Fitness Seller

Het grote iPhone topic

Iemand een idee of de nieuwe jailbreak al uit is, en maakt er iemand gebruik van?
Software 6.1.3 als ik me niet vergis.

Iemand een idee of de nieuwe jailbreak al uit is, en maakt er iemand gebruik van?
Software 6.1.3 als ik me niet vergis.

Oja daarom wilde ik niet updaten :roflol:

Mis jailbreak op ios6 eigenlijk totaal niet...

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 13:31 ----------

Wel apart overigens, nooit problemen gehad met iPhone 5 en sinds die terug is van politie is hij ziek snel leeg steeds..

Vraag me af of er troep op staat of dat ze m gesloopt hebben :o

Iemand verstand van MB en data verbruik enzo?
Ik zit vaak snel over me 1024 mb per maand heen terwijl ik niks geks doe op me iPhone, whatsapp, twitter, facebook af en toe eens checken en that's it.

Dus ik naar de winkel geweest moest ik de KPN datameter downloaden en die geeft aan dat ik in de afgelopen 3 dagen al 350 MB heb verbruikt ? Terwijl ik niks aan het doen ben eigenlijk

Ik ook niet, heb hiervoor altijd een jailbreak gehad, maar zie het nut nu niet meer.

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 13:36 ----------

Iemand verstand van MB en data verbruik enzo?
Ik zit vaak snel over me 1024 mb per maand heen terwijl ik niks geks doe op me iPhone, whatsapp, twitter, facebook af en toe eens checken en that's it.

Dus ik naar de winkel geweest moest ik de KPN datameter downloaden en die geeft aan dat ik in de afgelopen 3 dagen al 350 MB heb verbruikt ? Terwijl ik niks aan het doen ben eigenlijk

Stream je muziek via 3g? Dus Radio via internet, of Online spotify luisteren?

Oja daarom wilde ik niet updaten :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 13:31 ----------

Wel apart overigens, nooit problemen gehad met iPhone 5 en sinds die terug is van politie is hij ziek snel leeg steeds..

Vraag me af of er troep op staat of dat ze m gesloopt hebben :o

Toen ik hem gejailbreaked had, had ik apps zoals TomTom en een code/slot op bepaalde apps (foto's/sms/mail/whatsapp) ipv een toegangscode op je iphone. Dat was echt chill.

Toen ik hem gejailbreaked had, had ik apps zoals TomTom en een code/slot op bepaalde apps (foto's/sms/mail/whatsapp) ipv een toegangscode op je iphone. Dat was echt chill.

Ik heb nu gewoon tmobile navigatie.. En sowieso komt niemand aan mijn telefoon dus wachtwoord niet nodig

Met een beetje geluk koopt Apple TomTom gewoon op en maken ze een echt goede navigatie:p

Hoe kon je dat dan omzeilen? Iprotect ofzoiets heette het volgens mij.

Je hoefde alleen springboard te laten crashen (en als je sbsettings had kon dat met 1 knop). Dan schiet hij in safe mode (of hoe dat ook hete) die modus is er zodat je iphone niet kan verkloten met al de shit die je installeert. Maar dan is het dus net alsof je geen jailbreak meer hebt = weg beveiliging.

Wat betalen jullie nu in de maand voor de Iphone 5 en bij welke provider? Mijn abbo verloopt over anderhalve week en ik wil toch weer een Iphone.

Nu bel ik niet veel, ik zit meer op whatsapp. Heb nu 150 belminuten/sms, 1 gyg internet en betaal 35 in de maand.

Alvast bedankt

Wat betalen jullie nu in de maand voor de Iphone 5 en bij welke provider? Mijn abbo verloopt over anderhalve week en ik wil toch weer een Iphone.

Nu bel ik niet veel, ik zit meer op whatsapp. Heb nu 150 belminuten/sms, 1 gyg internet en betaal 35 in de maand.

Alvast bedankt

Ik volg hier even, al die gekken durven 42-50 euro per maand te vragen

Ik loop nogsteeds met een half kapotte 3gs :o

Keynote is nu begonnen met aankondiging voor iPhone 5S, 5C en iOS 7.

Onofficiele livestream met coverage voor de apple junkies:

http://www.ustream.tv/ltktv

Het is dus waar, een iPhone 5C..

Zit een vingerafdrukscanner op.

Bij die liveblog zeggen ze net dat criminelen nu ook wel je vingers af zullen snijden als ze je telefoon gejat hebben :roflol:

Wanneer kunnen we de officiele keynote zien? Geen trek om naar deze knul met een overbite te luisteren.

Terug
Naar boven