MuscleMeat

Het grote slaap(koppen) topic

Slaap uren per nacht?

  • <4

    Stemmen: 2 3,4%
  • 5-6

    Stemmen: 4 6,9%
  • 6-7

    Stemmen: 16 27,6%
  • 7-8

    Stemmen: 25 43,1%
  • >8

    Stemmen: 7 12,1%
  • Ik gebruik tren en heb insomnia

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt

Ik sta altijd om 5 uur op om te trainen voor de werkdag begint. Ook een tijdje 4 uur gedaan maar dat was een beetje te extreem. Dan moet je uiterlijk om 8-9 uur in bed liggen en heb je helemaal geen leven meer.
 
Kan je in de winter nog wat doen in moeder Rusland dan?
 
Tussen 17.00 uur en 19.00 uur slaap ik en dan van 01.00 uur tot 7.15 uur
 
Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt

HillR
 
Ik ga elke dag om ca 23uur naar bed. Omdat ik nu vanuit huis werk kan ik om 7.30uur opstaan😌 Wanneer dat niet meer is moet de wekker een uurtje eerder gaan.
 
Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt
Volgens mij staan HillR en Aline altijd om 04:00 uur op en Vonk ook vrij vroeg. Ik heb zo ook een paar collega's. Ik moet er ook niet aan denken, maar uiteindelijk is het maar wat je gewend bent en als je dag- en nachtritme gewoon 3 uur verschuiven is het verder natuurlijk niet heel veel verschil. Ik kan mij best voorstellen dan sommigen vroeg sporten fijn vinden (ochtendmens vs. avondmens).
 
De echte ochtendmensen begrijpen de nachtmensen nooit zo goed heb ik het idee.
Vroeg opstaan = gezond en zo hoort het vs laat opstaan = ongezond, lui, niet productief.
Als ik een afspraak moet maken en er wordt voorgesteld 9.00 ergens te zijn en ik heb liever de voorkeur voor 14.00 vinden ze dat erg laat want dan zit de dag er al bijna op. Die van mij is dan zojuist begonnen. :D
 
De echte ochtendmensen begrijpen de nachtmensen nooit zo goed heb ik het idee.
Vroeg opstaan = gezond en zo hoort het vs laat opstaan = ongezond, lui, niet productief.
Als ik een afspraak moet maken en er wordt voorgesteld 9.00 ergens te zijn en ik heb liever de voorkeur voor 14.00 vinden ze dat erg laat want dan zit de dag er al bijna op. Die van mij is dan zojuist begonnen. :D
niet allemaal ;)
 
Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt
Die zijn awesome :roflol:
 
  • Love
Waarderingen: BB_
:roflol: elke dag wakker en fit om 04:15 ,uitslapen is voor mij tot 04:30 ,ook in het weekend
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik sta altijd om 5 uur op om te trainen voor de werkdag begint. Ook een tijdje 4 uur gedaan maar dat was een beetje te extreem. Dan moet je uiterlijk om 8-9 uur in bed liggen en heb je helemaal geen leven meer.

Volgens mij staan HillR en Aline altijd om 04:00 uur op en Vonk ook vrij vroeg. Ik heb zo ook een paar collega's. Ik moet er ook niet aan denken, maar uiteindelijk is het maar wat je gewend bent en als je dag- en nachtritme gewoon 3 uur verschuiven is het verder natuurlijk niet heel veel verschil. Ik kan mij best voorstellen dan sommigen vroeg sporten fijn vinden (ochtendmens vs. avondmens).

Die zijn awesome :roflol:
Zoals ik het zei klonk ik nogal negatief. Ik heb het zelf ook wel een tijdje geprobeerd (niet zo achterlijk vroeg maar bvb slapen van 21.30 tot 5.30), maar mijn dagindeling is gewoon zodanig dat het niet logisch en handig is om heel vroeg op te staan. Als ik tot 21.00u / 21.30u aan het trainen ben dan lukt het ivm maaltijden niet om voor 23.00u op bed te liggen.

Wat me wel wat tegen staat is dat sommige van die early birds vaak nogal hoog van de toren blazen en claimen de sleutel naar een succesvol leven te hebben gevonden ofzo door midden in de nacht op te staan. Of ik nu van 23 tot 7 slaap of van 20 tot 4 maakt qua productiviteit voor mij althans geen reet uit. Als het moet vanwege je werk is het natuurlijk een ander verhaal.
 
Ik vind dit filmpje wel passen bij dit topic.

 
Back
Naar boven