XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Zie ik dan wel weer en tegen die tijd trek ik waarschijnlijk toch hele andere kleding aan. Alles wat er nu staat kan indien nodig 'verborgen' worden en zo heb ik het ook specifiek gekozen. Heb nu 1 tattoo waarvan ik denk 'mwah, die mag wel gecovered worden' maar voor de rest heb ik 0.0 spijt van alle inkt die ik in m'n huid heb laten zetten.

Wie wil er nou stokoud worden? Liever kort maar krachtig :cool:

Weet iemand een goede artist omgeving Haarlem? Voor nu one line stylo.

Paar weken geleden laten zetten.

0519b773-aa12-47f5-9884-738fd0c8fa9d.jpg

Ga je 'm nog laten bijwerken? Ik zie hier en daar wat lijnen die niet helemaal consistent zijn qua dikte en hij oogt wat bolling te hebben (midden, neus) naar rechts, maar kan ook de hoek van de foto zijn voor dat laatste.
Inmiddels is alles genezen. Er zijn inderdaad een aantal lijntjes die wat dunner uitvallen. Ik denk dat ik die wel laat bijwerken. De neus oogt irl wel netjes symmetrisch. Op de foto heb ik mijn arm een beetje gedraaid.

Wel fijn zo’n kritisch oog! Het is mijn eerste dus niet alles valt mij op.

Zo'n chick zei ooit tegen mij: ja maar dat wordt toch lelijk als je dadelijk oud bent.

Uh ja maar ik leef in het nu

Mensen roepen vaak maar wat zonder echt na te denken. Ze zeggen dan min of meer een tattoo zelf niet mooi te vinden.

Wat bedoelen ze met oud, 40? 50? 75?
Even wat namen die mij te binnen schieten, Robbie Williams en The Rock gaan richting de 50, staat het nu opeens anders dan toen ze jong waren? Zal het ze over 10 jaar niet meer staan?

Een tattoo hoort wel bij je imago te passen, dat zal wellicht wat anders kunnen zijn op je 25ste dan wat je op je 60ste wilt uitstralen. Van oude mensen die lelijk zijn zie ik geen verschil of er nu wel of geen tattoo op zit.

Mensen roepen vaak maar wat zonder echt na te denken. Ze zeggen dan min of meer een tattoo zelf niet mooi te vinden.

Wat bedoelen ze met oud, 40? 50? 75?
Even wat namen die mij te binnen schieten, Robbie Williams en The Rock gaan richting de 50, staat het nu opeens anders dan toen ze jong waren? Zal het ze over 10 jaar niet meer staan?

Een tattoo hoort wel bij je imago te passen, dat zal wellicht wat anders kunnen zijn op je 25ste dan wat je op je 60ste wilt uitstralen. Van oude mensen die lelijk zijn zie ik geen verschil of er nu wel of geen tattoo op zit.
naalden en pigmenten zijn afgelopen 20 jaar ook beter geworden , geen enkele tattoeerder maakt nog zijn eigen inkt en naalden . industrialisatievan de materialen heeft ook voor een langere houdbaarheid van tattoos gezorgd

Vorige week mijn eerste laten zetten. Ik wilde eerst alleen een sleeve op mijn onderarm maar vind een hele toch vetter. Volgende week worden de laatste dingetjes onder afgemaakt en begin ik met mijn bovenarm.
20200130_160431.jpg

Zit er nog niet op maar ff inspiratie opgedaan

Bijlagen

• 2D50BE5B-7A08-40E5-BDAA-4EBC4805F668.png
    2D50BE5B-7A08-40E5-BDAA-4EBC4805F668.png
    492,3 KB · Weergaven: 152
  • 0FB0666F-6698-4F1D-9324-D67DF3242674.png
    0FB0666F-6698-4F1D-9324-D67DF3242674.png
    574,2 KB · Weergaven: 146
Ik twijfel ook al jaren, urge wordt steeds groter.

Valt mee, altijd al een sleeve gewilt. Dit wordt een probeersel om te kijken of ik het ook echt nice vind.
Ik heb ook altijd een sleeve gewild.
Ben je niet bang wat het voor consequenties heeft qua werk bijvoorbeeld?

Een mening van een ander kan mij geen reet schelen. Denk niet dat ik het na een jaar of 5 nog zo mooi vind.

Ik twijfel ook al jaren, urge wordt steeds groter.

Heb ik dus ook en nu op het punt dat ik denk f**k it.

Ik heb ook altijd een sleeve gewild.
Ben je niet bang wat het voor consequenties heeft qua werk bijvoorbeeld?

Een mening van een ander kan mij geen reet schelen. Denk niet dat ik het na een jaar of 5 nog zo mooi vind.

Eerlijk gezegd niet, zal waarschijnlijk eerst ook een chest/schouder/bovenarm sleeve worden dus die is aardig te bedekken. Daarnaast zijn tattoo's e.d in de hedendaagse samenleving een stuk normaler, hangt er natuurlijk ook af hoe je er voor de rest uit ziet. Als ik naar een klant moet o.i.d doe ik gewoon iets met lange mouwen aan.

Terug
Naar boven