Fitness Seller

Het is onverstandig om na de zomer (herfst/winter) nog te cutten

Het is onverstandig om na de zomer (herfst/winter) nog te cutten


  • Totaal stemmers
    380

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zomer heb ik minder eetlust dus dn probeer ik te cutten.:p.
 
Ik denk dat big T wel gelijk heeft zoals altijd:p.

OT: Ik zelf cut lichtelijk gewoon het hele jaar door het werkt voor mij.
Ik wordt bijna nooit ziek dus hier maak ik me eigen ook niet druk om. Ik wil mijn doelen halen van de zomer dus, en ben nou 5 á 6 dagen te vinden in de sportschool. Kortom zomer of winter maakt voor mij dit en het komende jaar niet veel uit.
 
maakt de zomer en winter dan wat uit?
 
Ik moet er echt niet aan denken om 's zomers te cutten

Kom op zeg, beetje de leuke tijd van het jaar verpesten met mezelf uithongeren, niet drinken, gewoon scheisse

Plus in de zomer eet je toch al stukken minder door geen eetlust, en dan kun je 's avonds een keer genieten van een barbeque en moet je je inhouden.

Nee ik doe het liever in de winter. Dan gaat het sneller, tenminste dat idee heb ik toch wel omdat ik dan meer honger lijdt misschien :o

wat betreft ziek worden, ik ben vaker verkouden in de zomer , vooral in het begin van de zomer. ' s winters eigenlijk nooit zo'n last van.

Aan de andere kant ligt je test wel hoger in de zomer dus dat zou het cutten dan weer positief moeten beinvloeden.

Ik weet het eigenlijk niet , maar ik doe het LIEVER in de winter
 
cutten doe je volgens mij ook wnr je vind dat het nodig is... enkel profs gaan zich aan winter BULK en zomer CUT strikt houden, recreatieve BB'ers kunnen da helemaal anders aanpakken
 
Bump topic..

Hazar : 27 dec 2010
Rusherke : 22 jun 2011.
logiteg : vandaag 08:59

:trollface:
 
Eens, vooral omdat ik merk dat ik in de zomer veel minder eetlust heb wat dus het cutten 10x zo makkelijk maakt.
 
cutten doe je volgens mij ook wnr je vind dat het nodig is... enkel profs gaan zich aan winter BULK en zomer CUT strikt houden, recreatieve BB'ers kunnen da helemaal anders aanpakken
Wanneer het nodig is... alsof je geen herfst/winter kan wachten? Gewoon ff uitstellen desnoods. Wedstrijden zijn niet alleen in de zomer dus dat gaat ook niet op.

Op dieet gaan als niet-BB is wat anders trouwens, als je echt ongezond zwaar bent moet je gewoon zsm op dieet, ongeacht seizoen. Toch is het niet ideaal, in de winter ben je makkelijker ziek en diëten belast het immuunsysteem extra.
 
Na oud en nieuw ga ik weer cutten, dus nee ben het niet mee eens:)
 
Stelling: Het is onverstandig om na de zomer (dus gedurende herfst/winter) nog te cutten. Geef je stem en mening.


Lees hier mijn redenen om de cut niet in het najaar of gedurende de winter te doen.

Het is afhankelijk van de situatie. Het ligt er net aan hoe diep je in de cut gaat. Als iemand op 6% als VP of minder wilt komen, is het inderdaad niet echt aan te raden... terwijl iemand die bijv. naar 8% a 10% wilt gaan het nog makkelijk kan, zou ik zeggen.
Je moet je dan wel warm aankleden. :p

Mijn standpunt is dan ook oneens, omdat de meeste toch niet onder de 8% gaan.

Bedankt voor de input Big T, zoals altijd, jou standpunten zijn altijd interessant en leerzaam. :)
 
Laatst bewerkt:
cutten doe je wanneer het nodig is dus er bestaat geen
vast moment voor. ofwel kunnen we vanaf nu bepalen in welke
maand we te dik worden :rolleyes: zou wel epic zijn :p
 
ik doe aan bodybuilding voor mezelf, ik vind het net zo gruwelijk om op 8% te staan in de winter als in de zomer. dat meer mensen het zien in de zomer is mooi meegenomen, maar ik doe het niet voor hun.
 
Vond vooral dat argument van kou zwaar wegen, en heb het altijd al zo koud.
Maar die extra verbranding die je nodig hebt in de kou, is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.

Humeur is geen probleem, zit stukken lekkerder in mn vel als ik resultaat zie!

Waag het er dus toch maar eens op, cutten in de winter. Maar dan niets drastisch. Minderen met alcohol is wel stukken simpeler dan in de zomer ;)
En ik heb gewoon veel meer regelmaat in m'n leven in deze periode van het jaar.
 
Eens, als je wilt cutten doe het dan in de zomer om je lichaam te showen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven