Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

dbb ers

ik heb 2 koi op mijn schouders (links en rechts ) deze zijn nu zo.n 6 jaar oud wil deze opnieuw laten inkleuren en er iets omheen zetten

nu is mij verteld dat het opnieuw inkleuren niks brengt? het word alleen donkerder en als er nieuwe huid over groeit zie je geen verschil klopt dit ?? dan zie je straks groot verschil met het nieuwe en oude zeker ??

gr opa

dbb ers ik heb 2 koi op mijn schouders (links en rechts ) deze zijn nu zo.n 6 jaar oud wil deze opnieuw laten inkleuren en er iets omheen zetten nu is mij verteld dat het opnieuw inkleuren niks brengt? het word alleen donkerder en als er nieuwe huid over groeit zie je geen verschil klopt dit ?? dan zie je straks groot verschil met het nieuwe en oude zeker ?? gr opa

Heb persoonlijk geen ervaring gezien ik m'n tattoo nog nooit heb laten bijwerken maar ken een hoop mensen waarbij dit toch zeker wel een goede zet is geweest. Over het algemeen gaat een tattoo er toch echt weer als nieuw uitzien. Ook donkere kleuren worden natuurlijk vaal in de loop der tijd dus denk niet dat je hier spijt van gaat krijgen. Een beetje eerlijke tatoeëerder zal je hierin het beste advies kunnen geven.

Heb persoonlijk geen ervaring gezien ik m'n tattoo nog nooit heb laten bijwerken maar ken een hoop mensen waarbij dit toch zeker wel een goede zet is geweest. Over het algemeen gaat een tattoo er toch echt weer als nieuw uitzien. Ook donkere kleuren worden natuurlijk vaal in de loop der tijd dus denk niet dat je hier spijt van gaat krijgen. Een beetje eerlijke tatoeëerder zal je hierin het beste advies kunnen geven.

nou dat heeft hij dus ook gedaan maar ik twijfel nog vandaar mijn vraag hier

miss meer hier met ervaring met opnieuw inkleuren ????

Bullshit, opnieuw de lijnen zetten zorgt zeker wel voor meer duidelijkheid, maar laat dit doen door een expert en niet door een wannabe. Maar dat het uiteindelijk weer vaag wordt als dat het was is onzin. Na verloop van tijd speelt alles een rol hoe vaag het wordt (UV, beharing of verzorging).

Laatst bewerkt:
Bullshit, opnieuw de lijnen zetten zorgt zeker wel voor meer duidelijkheid, maar laat dit doen door een expert en niet door een wannabe. Maar dat het uiteindelijk weer vaag wordt als dat het was is onzin. Na verloop van tijd speelt alles een rol hoe vaag het wordt (UV, beharing of verzorging).

oke is duidelijk ga idd even goede opzoeken

Vraagje aan mensen die ervaring hebben met dit soort tattoo's:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
betreft de tattoo op de linker schouder/arm. Hoeveel zou zoiets kosten?

Als je er als een sjonnie bij wil lopen, be my guest

Wat een lelijke tatt

• Like
Waarderingen: mat
Inhoudelijk :P
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou 't wel heel saai worden

Een tip...tribals zijn niet hip meer en omdat het grote zwarte plekken zijn kan het in de toekomst ook storen als je er vanaf wilt. Mijn vrouwtje baalt ook van haar tribal tattoo.

Altijd nemen wat je zelf wilt natuurlijk...maar grote dikke plakkaten kunnen in de toekomst een belemmering vormen als je van je tattoo gaat balen.

Een tip...tribals zijn niet hip meer

Ik hoef ook niet een bepaald soort trend te volgen :p

en omdat het grote zwarte plekken zijn kan het in de toekomst ook storen als je er vanaf wilt. Mijn vrouwtje baalt ook van haar tribal tattoo. Altijd nemen wat je zelf wilt natuurlijk...maar grote dikke plakkaten kunnen in de toekomst een belemmering vormen als je van je tattoo gaat balen.

Dit is wel wat om over na te denken, ik heb ook nog niet het idee van hoe sneller ik hem kan zetten hoe beter, ik ben er over aan het nadenken vandaar de vraag over de prijs. Bedankt :D

Je kunt beter aan de tattoo shop vragen hoe veel het zou kosten, het ligt ook aan de grootte van jouw arm en of je alleen dát wilt of ook aan de binnenkant een deel.

Ligt er ook aan welke naalden er gebruikt worden, kwaliteit inkt en natuurlijk de ervaring van de tatoeëerder. De mijne zou hem kunnen zetten voor rond de 300 euro denk ik, maar hij is snel. Ik denk dat shops hier rond de 500-600 euro gaan vragen (wat ik persoonlijk een ziek bedrag vind). Shops hebben het een beetje te hoog in de bol gekregen de laatste 10 jaar. Ik snap dat er huur betaald moet worden, maar het staat in geen verhouding met wat ze tegenwoordig vragen. Rond de 150 euro per uur. Beetje koekkoek in de kop tegenwoordig.

Je kunt beter aan de tattoo shop vragen hoe veel het zou kosten, het ligt ook aan de grootte van jouw arm en of je alleen dát wilt of ook aan de binnenkant een deel.

Heb nu het eerste antwoord binnen en ze wouden het voor 500 (speciaal voor mij:o) doen. Tattoo's zijn goud waard :p

Heb nu het eerste antwoord binnen en ze wouden het voor 500 (speciaal voor mij:o) doen. Tattoo's zijn goud waard :p

Is het je eerste tattoo?
Kies niet de shop uit die hem het goedkoopste aanbied of het meeste beloofd. Ga er langs, neem een kijkje naar hun werk en de mensen die er werken. Ik kon mijn tattoo goedkoper (nog goedkoper) laten zetten bij een andere shop, maar dat voelde niet vertrouwelijk.

Is het je eerste tattoo? Kies niet de shop uit die hem het goedkoopste aanbied of het meeste beloofd. Ga er langs, neem een kijkje naar hun werk en de mensen die er werken. Ik kon mijn tattoo goedkoper (nog goedkoper) laten zetten bij een andere shop, maar dat voelde niet vertrouwelijk.

Ja, als ik hem zet wordt het mijn eerste. Was ook niet van plan om per se de goedkoopste te kiezen nee, want wat dit betreft ben ik heel wantrouwend en betaal ik liever wat extra voor een goed resultaat. Was meer een beetje aan het informeren hier en daar hoeveel zoiets zou kosten :D
Heeft iemand zijn tattoo laten zetten in regio Amsterdam (of Noord-Holland in general) en kan een tattooshop aanraden?

@RLPSE

Bodycult in warmoesstraat, ben ik erg tevrede over.
En dan na alex vrage, ik spreek altijd van te voren een prijs met hem af.
Is alsnog prijzig maargoed, zit er voor altijd.

Ja, als ik hem zet wordt het mijn eerste. Was ook niet van plan om per se de goedkoopste te kiezen nee, want wat dit betreft ben ik heel wantrouwend en betaal ik liever wat extra voor een goed resultaat. Was meer een beetje aan het informeren hier en daar hoeveel zoiets zou kosten :D
Heeft iemand zijn tattoo laten zetten in regio Amsterdam (of Noord-Holland in general) en kan een tattooshop aanraden?

ik ga morgen bij.. ARTCASTLE TATTOO. in . ZEIST. kijken en prijsopgave laten maken maar wat ik gezien heb op hun site is echt schitterend

opa

ik ga morgen bij.. ARTCASTLE TATTOO. in . ZEIST. kijken en prijsopgave laten maken maar wat ik gezien heb op hun site is echt schitterend

opa

prijsopgave 3 uur werk 600 euro 200 euro p. uur wist niet dat tattoo.s net zo duur zijn als een advocaat gaat dus niet gebeuren he

opa

Terug
Naar boven