- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Ook nu voel ik mijn hamstrings nog.
Ik heb gewoon een zak pindas gekocht bij de aldiIk heb gister cashew noten gekocht. Zit ze nu ook te eten trouwens. Heb jij gewoon van die doppinda's?

+1
Toch een lekkere training is het alleen niet k*t 12 reps op deadlift?

Een beetje denk ik. Ik ben erg beniewut of het volgende week beter gaat, ik hoop het maar.Gaat goed, beginnen de 12 reps al een beetje te wennen?
tja ....Lekkere training man, maar je zou toch 12 reps doen bij elke oefening wat is dat bij pull up dan![]()

Ja msichien wel. Ff hopen dat het snel wend12 herhalingen is gewoon een kwestie van wennen joh. Ik heb het immers ook lang gedaan. Wat nou als je eerst een week 8 en een week 10 reps/set had gedaan, was het je dan beter afgegaan?![]()

Is voor iedereen toch even zwaar, gewoon veel doen en dan zal dat wel vorderen zeker.Met 67 kilo BW moet je wel 12 reps kunnen maken . Bovendien vind ik je DB rows wat zwakjes . Pleur der gewoon eens wat kilos bij , je gaat dat best aankunnen !
CGBP is zeer netjes .
Ja baas, ik zal er kg's bij doenMet 67 kilo BW moet je wel 12 reps kunnen maken . Bovendien vind ik je DB rows wat zwakjes . Pleur der gewoon eens wat kilos bij , je gaat dat best aankunnen !
CGBP is zeer netjes .

Is voor iedereen toch even zwaar, gewoon veel doen en dan zal dat wel vorderen zeker.