Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je onderhoud mag niet voor meer dan 30% uit vet bestaan. Eén gram vet staat gelijk aan 9kcal, dus 70g vet is 70x9=630kcal. Als je elke dag 3500kcal neemt, dan is 70g vet nog maar 18% van je totaal. Ik zit alleen wel op het randje, je hebt al gauw te veel vet. Vooral pindakaas, dat is pas een een killer!!Vergeet niet dat pinda's cashewnoten vol met vet zitten he.
En 12 reps op deadlift is gewoon hardcore man, als je dat niet doet krijg je nooit zo'n dikke rug als mij.
![]()

Dus voor zover de 12 reps,leek me ook wel k*t hoorIk ben een trainingschema tegenegekomen die mij heel goed en leuk lijkt. Ik stel het vanmiddag voor aan mijn trainingsmaat of hij mee wil doen. Als hij dat wil dan begin ik er zo snel mogelijk mee.
Muscle Media

Pullups is echt een rotoefening, denk dat ik in 3 jaar van 6 naar 10 reps gegaan ben, veel vooruitgang zit er meestal niet in, want elke keer dat je sterker wordt wordt je weer zwaarder.

Vergeet niet dat pinda's cashewnoten vol met vet zitten he.
En 12 reps op deadlift is gewoon hardcore man, als je dat niet doet krijg je nooit zo'n dikke rug als mij.
![]()

Ik weet eigenlijk niet hoeveel vet ik binnen krijg.Je onderhoud mag niet voor meer dan 30% uit vet bestaan. Eén gram vet staat gelijk aan 9kcal, dus 70g vet is 70x9=630kcal. Als je elke dag 3500kcal neemt, dan is 70g vet nog maar 18% van je totaal. Ik zit alleen wel op het randje, je hebt al gauw te veel vet. Vooral pindakaas, dat is pas een een killer!!![]()
Haha, jah. Deze week ga ik gewoon een btje trainen waar ik zit in heb en volgende week begin ik met dat nieuwe schema, ik heb er zin in

Lekkere training man bijna overal pr's op de grote 3, en nu heb jij me weer ingehaald met benchen![]()

Dankje, jorin

Thnx, ongeveer zo diep als ik kan. Als ik er aan denk zal ik binnekort eens een filmpje maken.Damm man nette training, nette pr's op zowel je bench als squatsHoe diep zijn jouw fulls +- ?
DankjeNetjes weer, al die PR's.
Succes met je schema volgende week.![]()

Tja het schema zit zo inelkaar dus ik ga er niet aan sleutelen. 3XL heeft dit schema ook ooit gedaan vertelde hij en hij heeft er erg veel aan gehad.Ik snap dat het schema vooral voor je bench is. Maar doe je zo niet wat weinig voor je benen?
Hoe zit et met je voeding? Werpen de pinda's en chocomelk al zn vruchten af?

Tja het schema zit zo inelkaar dus ik ga er niet aan sleutelen. 3XL heeft dit schema ook ooit gedaan vertelde hij en hij heeft er erg veel aan gehad.
Ik weeg sochtends nog steeds 67kg maar het eten door de weeks gaat goed. IK ga er nu voor zorgen dat ik ook in het weekend meer eet, want dat ging meestal niet zo goed. Ik heb nu een liter chocomel op en eet nu lekkere ham kaas croisants, straks nog 500 gram vruchtenkwark![]()

Ik heb geen idee eigenlijk, ik laat het je weten als ik getraind heb