XXL Nutrition

Het grote iPhone topic

Er zitten enkele leuke nieuwe functies bij, maar echt vernieuwend is het zeker niet.
Jammer dat het uiterlijk hetzelfde is gebleven.
Ook raar dat Nederland niet werd genoemd tijdens die keynote.

Ik ga 'm wel aanschaffen zodra ie verkrijgbaar is in Nederland.

Weet iemand btw hoe het zit met nummerbehoud?
Ik heb nu Vodafone, maar wil m'n nummer meenemen naar T-Mobile?
Hoe regel ik dat? Wat kost het? Duurt het lang om te regelen?

T-Mobile regelt dat, kosten weet ik niet en het duurt best lang. T-Mobile fockte mijn nummerbehoud waardoor ik nu een nieuwe nummer heb. :mad:
(ben nota bene niet eens veranderd van provider :rolleyes:)

Sci Phone i68+ :D

idd, wel jammer van de specs :')
moest er een 5 MP camera met zelfs maar led flash opzitten zou ik em ondanks de dure prijs mss zelfs nog overwegen.
Maar dit wordt em dus zeker niet, al zijn iphones wel lekker vet :p

Mega pixels zeggen helemaal niks, zolang je geen poster formaat foto's wil

Mega pixels zeggen helemaal niks, zolang je geen poster formaat foto's wil

Dat is waar maar ik vind 5 MP toch wel een minimum en dat er geen flash bij zit is al helemaal slecht. Toen mijn oude gsm nog werkte gebruikte ik die toch wel regelmatig (ook als zaklamp in een donker wegeltje).
Ik vraag me af waarom ze het dan ook niet doen.
Windows mobile gsm's wil ik ook al niet omdat die met resistieve schermen werken waarbij je toch nog lichtjes moet drukken dus de omnia 2 vliegt ook mn neus voorbij. Dan maar hopen dat samsung een deftig ogende android telefoon maakt.

Ik denk dat de wedstrijd dit jaar gewonnen wordt door de Nokia N97:

n97.jpg

Windows mobile gsm's wil ik ook al niet omdat die met resistieve schermen werken waarbij je toch nog lichtjes moet drukken dus de omnia 2 vliegt ook mn neus voorbij. Dan maar hopen dat samsung een deftig ogende android telefoon maakt.

Omnia HD draait op Symbian s60...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de wedstrijd dit jaar gewonnen wordt door de Nokia N97.

Omnia HD draait op Symbian s60...

ja maar die is mij wat te groot :')
de mooiste gsm vind ik tot nu toe de gewone omnia en die is windows mobile
gisteren kwam er bericht dat er ook een omnia 2 uit komt dus ook met windows mobile en alleen de middenste knop zouden ze veranderd hebben in zo een kubus wat wel mooi is maar helaas wil ik geen windows mobile toestel. Niet omdat ik iets tegen windows mobile heb maar omdat die nog werken met resistieve schermen ipv capacitieve. De samsung S8000 schijnt ook binnenkort uit te komen en die zou android zijn maar ik vind hem wel wat plastiekachtig ogen dus ik weet het nog zo niet.
Dit zou alleszinds de omnia zijn al zeggen sommigen dat het een photoshop is maar 15 juni is er een event waarop samsung zijn nieuwe gsm's zal onthullen:
big.jpg

isn't she beautiful? :D

Omnia Pro komt er ook aan maar die draait ook weer op WM 6.1:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik krijg al die app's niet op mn iphone...weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik er alles zo op kan zetten zonder te betalen?

ja idd, het omnia design is een tijdloze killer.
Jammer dat samsung niet gewoon langer wacht want naar het schijnt zou windows mobile 6.5 capacitieve schermen ondersteunen (al ben ik dat niet zeker) en dan zou ik hem wel kopen :p

ik krijg al die app's niet op mn iphone...weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik er alles zo op kan zetten zonder te betalen?

Dan moet je een manier vinden om die beveiliging te omzeilen (DRM ofzo?), anders gaat het niet lukken.
Ik zou niet weten hoe dat moet... Op Google kan je vast wel het een en ander vinden.

ik snap nog steeds niet waarom de camera zo'n groot sellingpoint is geworden.. ik maak werkelijk waar nooit foto's met mijn mobieltje.

ik snap nog steeds niet waarom de camera zo'n groot sellingpoint is geworden.. ik maak werkelijk waar nooit foto's met mijn mobieltje.

Ik gebruik het behoorlijk vaak. Ik verkoop regelmatig wat dingen op het net en maak er dan snel een deftige foto van met m'n 3.2mp (nokia6600) cameraatje, upload het via bluetooth en klaar. Anders moet ik bvb nog een digitaal fototoestel zitten bijhalen, foto nemen, verbinden met kabel, uploaden,...veel meer werk.

Grootste tegenvaller aan de 3GS lijkt me toch wel dat ze het niet hebben aangedurfd om het uiterlijk (lichtjes) te wijzigen. Oké, de leuze is wel "never change a winning team" maar enkele kleine uiterlijke aanpassingen hadden wel voor een deftig onderscheid tussen de 3G en 3GS kunnen zorgen. Voor mensen die een Iphone kopen is imago ook een belangrijke factor en dan zal je daar maar rondlopen met je nieuwe 3GS en geen hond die het verschil ziet met je kameraad zijn oude 3G.

Ik gebruik het behoorlijk vaak. Ik verkoop regelmatig wat dingen op het net en maak er dan snel een deftige foto van met m'n 3.2mp (nokia6600) cameraatje, upload het via bluetooth en klaar. Anders moet ik bvb nog een digitaal fototoestel zitten bijhalen, foto nemen, verbinden met kabel, uploaden,...veel meer werk.

Grootste tegenvaller aan de 3GS lijkt me toch wel dat ze het niet hebben aangedurfd om het uiterlijk (lichtjes) te wijzigen. Oké, de leuze is wel "never change a winning team" maar enkele kleine uiterlijke aanpassingen hadden wel voor een deftig onderscheid tussen de 3G en 3GS kunnen zorgen. Voor mensen die een Iphone kopen is imago ook een belangrijke factor en dan zal je daar maar rondlopen met je nieuwe 3GS en geen hond die het verschil ziet met je kameraad zijn oude 3G.

Inderdaad, dan kun je het beste meteen een lang touw en een klapstoeltje kopen :rolleyes:

Inderdaad, dan kun je het beste meteen een lang touw en een klapstoeltje kopen :rolleyes:

Er zijn altijd mensen die willen pronken met hun nieuwe item, zo'n ding is de Iphone ook geweest. Wie die had trok overal aandacht, dat is gewoon een selling-point van dat toestel. Nu die nieuwheid eraf is en ze met een nieuw maar uiterlijk exact hetzelfde toestel komen, kunnen die fashionaddicts niet opscheppen met hun nieuwe bling gewoon door hem uit hun zak te halen.

Dat is zo met élk voorwerp dat een opvolger krijgt, het moet een head-turner zijn of mensen zijn niet geboeid. De 3G(S) ziet er nog steeds gewoon goed uit, maar enkele details aan het uiterlijk wijzigen had geen kwaad gekund, maar gezien het feit dat het huidige ontwerp al zo goed is is het een dunne koord om op te balanceren.

Kijk naar de Porsche 911. Dat model is door de jaren heen vernieuwd en telkens weer lijkt het wel maar gewoon om een facelift te gaan. Enkele details hier en daar, klaar.

Ik begrijp wel wat je bedoelde hoor, wou alleen even laten merken hoe triest ik mensen vindt die om die reden iets kopen ;)

Ik begrijp wel wat je bedoelde hoor, wou alleen even laten merken hoe triest ik mensen vindt die om die reden iets kopen ;)

Tjaa...iets nieuw kopen en daar opmerkingen/complimenten over krijgen is leuk natuurlijk. Zo is het evengoed met kleren. Maar er is idd nog een verschil met iets kopen om te kunnen showen, terwijl je het met minder zeker ook had kunnen doen. Materialisme...daar draait het hier om.

Maar bij ons kost zo'n Iphone €525 of €625, en dat is gewoon hét punt waarom ik dat niet koop. Niet dat ik geen Iphone wil, dat ding ziet er ook handig uit, maar geen haar op mijn hoofd dat erover denkt om zoveel geld aan een GSM te geven.

Bij jullie in NL ligt dat natuurlijk anders, met die abo's enzo.

Design van de iPhone vind ik eigenlijk wel perfect. Gewoon niets aan veranderen. Anders gaan ze veranderen, puur om maar iets er aan te veranderen.

Mijn volgende phone gaat toch zeker een iPhone worden.... Vooral de AppStore vind ik een sterk punt.

Ja ik vond het ook jammer dat ze het uiterlijk niet een beetje aangepast hebben. Maar dit model blijft natuurlijk een pareltje en een pronkstuk ;)

Terug
Naar boven