XXL Nutrition

Het grote iPhone topic

Ze verlagen zich erg met een 5c, daarnaast ben je gewoon fakking cheapass als je dan loopt met een 5c..

Ze verlagen zich erg met een 5c, daarnaast ben je gewoon fakking cheapass als je dan loopt met een 5c..

Of iemand die zijn geld liever niet wil verspillen aan speelgoed van 700€.. Als het echt een goede gsm is, beter dan een 100€ gsm van samsung zou ik hem mss wel kopen, /care als yuppie scum dan neerkijkt op mijn "cheapass" "Iphone".

ik denk dat je daar juist de plank mis slaat.
apple zal hiermee een doelgroep aantrekken die niet zoveel geld heeft om bv een 5 of 5S te kopen.
en dat kan een grote massa zijn. easy money, en ze maken hun product daarmee toch wat toegankelijker

ik denk dat je daar juist de plank mis slaat.
apple zal hiermee een doelgroep aantrekken die niet zoveel geld heeft om bv een 5 of 5S te kopen.
en dat kan een grote massa zijn. easy money, en ze maken hun product daarmee toch wat toegankelijker

Voor t geld dat de 5c gaat kosten, heb je Android telefoons met betere specs en prestaties. Je moet t dan puur hebben van mensen die koste wat kost een Apple product willen kopen. Ikzelf neem geen iPhone vanwege de prijs, maar ga zeker geen Apple afdankertje nemen voor een paar honderd euro. Laat de mythe van dure Apple producten in stand blijven, ook daardoor heeft Apple een soort aantrekkingskracht.

Zo cheap is de 5c nu ook weer niet... Scheelt iets meer dan 80euro met de 5s

Ik rij de 20ste even naar duitsland om twee 5s'en voor de handel te halen :)

599 euro voor de C... kan je evengoed wat doorsparen voor de S
echt iets om aan de wereldpers te verkondigen
en die goudkleur voor de duurste... snobisme ten voeten uit
niet te verwonderen dat 30% van de mensen met geldproblemen het te wijten hebben aan telecomschulden

Fingerprintscanner.. plus tel staat op naam

685.jpg

De 5C is in feite gewoon een iPhone 5 met een ander kleurtje. De iPhone 5 gaat ook van de markt

Ik rij de 20ste even naar duitsland om twee 5s'en voor de handel te halen :)
Ben ik ook van plan. Vorig jaar ook gedaan :) (Alleen dat "even" duurde toen 12 uur :roflol:)

met twee telefoons heb je zo 200-300 netto in de pocket, snel verdiend.

De 5C is in feite gewoon een iPhone 5 met een ander kleurtje. De iPhone 5 gaat ook van de markt

Ben ik ook van plan. Vorig jaar ook gedaan :) (Alleen dat "even" duurde toen 12 uur :roflol:)

Waar reed je dan helemaal heen als je in Gelderland woont? Laatst van Zuid Holland naar Berlijn gereden in 7 uur tijd...

Ik snap de 5c niet.. Ze hadden beter dat ding met 4s specificaties kunnen doen en verkopen voor de prijs van de 4s..

100 euro meer en je hebt t top model, niet echt een budget versie dus

Waar reed je dan helemaal heen als je in Gelderland woont? Laatst van Zuid Holland naar Berlijn gereden in 7 uur tijd...
Oberhausen, uurtje rijden.

Vorig jaar per telefoon €200 winst, en beide telefoons binnen een uurtje verkocht via Marktplaats en dezelfde avond werden ze nog opgehaald

Buiten het feit dat hij veel te duur is, is hij ook nog ****ing lelijk die 5c. Vind de goedkoopheid er echt vanaf stralen.

Terug
Naar boven