AndroidHealthClinic

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hmmm, je traint toch BB-style nietwaar? Wat weinig isolatie vind ik .
Benen zijn wat weinig oefeningen vind ik .
Ik mis ook een oefening voor de achterste schouderkop.
Ik train voor spieren maar ook voor kracht.
Als je en sugestie hebt hoor ik hem graag:)

Apart dat je op elke oefening 12 herhalingen wil doen.
Wil ik gewoon een keer ter afwisseling doen, is weer eens wat anders dan zo weinig herhalingen als ik nu doe.

2 dagen teweinig. met dit schema wordt je een roffe dude :p dat kan toch niet de bedoeling zijn!

Training van vandaag ging ongelooflijk slecht, ik ga hem niet posten .Biceps heb ik daarom vandaag niet gedaan die doe ik morgen wel. Ik ga nu slapen en hopen dat ik morgen fit en sterker ben.

greetzz

Veel beterschap man!

Dinsdag 4 maart

Biceps

dumbbell curl 12x12kg 12x14kg 9x16kg

Ez barbell curl 3x12x28kg

Reverse barbell curl 3x12x20kg

Wrist curl 12x20kg 2x12x25kg

comments:
Ik had de training van gister niet afgemaakt omdat die zo k*t ging. Die 12 herhalingen vallen nog tegen, is zwaarder dan ik dacht. Ik denk dat ik best wel snel verzuur. Toch is het goed dat ik ook dit eens probeer, alleen jammer van die pussyweights die ik gebruik;)
Voor een ochtend training valt het nog wel mee, ik ben altijd gaar sochtends en ik had alleen maar 0,5L chocomel gedronken.

Misschien kun je ter opwarming 15reps pakken, dat je op 12reps verzuurt is misschien iets conditioneels? Dit raadde mijn instructeur mij namelijk ooit ook een keer aan toen ik datzelfde had.:rolleyes:

Ik zie dat je op de dag dat je benen doet wilt deadliften, zijn dit Stiff Leg DL's?

Misschien kun je ter opwarming 15reps pakken, dat je op 12reps verzuurt is misschien iets conditioneels? Dit raadde mijn instructeur mij namelijk ooit ook een keer aan toen ik datzelfde had.:rolleyes:

Ik zie dat je op de dag dat je benen doet wilt deadliften, zijn dit Stiff Leg DL's?

Ja ik denk het ook, ik hoop dat ik er volgende week gewend aan ben en dan kan knallen;)

Nee ik ga gewoon deadliften, stiff leg lijkt me niks.

na dit schema ga ik waarschijnlijk weer een full body schema doen, mischien weer bill star.

Ik hoop echt dat ik wat ga hebben aan die 12 herhalingen.

WWE mag ik jou even wat vragen? Er zijn mij een paar dingen onduidelijk over billstar. Je meet je 5 rm, voert ze in in het schema. De eerste 4 weken bouw je rustig op naar je 5rm. Daarna ga je huidige 5rm testen en daar op door? En wat is deloaden precies?

's Ochtends trainen werkt bij mij ook niet echt geweldig, toch nette gewichten. ;)
En dat van die meer herhalingen heb ik ook, sinds ik met rippetoe alleen nog maar 5 reps doe is alles daar boven al high rep geworden :roflol:

wwe, gaan we nog Squats n Milk doen? :p

's Ochtends trainen werkt bij mij ook niet echt geweldig, toch nette gewichten. ;)
En dat van die meer herhalingen heb ik ook, sinds ik met rippetoe alleen nog maar 5 reps doe is alles daar boven al high rep geworden :roflol:
inderdaad :D , maar een leuke 20repper op de squats moet ook nog kunnen :p

Gefeliciteerd kerel! Mag je lekker gaan autorijden:D:D

Gefeliciteerd Swa :hb:

:banana:Gefeliciteerd man!!:banana:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven