepaalde apps (foto's/sms/mail/whatsapp) ipv een toegangscode op je iphone. Dat was echt chill.

Toen ik hem gejailbreaked had, had ik apps zoals TomTom en een code/slot op bepaalde apps (foto's/sms/mail/whatsapp) ipv een toegangscode op je iphone. Dat was echt chill.
Alleen niet veilig, kon je met een druk op de knop omzeilen.
Hoe kon je dat dan omzeilen? Iprotect ofzoiets heette het volgens mij.
Wat betalen jullie nu in de maand voor de Iphone 5 en bij welke provider? Mijn abbo verloopt over anderhalve week en ik wil toch weer een Iphone.
Nu bel ik niet veel, ik zit meer op whatsapp. Heb nu 150 belminuten/sms, 1 gyg internet en betaal 35 in de maand.
Alvast bedankt

Ik volg hier even, al die gekken durven 42-50 euro per maand te vragen
Ik loop nogsteeds met een half kapotte 3gs![]()