Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net terug van vakantietje Turkije waar ik wel verder gelift heb maar fitness in hotel is nooit wat het moet zijn. Dacht dat het vandaag wat ging tegenvallen maar er onverwacht een nieuwe pb uitgekregen.
147.5kg paused bench op een dikke 64kg bw, ben nu best optimistisch over men gehoopte 150kg.![]()
Dit was toch heus geen touch and go?

Beweegloos, of het nu een halve of 5 seconden is, is beweegloos.Idd touch & go, maar desalniettemin een flinke berg gewicht op zo'n laag bw.

Een halve seconde maakt het geen pauze.Beweegloos, of het nu een halve of 5 seconden is, is beweegloos.![]()
Een halve seconde maakt het geen pauze.
Dit doet trouwens niets af van je prestatie.
Er zegt ook niemand dat het niet ontzettend sterk is.Ik vind 5 seconden ook geen pauze, zo snel eet ik mijn boterhammen niet
Wat een gezeur overigens, die jongen post een PR op het gewicht van een gemiddelde Afrikaan en bencht gewoon bijna 150kg![]()
) pauze op een 65-66kg

Vandaag 150kg met een HEEL KORTE (kijk, ik doe het goed) pauze op een 65-66kg
en afgelopen zondag een equiped sessie die niet keigoed ging maar toch een niet zo mooie 180kg er uitgeperst (huidig wedstrijd pr is 170kg). Equiped in basic fit is wel altijd een avontuur.
Qua verwachtingen ben ik pretty much klaar voor men, dit gaat mogelijk voor vrij veel haat zorgen op dit forum lol, WDFPF europese single lifts, maar volgend jaar sluit ik me ook aan bij de VGPF (Vlaamse ipf affiliate), maar dat moet tot dan wachten door gebrek aan resterende wedstrijden/kwalificatiemogelijkheden dit jaar.![]()
hoop dat je dit niveau weet vast te houden en weet zeker dat je op het EK single lift heel ver zult komen 
en afgelopen zondag een equiped sessie die niet keigoed ging maar toch een niet zo mooie 180kg er uitgeperst (huidig wedstrijd pr is 170kg). Equiped in basic fit is wel altijd een avontuur.
Qua verwachtingen ben ik pretty much klaar voor men, dit gaat mogelijk voor vrij veel haat zorgen op dit forum lol, WDFPF europese single lifts, maar volgend jaar sluit ik me ook aan bij de VGPF (Vlaamse ipf affiliate), maar dat moet tot dan wachten door gebrek aan resterende wedstrijden/kwalificatiemogelijkheden dit jaar.![]()
Qua verwachtingen ben ik pretty much klaar voor men, dit gaat mogelijk voor vrij veel haat zorgen op dit forum lol, WDFPF europese single lifts. Volgend jaar sluit ik me ook aan bij de VGPF (Vlaamse ipf affiliate), maar dat moet tot dan wachten door gebrek aan resterende wedstrijden/kwalificatiemogelijkheden dit jaar.![]()