Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Ik ben begonnen met chest / shoulder. Praktijk is dat je het eerst groot vind, dan meer bedenkt en down the line heb ik dit jaar nog 2 á 3 afspraken om een half body suit af te ronden :D

Gisteren mijn derde dag gehad. Sleeve is bijna klaar, allemaal freehand wat ik wel erg vet vind. Volgende week nog een klein stukje aan de binnenkant van mijn bovenarm en dan is het klaar. Ik vind het supervet en ben er erg blij mee.

Bijlagen

• IMG-20200225-WA0007.jpg
    IMG-20200225-WA0007.jpg
    177,7 KB · Weergaven: 209
Gisteren mijn derde dag gehad. Sleeve is bijna klaar, allemaal freehand wat ik wel erg vet vind. Volgende week nog een klein stukje aan de binnenkant van mijn bovenarm en dan is het klaar. Ik vind het supervet en ben er erg blij mee.
Ziet er goed uit. Binnenkant bovenarm wordt even doorbijten :D

Wat is de betekenis verder van de tattoo?

Vorige week mijn eerste laten zetten. Ik wilde eerst alleen een sleeve op mijn onderarm maar vind een hele toch vetter. Volgende week worden de laatste dingetjes onder afgemaakt en begin ik met mijn bovenarm.
20200130_160431.jpg

Vind het zwarte vlak wel wat ongelijk ogen, hoe is ‘ie geheeld?

Ziet er goed uit. Binnenkant bovenarm wordt even doorbijten :D

Wat is de betekenis verder van de tattoo?

Thanks! Ik heb er niet een hele bijsluiter bij gekregen met de betekenis van alle figuren en symbolen. Sommige tatoeëerders doen dit wel. Binnenkant van mijn elleboog was tot nu toe het meest gevoelige plekje.

Vind het zwarte vlak wel wat ongelijk ogen, hoe is ‘ie geheeld?

Bedoel je ongelijk qua kleur? in dat geval is het omdat het masker twee weken geleden is gezet en de vlakken op mijn onderarm vier weken geleden. Het stuk ertussen is van gisteren. Het hersteld goed, weinig korsten en geen last.

Thanks! Ik heb er niet een hele bijsluiter bij gekregen met de betekenis van alle figuren en symbolen. Sommige tatoeëerders doen dit wel. Binnenkant van mijn elleboog was tot nu toe het meest gevoelige plekje.

Bedoel je ongelijk qua kleur? in dat geval is het omdat het masker twee weken geleden is gezet en de vlakken op mijn onderarm vier weken geleden. Het stuk ertussen is van gisteren. Het hersteld goed, weinig korsten en geen last.
Uhmmm... je hebt je duidelijk niet verdiept in de stijl die nu voor de rest van je leven op je lijf staat broer.

Bij dit soort stijlen wordt het vooraf ontworpen op basis van je persoonlijkheid, levensgebeurtenissen/levensverhaal, principes etc etc.

Hoeveel heeft het gekost om dit te laten zetten?

Niet alleen de waaier, vind sommige lijnen sowieso vrij 'grof' ogen. Als je nog gaat laten bijwerken zou ik dat wel even laten checken, zou zonde zijn als het gaat bloeden. Maar ik begrijp uit je bovenstaande reactie dat je dus deze specifieke stijl hebt laten tattoeren zonder (voor) kennis van de symboliek hiervan?

Ouch.

Tattoo's en bodybuilding... gaat dat samen dan?

Dat mag je gerust vinden. Degene waar ik hem heb laten zetten heeft uitgelegd welk symbool waarvoor staat. Ik ben niet dusdanig spiritueel ingesteld dat ik voor 100% wil weten waar wat voor staat, wat het betekent en dat het persé mijn hele levensverhaal moet vertellen. Ik ga de lijnen iig nog even laten checken. Thanks.

Dat mag je gerust vinden. Degene waar ik hem heb laten zetten heeft uitgelegd welk symbool waarvoor staat. Ik ben niet dusdanig spiritueel ingesteld dat ik voor 100% wil weten waar wat voor staat, wat het betekent en dat het persé mijn hele levensverhaal moet vertellen. Ik ga de lijnen iig nog even laten checken. Thanks.
Maar toch ontwijk je m'n vraag wat het betekent. Verdedigingsmechanisme much? :roflol:

En dit heeft tevens ook niets met spiritualiteit te maken, maar met common sense. Als je een Chinees teken laat zetten wil je toch ook weten wat het betekent voordat je het laat zetten?

Maar toch ontwijk je m'n vraag wat het betekent. Verdedigingsmechanisme much? :roflol:

En dit heeft tevens ook niets met spiritualiteit te maken, maar met common sense. Als je een Chinees teken laat zetten wil je toch ook weten wat het betekent voordat je het laat zetten?
Moet je altijd een tattoo zetten met persee een betekenis ?

Moet je altijd een tattoo zetten met persee een betekenis ?
Nee - maar als je een tattoostijl kiest wat echt draait om de betekenissen wel.

Maori, Polynesian en Samoan stijl tattoo's draaien echt om de betekenissen van de symbolen. Elke symbool heeft een betekenis en die wordt aan de hand van jouw persoonlijke levensverhaal ontworpen en op je lijf gezet. Ik mag toch echt hopen dat je dit weet als je ervoor kiest om je hele arm vol te zetten met deze stijl. Tenzij je een arm vol wilt met willekeurige woorden.

Laatst bewerkt:
Nee - maar als je een tattoostijl kiest wat echt draait om de betekenissen wel.

Maori, Polynesian en Samoan stijl tattoo's draaien echt om de betekenissen van de symbolen. Elke symbool heeft een betekenis en die wordt aan de hand van jouw persoonlijke levensverhaal ontworpen en op je lijf gezet. Ik mag toch echt hopen dat je dit weet als je ervoor kiest om je hele arm vol te zetten met deze stijl. Tenzij je een arm vol wilt met willekeurige woorden.
Aah dus het is niet zovan. Dat als je een h**r op je arm getatoeëerd omdat je het mooi vindt. Je ook daadwerkelijk een h**r geneukt moet hebben.

Maar als ik buda op mijn buik wil omdat ik daarop lijk maar niet gelovig ben DAN DOE IK DAT GVD!

Aah dus het is niet zovan. Dat als je een h**r op je arm getatoeëerd omdat je het mooi vindt. Je ook daadwerkelijk een h**r geneukt moet hebben.

Maar als ik buda op mijn buik wil omdat ik daarop lijk maar niet gelovig ben DAN DOE IK DAT GVD!
Je hoeft niet een h**r geneukt te hebben om een h**r mooi te vinden, toch? :p :D

Terug
Naar boven