Fitness Seller

Het grote iPhone topic

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel benieuwd naar wat apple nu gaat doen qua 5s en 6. Ze zullen toch wel eens moeten gaan afwijken van die achterhaalde iOS lijkt me zo. Ze zullen op zijn minst toch wel met widgets komen oid?

Bij dropbox is het iig zo dat je kan instellen wat je gesyncd wil hebben en wat je online laat staan.

Edit: weet trouwens alleen niet of je je telefoon zo kan instellen dat foto's direct worden opgeslagen op dropbox.

Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd naar wat apple nu gaat doen qua 5s en 6. Ze zullen toch wel eens moeten gaan afwijken van die achterhaalde iOS lijkt me zo. Ze zullen op zijn minst toch wel met widgets komen oid?

Hoezo achterhaald?

Betwijfel of er widgets komen, misschien wat meer mogelijkheden voor apps in het notification center.

Bij dropbox is het iig zo dat je kan instellen wat je gesyncd wil hebben en wat je online laat staan.

Oh wist ik niet, dan is dat misschien een oplossing idd.

Hoezo achterhaald?

Betwijfel of er widgets komen, misschien wat meer mogelijkheden voor apps in het notification center.

op systeemniveau is het gewoon een super stabiel OS, ik vind het ook prima zo kwa GUI.
android heeft dan wel leuke widgets e.d, maar ik heb daar persoonlijk niet zoveel behoefte aan (en die dingen vreten toch alleen maar batterij). als apple wil innoveren zouden ze GUI-wise iets moeten bedenken, hardware zit wel snor :) en anders blijft het gewoon 'evolueren'.

ik heb vandaag trouwens Accelerate op mn i5 gegooid. Animatie snelheid binnen de OS kan ik nu aanpassen van superslow naar bv warpspeed :D uiteraard alleen op jailbroken devices beschikbaar.

http://www.youtube.com/watch?v=Bl0bdo-K7iQ

Yo, iemand toevallig wat motivatie / bb backgrounds voor iphone5? zit wat te zoeken maar kom zelf niet echt toffe plaatjes tegen.

thanks, reps.

Yo, iemand toevallig wat motivatie / bb backgrounds voor iphone5? zit wat te zoeken maar kom zelf niet echt toffe plaatjes tegen.

thanks, reps.

genoeg bb plaatjes, je moet ze alleen effe in het juiste format knippen:

1136 x 640 voor iphone 5
960 x 480 voor iphone 4(s)

ik trap wel af (iphone 5):

2ntzpfl.jpg

zal vanavond nog een paar andere fixen

Laatst bewerkt:
Thx man, had het formaat idd wel gevonden, maar ben te lui om ps te doen.

Keep it up, iemand ook enig idee wanneer IOS 6.1.3 uitkomt als jailbreak? (iphone5)?

nog maar eentje dan

2yvme1k.jpg

jailbreak 6.1.3 kan je voorlopig nog niet verwachten.. denk dat evasi0n lekker wacht met het gebruik van de exploits die ze hebben tot ios 7 ofzo uit is. zou zonde zijn om ze nu meteen te gebruiken

Homebutton is kapot :(

Als ik de telefoon nu opstuur, en hij is al ooit gemaakt door een fixer (buiten de garantie om).. wat doen ze dan? Gewoon garantie verlopen omdat de telefoon open is geweest, of fixen ze dit probleem wel. Heb mijn telefoon toen moeten laten maken omdat het docking station niet meer werkte..

Als ik de telefoon nu opstuur, en hij is al ooit gemaakt door een fixer (buiten de garantie om).. wat doen ze dan? Gewoon garantie verlopen omdat de telefoon open is geweest, of fixen ze dit probleem wel. Heb mijn telefoon toen moeten laten maken omdat het docking station niet meer werkte..

home button is best easy om zelf te maken, voor 3 tientjes ben je in principe klaar. apple gaat je dik laten payen dat is zeker

hier kan je de knop + kabel kopen
en als je dit videotje volgt, moet t goed komen :P

http://www.youtube.com/watch?v=_e2PEh8yIoM

maar ik waarschuw je wel, je krijgt een shitload aan schroefjes los :D

Laatst bewerkt:
home button is best easy om zelf te maken, voor 3 tientjes ben je in principe klaar. apple gaat je dik laten payen dat is zeker

hier kan je de knop + kabel kopen
en als je dit videotje volgt, moet t goed komen :P

http://www.youtube.com/watch?v=_e2PEh8yIoM

maar ik waarschuw je wel, je krijgt een shitload aan schroefjes los :D

Hmm denk dat ik dit dan wel ga doen.. Of ik laat het weer maken.

Is het veel werk? Want ben bang dat als ik dingen ga veranderen, dat heel de tel ermee kapt :o

Hmm denk dat ik dit dan wel ga doen.. Of ik laat het weer maken.

Is het veel werk? Want ben bang dat als ik dingen ga veranderen, dat heel de tel ermee kapt :o

valt opzich mee, heb t 2x ook zelf gedaan.
als je safe wil spelen kan je het laten maken bij een telefoon winkeltje, ben je wellicht paar tientjes extra kwijt

iPhone 4 en de garantie is verlopen? Dat kost je bij Apple €161,10. :rolleyes:

iPhone 4 en de garantie is verlopen? Dat kost je bij Apple €161,10. :rolleyes:

Oke daar gaat ie dan dus zeker niet naartoe.. Garantie is eigenlijk nog niet verlopen, maar heb de aan/uit-knop al een keer laten maken bij een telefoonfixer hier in de buurt. En Apple hanteert een garantiebeleid waarbij het openmaken van de tel niet toegestaan is.. dan vervalt je garantie.

Oke daar gaat ie dan dus zeker niet naartoe.. Garantie is eigenlijk nog niet verlopen, maar heb de aan/uit-knop al een keer laten maken bij een telefoonfixer hier in de buurt. En Apple hanteert een garantiebeleid waarbij het openmaken van de tel niet toegestaan is.. dan vervalt je garantie.
Waarom heb je 'm niet laten maken bij Apple dan?

Waarom heb je 'm niet laten maken bij Apple dan?

Ow shit ik bedoel dat het dockingsstation kapot was.. en dat was waterschade dus dat werd toch niet vergoed door de garantie. En om nou bij Apple 150€ te betalen of bij een winkeltje 50€ :rolleyes:

Achja so be it, morgen maar even wegbrengen naar een winkel dan ;)

• Topic Starter Topic Starter

Je kan ook bij instellingen eea aanpassen dat je een homebutton op je scherm krijgt. Beetje tijdelijke oplossing maar het werkt wel goed.

Je kan ook bij instellingen eea aanpassen dat je een homebutton op je scherm krijgt. Beetje tijdelijke oplossing maar het werkt wel goed.

Jaa dat heb ik nu ook, sinds dat mijn aan/uit-knop niet meer goed werkt.. Maar nu moet ik het wel laten vervangen, anders kan ik niet eens meer in mijn telefoon naast een whatsapp oid ontvangen omdat dan mijn tel. oplicht haha.

Want verder kan ik toch niet in mijn tel. (daarmee bedoel ik het oplichtten zodat ik die slide kan gebruiken).. Volume oid werkt niet.

omdat je, je telefoon dan wss ''erg lang'' kwijt bent. en door die kleine k*t simkaarten ken je niet even 1.2.3 een cheap ass telefoontje gebruiken ter vervanging?

Hierbij had ik van die kleine 'hoesjes' geleverd gekregen, nu kun je deze simkaart ook gebruiken in een andere tel.

Terug
Naar boven