Fitness Seller

Het grote slaap(koppen) topic

Peiling Peiling Slaap uren per nacht?

• <4

Stemmen: 2 3,4%
  • 5-6

Stemmen: 4 6,9%
  • 6-7

Stemmen: 16 27,6%
  • 7-8

Stemmen: 25 43,1%
  • >8

Stemmen: 7 12,1%
  • Ik gebruik tren en heb insomnia

Stemmen: 4 6,9%

• Totaal stemmers
    58
Zeker. :P
Zoals ik het zei klonk ik nogal negatief. Ik heb het zelf ook wel een tijdje geprobeerd (niet zo achterlijk vroeg maar bvb slapen van 21.30 tot 5.30), maar mijn dagindeling is gewoon zodanig dat het niet logisch en handig is om heel vroeg op te staan. Als ik tot 21.00u / 21.30u aan het trainen ben dan lukt het ivm maaltijden niet om voor 23.00u op bed te liggen.

Wat me wel wat tegen staat is dat sommige van die early birds vaak nogal hoog van de toren blazen en claimen de sleutel naar een succesvol leven te hebben gevonden ofzo door midden in de nacht op te staan. Of ik nu van 23 tot 7 slaap of van 20 tot 4 maakt qua productiviteit voor mij althans geen reet uit. Als het moet vanwege je werk is het natuurlijk een ander verhaal.
Hier hetzelfde een beetje. Ik vind het ook prima om direct na mijn werk te trainen, maar er zijn mensen die zich er beter bij voelen 's ochtends vroeg te trainen. V.w.b. hardlopen of zwemmen vind ik in de ochtend ook wel lekker.

Hier hetzelfde een beetje. Ik vind het ook prima om direct na mijn werk te trainen, maar er zijn mensen die zich er beter bij voelen 's ochtends vroeg te trainen. V.w.b. hardlopen of zwemmen vind ik in de ochtend ook wel lekker.
Hier idem. Ben een avond/nacht mens, maar fietsen in de ochtend gaat wel lekker (niet dat ik dat in mijn eentje ga doen).

sommige van die early birds vaak nogal hoog van de toren blazen en claimen de sleutel naar een succesvol leven te hebben gevonden

ik ben een early bird maar die sleutel heb ik nog steeds niet gevonden :treuren:

alleen kroelie kan me nu nog troosten

Zoals ik het zei klonk ik nogal negatief. Ik heb het zelf ook wel een tijdje geprobeerd (niet zo achterlijk vroeg maar bvb slapen van 21.30 tot 5.30), maar mijn dagindeling is gewoon zodanig dat het niet logisch en handig is om heel vroeg op te staan. Als ik tot 21.00u / 21.30u aan het trainen ben dan lukt het ivm maaltijden niet om voor 23.00u op bed te liggen.

Wat me wel wat tegen staat is dat sommige van die early birds vaak nogal hoog van de toren blazen en claimen de sleutel naar een succesvol leven te hebben gevonden ofzo door midden in de nacht op te staan. Of ik nu van 23 tot 7 slaap of van 20 tot 4 maakt qua productiviteit voor mij althans geen reet uit. Als het moet vanwege je werk is het natuurlijk een ander verhaal.
Dat laatste ben ik het wel mee eens. Alsof hetgeen je zelf prefereert "het beste" zou zijn. Ik ben meer van mening dat je de sleutel naar een succesvol leven vindt als je iets doet wat bij je past, waar je gelukkig van wordt en energie van krijgt. En niet ten koste van alles meest sociaal geaccepteerde dingen omdat dat zogenaamd "normaal " of "het juiste" zou zijn.

Zelf van alles geprobeerd maar kom toch telkens op vroeg trainen uit. Toen ik nog veel aan hardlopen deed idd een halve marathon voor t ontbijt en werk aan, nu krachttraining op hetzelfde tijdstip. Voor mij momenteel ook ideaal, training in de morgen al gehad om s avonds na het eten mn zoon zo nodig te kunnen ondersteunen bij huiswerk etc.

alleen kroelie kan me nu nog troosten
10383956_876054512459640_2250836112668853106_n.jpg

Vannacht voor het eerst in heel lange tijd zo’n 8 uur geslapen met alleen een plaspauze.

6.5 uur slaap gehad, wel als een blok dus kwaliteitje

3 uurtjes 🤪

• Wow
Waarderingen: BB_

Ik had ook altijd zwemtraining in de ochtend. 5 uur bed uit en om 6 in het water. Moet er nu niet meer aan denken:roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
02.15 - 07.30 geslapen. Slaap, wisselende tijden qua eten en rusten merk ik altijd aan diabetes. So far so good.

Terug
Naar boven