AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Maar dan heb je niet iets permanent op je lijf staan waar je de rest van je leven mee door moet :bierbang:
 
Nog wat oude foto's tegengekomen.

FB_IMG_1584535366653.jpg
FB_IMG_1584535359943.jpg
FB_IMG_1584535347633.jpg
FB_IMG_1584535343224.jpg
FB_IMG_1584535337739.jpg
 
Was gisteren een van de eerste om Een tattoo te mogen zetten bij de shop. Ruim 4 maanden gewacht ivm corona
F63EEC53-3C58-4026-A235-CB8DA6387E04.jpeg


van de zomer waarschijnlijk een sleeve om de onderarm laten zetten nog. We kijken nog
 
Was gisteren een van de eerste om Een tattoo te mogen zetten bij de shop. Ruim 4 maanden gewacht ivm corona Bekijk bijlage 491039

van de zomer waarschijnlijk een sleeve om de onderarm laten zetten nog. We kijken nog
ik heb een paar tellen moeten kijken voordat ik snapte dat het geen piramide met een ladder was
 
Was gisteren een van de eerste om Een tattoo te mogen zetten bij de shop. Ruim 4 maanden gewacht ivm corona Bekijk bijlage 491039

van de zomer waarschijnlijk een sleeve om de onderarm laten zetten nog. We kijken nog
Wat is de betekenis hier achter?
De lijnen mochten wel wat strakker :o
 
Ik denk dat de betekenis achter de tat belangrijker is dan onze kut grapjes op DBB.
Maar we weten nu nog steeds niet wat de gedachten erachter is? Ben oprecht wel benieuwd :o
 
Maar we weten nu nog steeds niet wat de gedachten erachter is? Ben oprecht wel benieuwd :o
Dat hij uit een lastige jeugd komt en uit de put geklommen is. Tenminste dat denk ik bij het zien van deze tattoo.

Als het niet zo'n betekenis heeft dan is het best wel een ... tattoo:(

Ook mede omdat het op een super onzichtbare plek zit.
 
Back
Naar boven