AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Wish me luck lol :D

Bijlagen

• 20191220_123729.jpg
    20191220_123729.jpg
    175,9 KB · Weergaven: 287
  • 20191220_123741.jpg
    20191220_123741.jpg
    161,1 KB · Weergaven: 268
Hoi allemaal,

ik zit te denken om een tattoo aan de binnenkant van mijn arm(biceps) te nemen. Iemand nog leuke ideeen?

Het is op zich wel een interessant tattoo tijdperk, de eerste oma’s met reetgewei en brave huisvaders met veels te grote en inmiddels groene tribals begeven zich al op de playas, ik kan niet wachten tot de huidige ink millenial 40+ is volledig ingekleurt met (dan niet meer zo) hippe sleeves.

Dat is inderdaad een interessante, ik wil op zich wel een tattoo maar zou het wel prettig vinden als het over 20jr ook nog een beetje mooi is. Zo'n reetgewei wat vroeger (voor sommigen althans, not me) ook mooi en nu geen gezicht meer.

Ik heb eigenlijk de volgende vraag:

Ik wil een tattoo laten zetten maar ik heb weleens last van goedaardige huidkanker. Stel ze vinden ooit een verdacht plekje wat ze moeten wegsnijden en deze zit net op een tattoo. Kunnen ze dit later weer mooi bijwerken in de tattoo shop?

Ik zou deze vraag aan (of meerdere) tattooshop(s) voorleggen.

Ik wil een tattoo laten zetten maar ik heb weleens last van goedaardige huidkanker. Stel ze vinden ooit een verdacht plekje wat ze moeten wegsnijden en deze zit net op een tattoo. Kunnen ze dit later weer mooi bijwerken in de tattoo shop?

Kan altijd, alleen zullen ze het wel iets breder aanpakken vanwege eventueel kleurverschil

Goed overleggen met je artiest (!!!!!). Over littekenweefsel heen tatoeëren duurt sowieso een tijd voordat het mag en het pakt sowieso een stuk minder goed. Ook niet elke tattoeerder zal dit willen doen, dus het is echt afhankelijk van de artiest, hun kennis en kunnen. Sowieso word er tijdens het voor gesprek/consultatie gevraagd of er nog zaken qua huid zijn die ze moeten weten, dus daar kan je het sowieso bij bespreken en vragen naar hun advies.

Als ik met deze probs te maken zou hebben zou ik toch wel serieus 2x nadenken of ik überhaupt een tattoo zou overwegen..

Ga je 'm nog laten bijwerken? Ik zie hier en daar wat lijnen die niet helemaal consistent zijn qua dikte en hij oogt wat bolling te hebben (midden, neus) naar rechts, maar kan ook de hoek van de foto zijn voor dat laatste.

• Like
Waarderingen: GO02
Het is op zich wel een interessant tattoo tijdperk, de eerste oma’s met reetgewei en brave huisvaders met veels te grote en inmiddels groene tribals begeven zich al op de playas, ik kan niet wachten tot de huidige ink millenial 40+ is volledig ingekleurt met (dan niet meer zo) hippe sleeves.

Ik maak me daar echt 0.0 zorgen over. Ik neem m'n pieces nu omdat ik ze tof vind (uiteraard zijn het geen tribals of andere interessante infinity plaatjes), maar ik zie er als ik 40 ben waarschijnlijk gewoon uit als een bad ass boss b*ch met tattoos. Ik zie ook niet in hoe het persee 'niet meer hip is' op een latere leeftijd. I mean:

345-photo-u1.jpeg

Ik maak me daar echt 0.0 zorgen over. Ik neem m'n pieces nu omdat ik ze tof vind (uiteraard zijn het geen tribals of andere interessante infinity plaatjes), maar ik zie er als ik 40 ben waarschijnlijk gewoon uit als een bad ass boss b*ch met tattoos. Ik zie ook niet in hoe het persee 'niet meer hip is' op een latere leeftijd. I mean:

345-photo-u1.jpeg

Zo'n chick zei ooit tegen mij: ja maar dat wordt toch lelijk als je dadelijk oud bent.

Uh ja maar ik leef in het nu

Terug
Naar boven