- Waardering
- 34.692
sterkte

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sick, ben benieuwd naar het resultaat.

Oh jazeker

Hoi allemaal,
ik zit te denken om een tattoo aan de binnenkant van mijn arm(biceps) te nemen. Iemand nog leuke ideeen?
Hoi allemaal,
ik zit te denken om een tattoo aan de binnenkant van mijn arm(biceps) te nemen. Iemand nog leuke ideeen?
Als ik jou was liet ik kuiten tatoeëren op jouw kuiten.Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk de volgende vraag:
Ik wil een tattoo laten zetten maar ik heb weleens last van goedaardige huidkanker. Stel ze vinden ooit een verdacht plekje wat ze moeten wegsnijden en deze zit net op een tattoo. Kunnen ze dit later weer mooi bijwerken in de tattoo shop?
Ik wil een tattoo laten zetten maar ik heb weleens last van goedaardige huidkanker. Stel ze vinden ooit een verdacht plekje wat ze moeten wegsnijden en deze zit net op een tattoo. Kunnen ze dit later weer mooi bijwerken in de tattoo shop?
Het is op zich wel een interessant tattoo tijdperk, de eerste oma’s met reetgewei en brave huisvaders met veels te grote en inmiddels groene tribals begeven zich al op de playas, ik kan niet wachten tot de huidige ink millenial 40+ is volledig ingekleurt met (dan niet meer zo) hippe sleeves.
Ik maak me daar echt 0.0 zorgen over. Ik neem m'n pieces nu omdat ik ze tof vind (uiteraard zijn het geen tribals of andere interessante infinity plaatjes), maar ik zie er als ik 40 ben waarschijnlijk gewoon uit als een bad ass boss b*ch met tattoos. Ik zie ook niet in hoe het persee 'niet meer hip is' op een latere leeftijd. I mean:
![]()