Fitness Seller

Het log van: wwe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt iederen voor de felicitaties:)
Ik ben hardcore dus ik ben ook op mn verjaardag gaan trainen:P
Training van gister post ik zometeen!

18 ofwat en al zo een beest ?;)

Woensdag 5 maart(mijn verjardag;))

benen

Deadlift 12x60kg 12x90kg 12x100kg

Full Squat 12x60kg 12x70kg 12x80kg

leg extensions 12x35kg 12x40kg 12x25kg

Schouders

Military press 12x30kg 12x40kg 10x40kg

Side raises 12x6kg 3x12x8kg

Grip
Static holds 100kg-10 seconden

Comments: Training was wel oke. Ik ben wel hardcore dat ik zelfs op mn verjaardag ga trainen!!
Ik weet dat ik niet zoveel heb gedaan voor mijn benen maar ze waren hartstikke stijf en moe geworden tijdens de training dus ik denk dat het goed was:P Ook nu voel ik mijn hamstrings nog.
Ik hoop dat mijn lichaam echt snel wend aan die 12 herhalingen want na 5 herhalingen word ik bij elke oefening al moe:S
Ik hoop dus datmijn lichaam volgende wek wat meer gewend is an 12 herhalingen want ik vind het best een groot verschil tussen de gewichten die ik nu 12x doe en die ik eerst 8xdeed of 5x.
Vooral de Mp viel me erg tegen die moet zo snel mogelijk weer omhoog.
Ook moet ik die static holds elke week gaan doen want mn grip zuigt.
Ik heb zojuist pinda's gekocht. Ik ga nu elke dag 50 gram eten. Is toch weer 300 calorien per dag extra:cool:

Ik heb gister cashew noten gekocht. Zit ze nu ook te eten trouwens:P. Heb jij gewoon van die doppinda's?

bah 12 reps :D

Toch een lekkere training is het alleen niet k*t 12 reps op deadlift?

Ik heb gister cashew noten gekocht. Zit ze nu ook te eten trouwens:P. Heb jij gewoon van die doppinda's?
Ik heb gewoon een zak pindas gekocht bij de aldi:p
cashews vind ik niet zo lekker..

+1
Toch een lekkere training is het alleen niet k*t 12 reps op deadlift?

ja dat is k*t;)
Maarja ik vind het dan ook bij elke oefening best k*t.

Vrijdag 7 maart

Rug

Pull ups 9xbodyweight PR 7xbodyweight 7xbodyweight

dumbbell row 12x22kg 12x26kg 12x28kg

Pulley 12x45kg 12x50kg 12x55kg

Lever Seated Row 12x45kg 12x50kg 12x55kg

Triceps

Close grip bench press 3x12x50kg PR

Pushdown 12x25kg 12x30kg 12x27,5kg

One arm dumbbell extension 12x6kg 12x8kg 12x10kg PR

Comments:
De eerste training deze week die lekker aan voelde.

Gaat goed, beginnen de 12 reps al een beetje te wennen?

Lekkere training man, maar je zou toch 12 reps doen bij elke oefening wat is dat bij pull up dan:p

1-0 Berry :roflol:

12 herhalingen is gewoon een kwestie van wennen joh. Ik heb het immers ook lang gedaan. Wat nou als je eerst een week 8 en een week 10 reps/set had gedaan, was het je dan beter afgegaan?:o

Gaat goed, beginnen de 12 reps al een beetje te wennen?
Een beetje denk ik. Ik ben erg beniewut of het volgende week beter gaat, ik hoop het maar.

Lekkere training man, maar je zou toch 12 reps doen bij elke oefening wat is dat bij pull up dan:p
tja ....
Ik hoop dat ik over een paar weken 3x12 pull ups kan.

:flipoff:
12 herhalingen is gewoon een kwestie van wennen joh. Ik heb het immers ook lang gedaan. Wat nou als je eerst een week 8 en een week 10 reps/set had gedaan, was het je dan beter afgegaan?:o
Ja msichien wel. Ff hopen dat het snel wend;)

Met 67 kilo BW moet je wel 12 reps kunnen maken . Bovendien vind ik je DB rows wat zwakjes . Pleur der gewoon eens wat kilos bij , je gaat dat best aankunnen !
CGBP is zeer netjes .

Met 67 kilo BW moet je wel 12 reps kunnen maken . Bovendien vind ik je DB rows wat zwakjes . Pleur der gewoon eens wat kilos bij , je gaat dat best aankunnen !
CGBP is zeer netjes .
Is voor iedereen toch even zwaar, gewoon veel doen en dan zal dat wel vorderen zeker.

Laatst bewerkt:
CGBP is zeer netjes .
Ja baas, ik zal er kg's bij doen;)
Hoe bedoel je dat van dat je met 67kg bw 12 reps moet kunnen maken? Maakt toch niet uit lijkt me, of je nou zwaar of licht bent?

Morgen koop ik weer wat pinda's. Die eet ik dan op school op, 50 gram elke dag doordeweeks, vanaf morgen. 50 gram is toch weer 300+ calorien:)

Ook ga ik morgen denk ik benen en schouders doen en dan doe ik woensdag borst+biceps. Ik heb namelijk nog steeds spierpijn aan mijn triceps:S

Mee eens. Helemaal als je een maand geleden nog 62 woog, en nu 5 kilo zwaarder. Dan doe je echt niet zomaar 12 x bodyweight chinnen.

Ik ben een trainingschema tegenegekomen die mij heel goed en leuk lijkt. Ik stel het vanmiddag voor aan mijn trainingsmaat of hij mee wil doen. Als hij dat wil dan begin ik er zo snel mogelijk mee.

Muscle Media

Is voor iedereen toch even zwaar, gewoon veel doen en dan zal dat wel vorderen zeker.

Pullups is echt een rotoefening, denk dat ik in 3 jaar van 6 naar 10 reps gegaan ben, veel vooruitgang zit er meestal niet in, want elke keer dat je sterker wordt wordt je weer zwaarder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven