AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vergeet niet dat pinda's cashewnoten vol met vet zitten he. :p

En 12 reps op deadlift is gewoon hardcore man, als je dat niet doet krijg je nooit zo'n dikke rug als mij. :roflol:

:jk:

En 12 reps op deadlift is gewoon hardcore man, als je dat niet doet krijg je nooit zo'n dikke rug als mij. :roflol:

Je onderhoud mag niet voor meer dan 30% uit vet bestaan. Eén gram vet staat gelijk aan 9kcal, dus 70g vet is 70x9=630kcal. Als je elke dag 3500kcal neemt, dan is 70g vet nog maar 18% van je totaal. Ik zit alleen wel op het randje, je hebt al gauw te veel vet. Vooral pindakaas, dat is pas een een killer!!:nanner:

• Topic Starter Topic Starter
Pullups is echt een rotoefening, denk dat ik in 3 jaar van 6 naar 10 reps gegaan ben, veel vooruitgang zit er meestal niet in, want elke keer dat je sterker wordt wordt je weer zwaarder.

Ja dat klopt ja;)

Tja aankomen is belangrijk voor mij, dan maar een beetje vet.
Boeie met je dikke rug, ik heb een dikke pik:cool::penis::jk:
Je onderhoud mag niet voor meer dan 30% uit vet bestaan. Eén gram vet staat gelijk aan 9kcal, dus 70g vet is 70x9=630kcal. Als je elke dag 3500kcal neemt, dan is 70g vet nog maar 18% van je totaal. Ik zit alleen wel op het randje, je hebt al gauw te veel vet. Vooral pindakaas, dat is pas een een killer!!:nanner:
Ik weet eigenlijk niet hoeveel vet ik binnen krijg.

Dus voor zover de 12 reps,leek me ook wel k*t hoor :p
Haha, jah. Deze week ga ik gewoon een btje trainen waar ik zit in heb en volgende week begin ik met dat nieuwe schema, ik heb er zin in:)

Maandag 10 maart

bench 2x10x20kg 5x50kg 3x60kg 1x70kg 1x80kg 1x82,5kg PR

Incline bench 5x50kg 1x60kg 1x70kg PR

Full Squat 5x60kg 3x80kg 1x90kg 1x100kg 1x105kg PR 1x110kg PR 1x115kg PR

Deadlift 5x60kg 1x100kg 2x1x120kg

Comments:
Ik train deze week gewoon waar ik zin in heb:cool:
En vandaag had ik zin om te toppen.
Bij het deadliften ging ik toch maar niet echt toppen want ik merkte dat 120 al zwaar was door al dat squaten.
Al met al een lekkere training. Volgende week nieuw schema:cool:

Lekkere training man bijna overal pr's op de grote 3, en nu heb jij me weer ingehaald met benchen:p

Damm man nette training, nette pr's op zowel je bench als squats :eek: Hoe diep zijn jouw fulls +- ?

Netjes weer, al die PR's.
Succes met je schema volgende week. :thumbs:

Lekkere training man bijna overal pr's op de grote 3, en nu heb jij me weer ingehaald met benchen:p
:D
Dankje, jorin:)
Damm man nette training, nette pr's op zowel je bench als squats :eek: Hoe diep zijn jouw fulls +- ?
Thnx, ongeveer zo diep als ik kan. Als ik er aan denk zal ik binnekort eens een filmpje maken.

Netjes weer, al die PR's.
Succes met je schema volgende week. :thumbs:
Dankje

ging goed, ik zou morgen even die schematjes printen en dan breng ik het wel langs, ik ga dinsdag trouwens bij all sports trainen is wel zo leuk voor de verrandering.

Omg ik wordt hier door iedereen geowned op bench aaarg! :D Must keep up!!! :D
Good luck met het nieuwe schema maat!

Mooie incline BP, succes met je nieuwe schema komende week!!;)

Ff een updatje van mij. Ik heb woensdag en vrijdag gewoon getraind. Ik trainde gewoon waar ik zin in had, niet met een schema ofzo. Is ook wel eens lekker om te doen. Maandag zal ik dus beginnen met mijn nieuwe schema:)
Ik zal zometeen de oefeningen posten die ik doe in dit schema. Ik heb er erg vel zin in.
Ik heb deze week dus gewoon lekker getraind maar ik ga mijn trainingen van deze week hier niet neerzetten, ik ben ze ook weer vergeten:P

Ik weet wel dat ik 1x140kg heb gesumodeadlift, en dat is een dikke pr op sumo want ik was nog niet boven de 100 kg gegaan.

Greetzz

Maandag

Borst
Bench Press (5 sets, in een tabel staan de gewichten die ik moet nemen)
Dumbbell Bench Press—3 sets of 8 reps

Schouders
Dumbbell Side Raise—3 sets of 8 reps

Triceps
Lying Triceps Extension—3 sets of 8 reps

Dinsdag

Back
Narrow-Grip Pulldown—3 sets of 8 reps
Barbell Row—3 sets of 6 reps

Biceps
Barbell Curl—3 sets of 8 reps

Donderdag

Shoulders

Rotator-Cuff Exercise—3 Sets of 12-15 reps

Borst
Bench Press (5 sets, in een tabel staan de gewichten die ik moet nemen)

Triceps

Weighted Dips—3 sets of 6 reps

Vrijdag

Legs

Squat—3 sets of 6 reps
Leg Press—3 sets of 8 reps
Leg Curl—3 sets of 8 reps

rug

Reverse-Grip Pulldowns—3 sets of 8 reps
One-Arm Dumbbell Rows—3 sets of 8 reps

Biceps
Incline Dumbbell Curls—3 sets of 8 reps

Dit schema heb ik dus van internet gehaald. Het is er voornamelijk voor op mijn bench te verhogen, ik hoop dat het gaat lukken en ik heb er zin in:)

Ik snap dat het schema vooral voor je bench is. Maar doe je zo niet wat weinig voor je benen?

Hoe zit et met je voeding? Werpen de pinda's en chocomelk al zn vruchten af?

Ik snap dat het schema vooral voor je bench is. Maar doe je zo niet wat weinig voor je benen?

Hoe zit et met je voeding? Werpen de pinda's en chocomelk al zn vruchten af?
Tja het schema zit zo inelkaar dus ik ga er niet aan sleutelen. 3XL heeft dit schema ook ooit gedaan vertelde hij en hij heeft er erg veel aan gehad.
Ik weeg sochtends nog steeds 67kg maar het eten door de weeks gaat goed. IK ga er nu voor zorgen dat ik ook in het weekend meer eet, want dat ging meestal niet zo goed. Ik heb nu een liter chocomel op en eet nu lekkere ham kaas croisants, straks nog 500 gram vruchtenkwark:lick:

Tja het schema zit zo inelkaar dus ik ga er niet aan sleutelen. 3XL heeft dit schema ook ooit gedaan vertelde hij en hij heeft er erg veel aan gehad.
Ik weeg sochtends nog steeds 67kg maar het eten door de weeks gaat goed. IK ga er nu voor zorgen dat ik ook in het weekend meer eet, want dat ging meestal niet zo goed. Ik heb nu een liter chocomel op en eet nu lekkere ham kaas croisants, straks nog 500 gram vruchtenkwark:lick:

gaat helemaal goed komen dan. Beescht!!

Hoelang gaan je trainingen gemiddeld duren?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven